Miten hiukset saisi pysymään kuohkeina edes yhden illan?
Roikkuvat alta aikayksikön velttoina ja raskaina päätä pitkin :(
Kommentit (74)
Vatkaamalla. Ihan kuin kermankin.
Ap on saanut erittäin hyviä neuvoja, mutta mikään ei kelpaa/toimi. Ehkä vika on käyttäjässä, jos esim. kuivashampoo ei auta?
Suosittelen peruukkia.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli naisystävä joka oli innokas ottamaan suihin. Kun laukesin hänen suuhunsa niin hän sylkäisi tuotteeni käsiinsä ja hieroi hiuksiinsa. Ihmettelin asiaa, hän sanoi että sperma on erittäin hyvää hiustenhoitoainetta.
Olipahan taas tarina. Menepä hammaspesulle ja nukkumaan, aa aa.
Suolavesisuihke märkiin hiuksiin ja annetaan kuivua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesu, föönaus, kevyt tupeeraus, kuivasampoota juuriin, lakkaa.
Ei auta mulla tämäkään kuin hetken.
Eipä tietenkään. Ei voi sitten mitään.
Ei kai, tai sit teen sen jotenkin väärin. Auttaiskohan permanentti. Hiukset on piikkisuorat, ohuet ja liukkaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tietenkään. Ei voi sitten mitään.
Ei kai, tai sit teen sen jotenkin väärin. Auttaiskohan permanentti. Hiukset on piikkisuorat, ohuet ja liukkaat.
Kokeile Redkenin hiuspuuteri tai Batiesten kuivashampoo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi hiuksia pitäisi "laittaa" yhtään mitenkään?
Jotkut ihmiset välittävät ulkonäöstään. Jos et tiennyt.
Ap
Älä viitsi olla naurettava.
Ei kyllä järki päätä pakota jos tupeeraa ja laittaa kuivashampoota ja kähertelee yms.
Vierailija kirjoitti:
Kuivashampoota tyveen pää alaspäin suihkutettuna
Tyvikohottajaa mieluummin!
Vierailija kirjoitti:
Miksi hiuksia pitäisi "laittaa" yhtään mitenkään?
Jos haluaa pitää auki, on pakko, koska muuten hiukset roikkuu silmillä.
Pesen nykyisin aina hiukset kahdesti. Eka kerralla lähtee entiset hiuksiin käytettävät tuotteet, sitten vielä toinen pesu, mielellään myös hiusten föönaus pää alaspäin. Hiukset ovat vielä aamullakin kuohkeat.
Ostamalla peruukin ja pistämällä sen päähän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vahva lakka hiusten juureen tupeerausta tehdessä ja lopuksi vielä kampauksen päälle.
Ja tietysti rakennesuihke ja muotovaahto. Toimii. Paplarit käyttöön!
Mikäli sinulla on kreppirauta, niin kreppaa osia hiusten alla olevista hiuksista ihan päänahkan lähellä. Sitä keinoa suositteli kampaaja. Kohottaa hiuksia. Mikäli kiharrat hiukset, kiharra niitä eri suuntiin, tulee tuuheampi, elävämpi vaikutelma.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen herkän ihon ekologisia shampoita, joissa on vähemmän kemikaaleja. Hiukset on mielettömän tuuheat ja paksut ainakin itsellä, kun kemikaalikuorma niissä on vähentynyt.
Ok. Mulla ei ole ohuet hiukset.
Ap
Laita jakaus vähän sivusta, ei keskeltä. Ja tupeeraa alta. Leikkauta kerroksia hiuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen herkän ihon ekologisia shampoita, joissa on vähemmän kemikaaleja. Hiukset on mielettömän tuuheat ja paksut ainakin itsellä, kun kemikaalikuorma niissä on vähentynyt.
Esimerkiksi? Kommentteihin ei ole kiellettyä kirjoittaa tuotteiden nimiä ja arvosteluja.
Batiste tietysti. Itselläni Redkenin hiuspuuteri myös, on erinomainen.