Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aspa, onko asiskas saanut sinut joskus itkemään? Mitä sanoi tai teki?

Vierailija
05.07.2024 |

Minkälainen tilanne oli?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakas...

Vierailija
2/8 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain yhden asiakaspalvelijan itkemään. Kerroin tulevani hoitamaan asiaa mieheni kuoleman vuoksi. Asiakaspalvelija pillahti itkuun, koska hänenkin miehensä oli äskettäin kuollut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkui ulkonäköäni (synnynnäinen vamma), mutta esimieheni antoi asiakkaan kyllä kuulla kunniansa eikä ole meillä sen jälkeen käynyt asioimassa. Laittoi ketjujohtajalle palautetta kuinka hänelle oli liikkeessä huudettu ja käsketty painumaan vi**uun. Sisäisen selvityksen jälkeen esimieheni sai ketjujohtajalta kiitoksen kun oli nähnyt valvontakameranauhalta mitä todellisuudessa tapahtui.

Vierailija
4/8 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran, mutta olin nukkunut tosi vähän edellisenä yönä. 

Ruokakauppa, asiakas oli ottanut huonon paketin, joka oli rikki. Kauhee urputus siitä, halusi että lähden kassalta sitä vaihtamaan hänelle jne. perussättimistä. Ei ollut lupa lähteä kassalta mihinkään, niin tilanne sitten vain jatkui. Ei silleen mitään erikoista muuten, mutta tosiaan väsymys vaivasi. Tästä 25 vuotta aikaa. 

Vierailija
5/8 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisen kertaa, ihan vain käyttäytymällä siten, että asiakaspalvelijat eivät olisi minkään arvoisia. Se halveksunta on ihan hirveää. 

Vierailija
6/8 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertomalla kotiosoitteeni, kuvailemalla autoni ja pihani. Olimme kuulemma tarkoitettuja toisillemme.

Vierailija
7/8 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kesätyöissä, asiakas soitti vihaisena ja tivasi miksi hänen palvelunsa X on suljettu. Kerroin että viimeiseltä neljältä kuukuadelta laskut maksamatta, hänen tulisi hoitaa maksut ajan tasalle. Suuttui tästä entisestään, alkoi h*oritella, sättiä ja haukkua asiakaspalvelutaitojani yms. Vaati myös esimiestä paikalle, ei kuulemma uskonut tälläisen tyttösen sanaa. Lopetti puhelun tiuskaisemalla, että minun pitäisi mennä takaisin kouluun opiskelemaan "jokin toinen ammatti" koska olin selvästi kykenemätön asiakaspalvelutyöhön.

Kyllähän se 19-vuotiaana pisti sen verran hiljaiseksi että pari kyyneltä tuli nieleskeltyä. Ja siis yliopiston kesätauolla vielä töissä :D

Vierailija
8/8 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, musta ei olis kyllä aspaksi.