Kivat ja ystävälliset miehet, kysymys
Kun olet perusluonteeltasi sellainen kohtelias, kiva, huumorintajuinen ja ystävällinen, niin mistä tiedän, että olet kiinnostunut juuri minusta? Ettei kyseessä ole vain juuri sinulle tavanomainen tai tyypillinen kohtaaminen jonkun kanssa? Jos juttelet minulle muutakin kuin asialliset asiat, tarkoittaako se, että a) olet vain niin kiva b) arvostat minua keskustelukumppanina c) olet kiinnostunut minusta jotenkin romanttisesti tms.? Vai toimitko tosiaan samalla tavalla kaikkien muidenkin ihmisten kanssa, ystävällisesti ja välillä syvällisemminkin jutellen?
Kommentit (25)
Heh, minullapa ei ole tylsät jutut. Eräskin mies tuli ihan vaan muistuttamaan että meillä jäi juttu kesken yhdestä (ihan kivasta ja mielenkiintoisesta) asiasta, ehkä sille on syynsä ettei jotkut miehet tapaa mielenkiintoisempia naisia?
Flirttailu on se ensimmäinen merkki mistä tietää kiinnostuksen, joskus se on vain flirttiä ja sellaista kevyttä huumorijuttua, mutta kyllä se siitä etenee jos kiinnostusta tuntuu olevan molemmilla.
Kun saisi selvää itsekin omista tunteista. Mä oon miettinyt joitain naisia ja viime yönä tuli yksi nainen uniini pitämään mua kädestä, että en tiedä onko ajatukseni sitten niitä tunteita.
Harvemmin kohdatessa tunnen mitään syvällisiä tunteita, että jälkeen päin tilanteista ne tuntemukset tulee.
Kauneus vetää puoleensa, mutta epäilen ettei rakkautta ole ilman syvempää tuntemusta. Rakastan koiraani, kun se on niin uskollinen vierelläni.
Tuli mieleeni, että kaikki itsekkäät peet eivät aluksi välttämättä esiinny mulk*uina. Jotkuthan vaan esittää mukavaa itsekkäille tarkoitusperilleen.
Kukapa ei itseään pidä mukavana?
Sivusta, on tuo täysin mahdollista. Mulle on joskus ehdotettu ystävyyttä eikä ole ollut mitenkään vaikea uskoa, että kyse olisi ollut pelkästään siitä. En kyllä tiedä ovatko juttuni olleet miehestä kiinnostavia vai onko nähnyt jonkin mahdollisen tavan hyötyä minusta, ja siksi olisi halunnut ystävyyttä.