Dildong ovikello soi, miten reakoit?
Kommentit (31)
No joo, tulee armoton kiire löytää nopeesti vaatteet päälle. Ihan kuin olisi muka pakko avata ovi 😆. Joskun olen hiljennyt täysin ja näyttelen etten ole kotona, jos en tarpeeksi nopeasti ehdi. Nyt olen alkanut pitää hätävaramekkoa ulottuvilla, sillä kauhukseni tajusin, että siellä voi olla myös huoltomies, joka tulee omilla avaimilla, jos ei avata! Olisi noloa olla seisomassa keskellä huonetta pers paljaana..
En tarvi ovikelloa, koska koira. Avaisin oven tietysti jos siellä joku kolkuttelisi.
Vierailija kirjoitti:
Sain melkein sydärin, kun ovikello soi tätä lukiessa.
kuitenkaan, en tule avaamaan
mene kotiin
Täällä ei paljon ovikellot soi, vaan yleensä joku tunkee päänsä ovenraosta sisään ja huutaa päivää taloon. Sen jälkeen saapastelee olohuoneeseen. Arvostan suuresti jos joku soittaa ovikelloa.
Avaan oven ja kysyn oven takana olijalta haluisiko paijata mun dildongia.
Huudan postiluukusta saatanaaks tanne soittelet Mulkvisti
Katsoisin ovisilmästä kuka soitti ja avaisin oven jos ei naapurin ukko kännissä.
Säikähdän niin pirusti että ammun taas sarjan oven läpi. On se saamari ettei huonosti paikatut edelliset reiät ja älä soita ovikelloa kyltti eivät auta. Se pitäisi saamari miinoittaa koko oven edusta.
Kummastuksella bregadoin, mulla ei ole dildoissa (vielä) ovikelloa, voisihan se ehkä tuntua kohteliaalta, jos se soittaisi ensin (kahdesti?).
Dildong on minun dildoni kutsuääni.