Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harrastukset tietyn sisäpiirin juttu?

Vierailija
06.07.2024 |

Esim.musiikkiharrastus tai jokin muu, niin tuntuu kuplautuvan tietyllä sosiaalisella statuksella jo lähtökohtaisesti ja kun sinne tavis menee, kokee olonsa ulkopuoliseksi. Oletteko havainneet samaa? 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Jos et ole "hyvä tyyppi", et ole tervetullut mihinkään porukkaan.

Vierailija
2/6 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhukaa avoimesti niin asiat selviävät. Monille tietyt asiat elämässä ovat statussymboleita. Ei kannata lähteä sellaiseen, omana itsenään ja aitona ihmisenä pysyminen on kaikista järkevintä vaikka sinua ei huolittaisi sen vuoksi mukaan porukoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Jos et ole "hyvä tyyppi", et ole tervetullut mihinkään porukkaan.

Heidän mielestään hyvä tyyppi. Tiedän nimittäin itse että oikeasti hyvät tyypit eivät pääse mukaan jos eivät sovi porukkaan eli ole sellaisia kuin halutaan.

Vierailija
4/6 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harrastanut lukemattomia lajeja ja ainut mistä jäi ulkopuolinen olo oli hevosharrastus,päällimmäisenä jäi mieleen pitkään harrastaneiden ylimielinen ja hyvin penseä suhtautuminen aloittelijoihin,se olikin syy miksi se jäi vain muutamaan kertaan.

Vierailija
5/6 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

På Rukka kokoontuu Rukkasilla perjantaisin. 

Valitettavasti itse lepään, chillaan ja leijun katossa tuolloin. 

Mutta iloista harrastelua vain.

Vierailija
6/6 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallisen musiikkiopiston piha on täynnä kalliita möhkömaastureita ja kun sinne joku karauttaa vanhalla Toyotalla, vaikuttaa jo se suhtautumiseen! Piirit ja ajatukset on ahtaat ja vaikka olisi lahjakas musiikissakin, ei se enää auta.