Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähden ensi viikolla lomalle Turkuun? Miten pitää pukeutua etten näytä maalaisjuntilta?

Vierailija
06.07.2024 |

Onko muuten jotain käytössääntöjä esim. jokilaivoille, jokirannan kahviloihin jne? 

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokilaivat ovat varmaan ihania. Minulla on muistoissa heinäkuinen myöhäisilta Turussa. Kävelin Aurajoen vartta. Toisella puolella jokea oli useita  jokilaivoja valoineen. Tosi kaunis näky.  

Vierailija
22/56 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei vastaa itse kysymykseen 😕

Ap

Otatko kakkoseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turku on täynnä mielisairaita sekä rikollisia ja sen lisäksi täällä joutuu mielivaltaisen terrorismin kohteeksi erottumalla katukuvassa.

Vierailija
24/56 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne parikymmentä kertaa mitä olen Turussa aikaani viettänyt, niin huomannut ihmisten (siis turkulaisten) olevan tyylikkäämpiä kuin Tampereella ja Helsingissä. Ja Turussa näkyy paljon julkkiksia. Ainakin itse olen nähnyt. Eli heitä ei kannata toljottaa suu auki. :D 

Vierailija
25/56 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytössääntö: väitelauseen loppuun ei tule kysymysmerkkiä.

Eli otsikko: Lähden ensi viikolla lomalle Turkuun. Miten pitää pukeutua etten näytä maalaisjuntilta?

Kyllä se "Lähden ensi viikolla lomalle turkuun?" on kysymys, koska eihän kukaan oikeasti halua lähteä turkuun. Näppäilyvirhe ap:lla on tuossa T-kirjaimen koossa.

Vierailija
26/56 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Otatko kakkoseen?

Mistä tiesitkin että mun työhuoneen numero on nykyisin 2? Kyllä otan asiakkaita sinne. 

Ap

Vierailija
27/56 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Otatko kakkoseen?

Mistä tiesitkin että mun työhuoneen numero on nykyisin 2? Kyllä otan asiakkaita sinne. 

Ap

Ja asiakas saa tulla sisään?

Vierailija
28/56 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne parikymmentä kertaa mitä olen Turussa aikaani viettänyt, niin huomannut ihmisten (siis turkulaisten) olevan tyylikkäämpiä kuin Tampereella ja Helsingissä. Ja Turussa näkyy paljon julkkiksia. Ainakin itse olen nähnyt. Eli heitä ei kannata toljottaa suu auki. :D 

Juu, Blankon terassilla istui viimeksi Ressu, Lola ja se Waspin kitaristi (en muista nimeä). Ei tosin samassa pöydässä kolmisin 😅

Vierailija
29/56 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut ja pellavapaita. Päähän aurinkolasit.

Vierailija
30/56 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin Turussa kymmenisen vuotta sitten. Muistaakseni olin pukeutunut farkkuihin ja T-paitaan. Oli kaunis kesäpäivä. Ilmeisesti turkulaiset hyväksyivät minut hetimiten, koska kohtelu oli ylitsevuotavan ystävällistä. Erityismaininnan ansaitsevat pari torimyyjää, bussinkuljettaja ja museokorttelin työntekijät. 

Vierailija
31/56 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudu ja käyttäydy kuin sekopää narkkari, haise ja remua täysin mieltä vailla olevien tapaan.

Vierailija
32/56 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda tunikat ja legginssit. Tuo asu on sen verran kamala, että pitäisi lailla kieltää. Ja jätä ne crocsit kesämökin terassille. Laita Googleen kuvahakuun vaikka casual summer outfit tai outfits in Europe tai jotain vastaavaa, niin löydät ns. kaupunkipukeutumista.

Vierailija
33/56 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä minkä ikäinen olet, mutta nuoremmilla on Turussa paljon musta-valkotyylia yhdistettynä farkkukankaaseen

Vierailija
34/56 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turku on junttila. Piste.

Vierailija
35/56 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yksi luottoasu on farkut tai mustat housut (ei pillit) ja valkoinen löysähkö pitkähkö kauluspaita. Tällaisia pitkiä paitoja löytyy vaikka zalandosta kun hakee pitkien ihmisten mallistoista.

Vierailija
36/56 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisillä on Marimekkoa, keski-ikäisillä pellavamekkoja, farkkumekkoja yms. Tai sitten tyylikäs housuasu. 

Vierailija
37/56 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tepsin lippis, Interin huivi ja Tuton verkkarit. 

Vierailija
38/56 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä Turussa näkyy todella vähän sellaisia hevi- ja rocktyylisiä ihmisiä. Ainakin Tampereeseen verrattuna. Eli kannattaa ainakin unohtaa sellainen keski-ikäisen naisen "räväkkä" rock rock -tyyli. Tuo on missä kaupungissa tahansa ruma tyyli. Eli jätä ne punaiset ja violetit hiusvärit sinne tokmannin hyllylle.

Vierailija
39/56 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä ei voi olla ylipukeutunut. Kotelomekkokin terassilla on ihan ok. Muista aurinkolasit 😎 

Vierailija
40/56 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesämekko päälle, jos olet nainen. Tai jos olet mies, niin ei sitäkään kovin pitkään katsota. Säät lämpenevät.

Ei ole vaaraa ylipukeutumisesta, vaikka laittaisit mitä päälle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan