Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko nainen olla miehelle liian lyhyt?

Vierailija
06.07.2024 |

Kun itse olen 148 cm pitkä nainen ja minut eräs 200 cm mies jätti, koska olin hänelle liian lyhyt. Itselleni miehen pituus ei merkitse mitään koska kaikki miehet ovat joka tapauksessa minua pidempiä. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuo ongelma ole kunhan miehellä on pitkä kieli.

Vierailija
2/8 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeämpi on pillun syvyys. Minulla oli kerran yksi tappi jota ei pystynyt rynkyttämään takaapäin ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Eikä myöskään liian köyhä. Tasa-arvon maassa vuonna 2024 molemmat merkitsevät edelleen paljon. Tulotaso korreloi kaikista eniten miehen parisuhdestatuksen kanssa.

Vierailija
4/8 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on sanottu, että olen liian lyhyt. Olen 160cm. Se mies perusteli sillä, että haluaa pitkiä lapsia. 

Minun 12v poika on nyt 180cm 😄 eli kyllä minunkin geeneillä kasvaa toi lapsi ihan hyvin. Meni juuri isänsä ohi pituudessa. 

Vierailija
5/8 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on naiselle aina liian lyhyt. yksi 154 cm nainen antoi pakit minulle 167 cm miehelle. Se nainen sanoi että haluaa 175 cm miehen eikä vähempään tyydy. Muutenkin kaikille naisille  miehen pituus on ykkös tai kakkos kriteeri eikä nainen hyväksy samanpituista edes.

Vierailija
6/8 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä, mutta jos mies on allle 180cm, niin se on kyllä todella iso miinus.  Kyllä joku 183cm ja siitä ylöspäin mieluiten, silloin voidaan puhua edes miehestä. Tärkein ulkonäkökriteeri miehellä on pituus. Muut tulee sen jälkeen. Ja eronnut olen, en tarvitse enää isää lapsille. Lasten isä 192cm ja se on mielestäni ihanne.

Vierailija
7/8 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ed. jatkaa. En tietenkään ääneen oikeassa elämässä kellekään tätä sanoisi. Mutta jokaisella on mieltymyksensä. Hyvin harva mies haluaa lihavaa tai tasapaksua löllövartaloista naista ja aika suoraam tämä käy ilmi Tindereissä yms. Vaikka olisi kyse 40+ miehistä.

Vierailija
8/8 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän lyhyistä, vahvarakenteisista naisista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi