Miten sekajätteestä eroon ilmaiseksi?
Ei mahdollisuutta polttaa sitä enkä nyt naapurin jäteastiaan viitsi viedä. Onko missään keräyspisteitä sekajätteelle jotka olisi ilmaisia?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Osta kaivinkone ja pieni pläntti maata.
kaivat sekajätteet parin metrin syvyyteen.
kertainvestoinnilla sekajäteongelma ratkaistu loppuelämäksi.
Turha investoini kun muovikeräykseen ne voi jättää ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoltoasemilla on isoja roskiksia. Tietenkään niitä ei ole tarkoitettu kotitalousjätteelle, mutta kun nyt kysyit.
Tätä mietinkin mutta ei äkkiseltään ole osunut silmään, pitää tarkemmin katsoa
ap
Siellä on kamerat, kuten kauppojenkin jätepisteillä.
Persuko olet kun pakonomaisesti saastutat ja rikot jätelakia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun lajittelee kaiken mahdollisen kierrätyspisteisiin, niin seka/kuivajätettä jää todella vähän ja se mahtuu kyllä vaikka puiston roskikseen.
Itselläni on sipsipussit roskasäkkikäytössä, koska sipsipussit ovat itsessään selajätettä.
Kuuluvat muoveihin nämäkin.
Vaikka sisäpinta on foliota? Voi kuules paskanmarjat se mitään muovijätettä ole. Muovin ja folion sekoitusta eli selajätettä
Muoveihin lajitellaan silti ainakin Taffelin ja Estrellan pussit. Mutta pakkauksissa lukee mihin ne kuuluvat.
Kai minun täytyy sitten alistua ja ostaa jatkossa oikeita roskapusseja=muovia sekajätteiden lajitteluun, jos en kerran saa käyttää muovi+folio sekoitusta. Että turhaan sitten olen näköjään kaikki sipsipussit säästänyt. Mulla on valtava sipsopussikokoelma, koska niitä vaan kertyy ja kertyy
persut voi viedä ongelmajätteeseen. vievät venäjälle. niistä tehdään pelmeenejä.
Vierailija kirjoitti:
Minä laitan muovinkeräykseen.
Ei voi sekajätettä sinne laittaa, pilaa muovin uusio käytön !!!!
Osta kaivinkone ja pieni pläntti maata.
kaivat sekajätteet parin metrin syvyyteen.
kertainvestoinnilla sekajäteongelma ratkaistu loppuelämäksi.