Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luulin parantuneeni masennuksesta mutta taas on todella itsetuhoisia ajatuksia. Mitä oikein tehdä?

Vierailija
06.07.2024 |

Olen valtavan väsynyt ja rinnalla jatkuvasti painon tunne. Kuoleman toiveet puskevat taas pintaan ja haluaisin kadota. Haluaisin vain luovuttaa ja irrottaa kaikesta. 

Samaan aikaan taistelen ja yritän vain selvitä. Kohta menossa taas töihin mutta kuvottaa ja yritän vain hengitellä. Pakko mennä. 

Toivon, että talvella sitten saisin rohkeutta mennä metsään ja siellä hoitaa itseni loppuun. Sinne saakka täytyy sinnitellä. 

En vain jaksa tätä elämää. 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/15 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkitys kunnossa? Terapia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus uusiutuu usein, ei kannata pelästyä sitä. Masennuksen kanssa voi oppia elämään.

Vierailija
4/15 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masennus uusiutuu usein, ei kannata pelästyä sitä. Masennuksen kanssa voi oppia elämään.

Tämä. Sain diagnoosin joskus parikymppisenä ja yli 30 vuotiaanakin on oireita. Lukuisia lähes sata terapia käyntiä + eri lääkettä kokeiltu. Ei auta mikään. Oppinut elämään tämän kanssa

Vierailija
5/15 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä poliklinikkaan. Elämä paranee vielä. Ainakin minulla parani.

Vierailija
6/15 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteys työterveyteen tai avohoitoosi. Helsingissä on, ainakin ollut, ns kiiva eli kiirevastaanottoaikoja. Onko kaikki hoitokeinot käytetty vai löytyisikö vielä kokeiltavaa ? Älä luovuta !

Vierailija
7/15 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä paranin. En jaksa enää täällä kertoa miten se tapahtui. Olen huomannut ettei ketään oikeasti kiinnosta.

Vierailija
8/15 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Sain diagnoosin joskus parikymppisenä ja yli 30 vuotiaanakin on oireita. Lukuisia lähes sata terapia käyntiä + eri lääkettä kokeiltu. Ei auta mikään. Oppinut elämään tämän kanssa

Sähköhoito eli ECT-hoito on monia auttanut ja sitä voidaan antaa myöhemmin myös ns ylläpitohoitona. Oletko tästä tietoinen? Jos et, ota selvää.

Vierailija
9/15 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä paranin. En jaksa enää täällä kertoa miten se tapahtui. Olen huomannut ettei ketään oikeasti kiinnosta.

ei kiinnostakaan. etkä sinä edes itse usko parantuneesi. kerran hullu on aina hullu. kohta sinä olet taas joku uusi kouluampuja

Vierailija
10/15 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei kiinnostakaan. etkä sinä edes itse usko parantuneesi. kerran hullu on aina hullu. kohta sinä olet taas joku uusi kouluampuja

Kommentoit ilkeästi edelliselle kirjoittajalle. Saatat tuntea piston omassatunnossasi.

Vierailija
11/15 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, voitko rukoilla?

Vierailija
12/15 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile energiahoitoa, vaikka tuntuu tyhmältä. Se voi avata sulle oikean tien, muttei ole mikään pikatie. 

Vierailija
13/15 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samassa pisteessä kuin ap. En näe elämässä enää mitään järkeä. Mieltä. Joka päivä vastoinkäymisiä. Niin monen vuoden ajan. Kuoleman ajatukset ovat hiipineet aktiivisesti mieleen. Näen jopa päiväunia, kuvitelmia siitä miten kuolen. Ja joku läikähdys lohdusta nousee esiin.

En ole aikaisemmin kärsinyt masennuksesta tai ollut masentunut. Päinvastoin. Olen ollut kiskomassa läheistäni takaisin elävien joukkoon. Nähnyt läheltä, mitä se on. Kun mikään ei tunnu miltään.

Ei tunnukaan.

Vierailija
14/15 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin sain pääni parempaan kuntoon ja nyt olen melkein parantunut, mutta jos sinulla on kerrottavaa lukisin sen mielelläni.

Vierailija
15/15 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti minulla on niin pahat pms oireet että taitaa siitä johtua taas. Menen hormoneista ihan sekasin. Psyyke on kovilla tähän aikaan kuusta aina ja kaikki tuntuu niin pahalta. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän