Miksi stalkkaat exääsi somessa?
Miksi stalkkaat exääsi somessa? Mitä syitä tuollaiseen voi olla? Siis vaikka aikaa lyhyestä tapailusta on jo vuosia
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Olen utelias.
Miksi? Ja mitä haluat stalkkaamisella selvittää? Mikset ota yhteyttä jos joku asia vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Koska voin.
Muuta tekemistä ei oo?
Koska "stalkkaan" monia muitakin ihmisiä. Ps. Jos some-tilisi on julkinen, niin sen katseleminen ei ole stalkkaamista
En stalkkaa. Olen laittanut estoon joka paikassa.
Lyhyt tapailu vuosia sitten? No ei vois vähempää kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Koska "stalkkaan" monia muitakin ihmisiä. Ps. Jos some-tilisi on julkinen, niin sen katseleminen ei ole stalkkaamista
No stalkkaamista se on siinä mielessä että joutuu etsimällä etsimään toisen kun ei kuitenkaan seuraa ja katselee päivittäin, useamman kerran päivässä jopa. Minusta se on obsessoitunutta.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt tapailu vuosia sitten? No ei vois vähempää kiinnostaa.
Niinpä... ihmettelen kovasti miten ei ole muuta tekemistä
Joku taitaa nyt olla hieman vainoharhainen.
Vierailija kirjoitti:
Miten voin olla vainoharhainen kun näen hänen katsovan juttujani pahimmiilaan jopa monta kertaa päivässä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voin olla vainoharhainen kun näen hänen katsovan juttujani pahimmiilaan jopa monta kertaa päivässä
Aika obsessoitunutta olla monta kertaa päivässä katsomassa kuka katsoo sun juttuja.
En. EVVK!
Ainoat, mitkä on seurannassa, on kaverit ja tietyt artistit ja levy-yhtiöt.
Tämä ..Some ei sovi loosereille ja munattomille. Kauan on aikaa siitä että voi pistää iloisia matkakuvia koska köyhät feministit ottaa raivarit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pidät juttujasi julkisena jos niitä ei saa katsoa? Ihan itse aiheutettu ongelma, joka olisi helppo ratkaista.
Lyhyen ajan tapailumies/nainen ei ole ex. Ex on henkilö, jonka kanssa on vähintään seurusteltu eli ollut romanttinen seurustelusuhde.
Varmistan että se asuu edelleen tarpeeksi kaukana.
En stalkkaa. Seurataan toisiamme somessa ihan avoimesti.
Exän uusi muija taas kävi katsomassa kaikki tarinani vielä heidän lyhyen suhteensa päättymisenkin jälkeenkin. Se oli vähän karmivaa, kun en ikinä häntä ollut edes tavannut. Vaihdoin profiilin yksityiseksi lopulta tuon takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika obsessoitunutta olla monta kertaa päivässä katsomassa kuka katsoo sun juttuja.
Omia juttujani?? Heh ok
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pidät juttujasi julkisena jos niitä ei saa katsoa? Ihan itse aiheutettu ongelma, joka olisi helppo ratkaista.
Oliko tuo sinun mielestäsi aloituksen pointti?
Olen utelias.