Miten sekajätteestä eroon ilmaiseksi?
Ei mahdollisuutta polttaa sitä enkä nyt naapurin jäteastiaan viitsi viedä. Onko missään keräyspisteitä sekajätteelle jotka olisi ilmaisia?
Kommentit (46)
Maksa jätemaksusi, sinä kuvottava loinen
Yleisiä pieniä roskiksia kyllä löytyy, mutta siinä pitäisi aika usein olla viemässä sekäjätettä hyvin pienissä pusseissa.
Kiinnostaisi erityisesti tietää saako normaalin kaupan pussin kokoisia jätepusseja sekajätettä mihkään ilmaiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Minä laitan muovinkeräykseen.
Mahtuuko niihin ihan kaupan muovipussin kokoinen?
ap
Meidän metsään tuntuu joku nilkki tuovan sillointällöin.
Kun jää kiinni, tulee homma kalliiksi.
Huoltoasemilla on isoja roskiksia. Tietenkään niitä ei ole tarkoitettu kotitalousjätteelle, mutta kun nyt kysyit.
Kauppojen pihalle jätän. Siihen lajittelupisteen viereen.
Vierailija kirjoitti:
Huoltoasemilla on isoja roskiksia. Tietenkään niitä ei ole tarkoitettu kotitalousjätteelle, mutta kun nyt kysyit.
Tätä mietinkin mutta ei äkkiseltään ole osunut silmään, pitää tarkemmin katsoa
ap
Asuntosi roskikseen tietysti, älä lokkeile senkin lokki.
Maksa jätteistäsi, niin kuin muutkin. Mitä se sinun sekajätteesi edes sisältää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtuuko niihin ihan kaupan muovipussin kokoinen?
ap
Mahtuu kun vähän tunkee.
Vien roskat muitten roskiksiin yöaikaan.
Itse tekisin niin, että tyhjentäisin roskapussin auton katolle ja lähtisin keskustaan ajelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Heität autonikkunasta ulos jossain pikkutiellä.
v*ttu mikä idi*otti olet
Vierailija kirjoitti:
Maksa jätemaksusi, sinä kuvottava loinen
Kaikkiha joutuvat jätemaksut maksamaan. Miksi et laita omaan tai taloyhtiösi roskikseen?
Vierailija kirjoitti:
Kauppojen pihalle jätän. Siihen lajittelupisteen viereen.
Niinhän teillä paskiaisilla on tapana.
Vierailija kirjoitti:
Heität autonikkunasta ulos jossain pikkutiellä.
Tähän se valitettavasti johtaa kun tarpeeksi vaikeaksi ja kalliiksi tehdään lajittelu. Onko ne tienreunalla ojassa lojuvat jätepussit sitten parempi kuin ilmaiset sekajäteastiat...
Meillä oli lapsena 60 luvulla oma kaatopaikka 3000:n neliön tontilla. Ihan tavavallista silloin
Pahempaa oli septitankkien puhkominen lopputarkastuksen jälkeen.pilattiinn alajuoksun kaivot muka oikeutetusti.
Adoptoin luonnosta espanjansiruetanan ja syötän biojätteet sille. Sen nimi on Rauni, koska en tiedä sen sukupuolta.