Jos kollega uhka hermostuessaan väkivallalla, tekisittekö asiasta jutun?
Jos esihenkilö ei uskalla puuttua asiaan, koska pelkää ko henkilöä itsekin, onko ainoa keino tehdä asiasta uutisvinkki toimittajalle? Kyseessä julkinen sektori.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tässä on nyt tapahtunut? Onko työkaveri uhannut satuttaa AP:ta vai jotain muuta?
Mulla on kollega, joka voisi syyttää väkivallalla uhkaamisesta sen jälkeen, kun joku muu on suuttuessaan sanonut tyyliin "ansaitsisivat kaikki tukkapöllyä jotka ovat jättäneet paperit tähän levälleen".
Sitten on ihan eri asia, jos uhkaa vaikka että "kohta saat turpiin".
Ja todettakoon, että tää mun kollega pystyy kyllä vakuuttamaan itsensä siitä, että väkivallan uhka on todellinen ja häntä kiusataan ja uhkaillaan töissä. Kukaan ei halua olla hänen kanssaan kovin läheisissä tekemisissä pitkään.
Tukkapölly on väkivaltaa ja laitonta. Ei kannata sillä uhkailla, jos ei halua vaikeuksia.
Vierailija kirjoitti:
Et sitten ole koskaan työsuojelusta kuullut. Mitä asiaan sanoo työpaikkanne työsuojeluvaltuutettu?
Joka tapauksessa voit tehdä työsuojeluilmoituksen AVI:lle.
Mistä näitä höperöitä tulee, jotka ovat tunkemassa kaikkea lehtiin? Haetaan itselle varttitunnin julkisuutta, mutta mitä hyötyä tai edes iloa siitä olisi?
Luulevatko oikeasti, että toimittajat kirjoittavat ihan mistä tahansa.
Hoitoala: "mie oon kova tappelemmaa..."
Vierailija kirjoitti:
On uhannut, tein työsuojeluilmoituksen, ilmoitin esimiehelle ja menin työterveyshuoltoon. En tehnyt rikosilmoitusta. Olisi tuosta voinut tehdä senkin, oli todistajakin.
No ole yhteydessä ammattiliittoon. Johan olet ollut yhteydessä tahoihin jotka arvioivat asian vakavuuden.
Kuolitsä?
https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&sca_upv=1&tbm=vid&q=Bu…