Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisko susta hauskaa, jos joku varattu tyyppi menisi susta jotenkin ihan sekaisin?

Vierailija
06.07.2024 |

Siis joku josta tykkäisit itsekin tosi paljon, vaikka et suhdetta haluaisikaan?

Tämä varattu olisi ihan tosi ihastunut sinuun ja koittaisi jatkuvasti peitellä sitä? Olisit kuitenkin täysin varma että on ihastunut, koska olisi sen kertonut? 

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ahdistaisi.

Vierailija
2/22 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. Tuosta seuraa vaan harmia. Se on aika pistää suhde jäähylle, jos tuohon pisteeseen menee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei jos minulle ei aiheutuisi siitä haittaa. Jos esim. työpaikalla varattu menisi sekaisin, loppuisiko tai vaarantuisiko oma työni?

Vierailija
4/22 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko juttu floppasi kohtaan "olisi sen kertonut".

Vierailija
5/22 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskempaa ei olekaan.

Vierailija
6/22 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle kävi tällä tavalla. Olen tuo hullu ihastuja.

Ihastuksen kohteeni koitin "karkoittaa" olemalla pelottavan avoin tunteistani ja jopa päällekäyvä.

Hän kuitenkin itse jatkuvasti ottaa yhteyttä, omituinen tilanne. 

Vierailija
7/22 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi kiusallista.

Vierailija
8/22 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ihan todella on käynyt niin että ihastuin ihan hullun lailla toiseen, joka flirttaili mulle koko ajan. Avasin vähän asiaa hänelle ja hän oli ilahtunut. Kuitenkin aika selvästi osoitti, että haluaisi olla vaan vähän niinku kaveri mutta kuitenkin laittaa illalla viestiä, nauttii ihailusta ja haluaisi nähdä usein. Vaikka olen sanonut, että mulle tilanne on kamala ja yritän päästä tunteistani eroon. Olen jopa puolisolleni kertonut ja hän hermostui. Ihan katastrofi. 

Vierailija
9/22 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastuksen kohteeni koitin "karkoittaa" olemalla pelottavan avoin tunteistani ja jopa päällekäyvä.

😂😂😲😲

sovitte toisillenne.

Vierailija
10/22 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se hauskaa olisi. Silloin kai se eroaisi ja alkaisi palvomaan, jos oikein tosissaan olisi.

Vierailija
11/22 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tota noin.

Oletteko sekaisin?

Jos seurustelee, niin seurustelee. Se on joko: on tai ei ole.

En koskisi tikullakaan sellaiseen varattuun, joka tulisi minulle kertomaan ihastustaan.

En koskisi kumppanina enää tikullakaan sellaiseen, joka menee pitkin kyliä kailottamassa jostain muusta ihastuksesta.

Vierailija
12/22 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tällainen ihailija, on naimisissa ja kahden pienen lapsen vanhempi. Aina jos osutaan johonkin samaan paikkaan (yhteisiä kavereita), niin hänen on pakko hillua mun seurassa koko ilta ja ehdotella sopimattomia. Minun mielestäni todella noloa häneltä, olen omaltakin taholtani suhteessa enkä ollenkaan kiinnostunut hänestä ja olen tämän monesti sanonutkin. Flirttailee jopa puolisonsa edessä, mikä on todella moukkamaista, ja tietenkin puolisonsa inhoaa minua yli kaiken, vaikka hän on mielestäni ihana ihminen ja olisin mielelläni hänen ystävänsä. Eli vastauksena kysymykseen, ei olisi hauskaa, vaan on ahdistavaa ja noloa. 

Vierailija
13/22 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa miettiä ne omat periaatteet.

Toimii sen mukaan.

Mitä sinä haluat?

Vierailija
14/22 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäshän se koeajaa

Vierailija
15/22 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ihan todella on käynyt niin että ihastuin ihan hullun lailla toiseen, joka flirttaili mulle koko ajan. Avasin vähän asiaa hänelle ja hän oli ilahtunut. Kuitenkin aika selvästi osoitti, että haluaisi olla vaan vähän niinku kaveri mutta kuitenkin laittaa illalla viestiä, nauttii ihailusta ja haluaisi nähdä usein. Vaikka olen sanonut, että mulle tilanne on kamala ja yritän päästä tunteistani eroon. Olen jopa puolisolleni kertonut ja hän hermostui. Ihan katastrofi. 

Tuollaisessa tilanteessa voi itse viheltää pelin poikki. Tunteilleen ei oikein mitään voi, mutta teoilleen voi. Blokkaa se joka sun ihailua tarvii ja sun elämää sotkee. En itse ainakaan ikipäivänä halua rikkoa omaa suhdettani, joka on työllä ja vaivalla rakennettu hyväksi. Olen ihastuillut kyllä monesti muihin, koska olen sellainen ihminen, joka vain rakastaa kaikkia, eläimiä, luontoa, ihmisiä. Mutta sitten vain omani kanssa nyhjään, koska VALITSEN sen niin ja sellaisena sen pidän.

Vierailija
16/22 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on joskus ratkennut moiseen, niin ei enää halua uudelleen samanlaiseen tilanteeseen.

Vierailija
17/22 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mennyt, oli ihan helkkarin ahdistavaa. Kummankin miehen vaimot eivät joko tienneet tai eivät välittäneet, hyi hitto yäk.

Toinen oli jopa niin outo että lähetteli tekstiviestiuhkauksia kun en lämmennyt hänelle.

Tästä on n 15 vuotta aikaa.

Vierailija
18/22 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi hauskaa.

En tykkäisi. Ajattelisin, että aikamoinen petturi ja sekaisin oleva tyyppi, kun kohtelee omaa kumppaniaan noin alentavasti- ja myös minua, jos luulee minun olevan noin halvan. Ei kiinnostaisi.

Vierailija
19/22 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni. Kaksikin. Oli hauskaa, kun tiesin, että vaimonsa on kammottava persoona. Toinen ei niin hauska, koska vaan halusin, että keskittyisi siihen kivaan vaimoonsa.

Vierailija
20/22 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa tyyppi menisi  niin sekaisin että  tapp....si minut onko hauskaa.Mene kysymään muuta paskaa lataamolle.