Veikatkaa montako miestä tuli juttelemaan baarissa viime lauantaina
Olen nelikymppinen, hoikka, sporttinen ja pitkähiuksinen sinkkunainen. Lähimmäksi arvannut saa palkinnon!
Kommentit (57)
Arvaa montako miestä lähestyi minua? Suht suosittu yökerho keskisuuressa kaupungissa. Olen 28v, hoikka mutta muodokas (tissiä ja pyllyä on, maha litteä), tummat pitkät hiukset ja muuten aika luonnollinen look.
Olisitko halunnut loppuillasta olla pylly pystyssä jonkun könsikkään edessä?
Moni nainen on ilmoittanut että naiset eivät ole julkisilla paikoilla, edes baarissa, lähtökohtaisesti etsimässä ketään eikä heitä kiinnosta saada lähestymisiä tuntemattomilta miehiltä.
Useimmat (eli asialliset) miehet toimivat nyt juuri kuten naiset ovat toivoneet. Tästä huolimatta saatte toki edelleen toisinaan limaisia ja epätoivottuja lähestymisiä. Ne ovat miehiltä, jotka eivät naisten toiveista piittaa.
Vierailija kirjoitti:
Olisitko halunnut loppuillasta olla pylly pystyssä jonkun könsikkään edessä?
Itseasiassa kyllä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolla
Voittaja on tässä. Onnea! 💐
Ap
Ei baarissa enää juttella ihmisten kanssa, kaikki räplää luuriaan, jopa kaveriseurueet ei puhu keskenänsä. Surullista.
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen on ilmoittanut että naiset eivät ole julkisilla paikoilla, edes baarissa, lähtökohtaisesti etsimässä ketään eikä heitä kiinnosta saada lähestymisiä tuntemattomilta miehiltä.
Useimmat (eli asialliset) miehet toimivat nyt juuri kuten naiset ovat toivoneet. Tästä huolimatta saatte toki edelleen toisinaan limaisia ja epätoivottuja lähestymisiä. Ne ovat miehiltä, jotka eivät naisten toiveista piittaa.
Pöh. En ole ilmoittanut noin, ja asialliset miehet lähestyvät minua säännöllisesti! Baarissa kyllä harvemmin lähestytään, mutta noin muutoin julkisilla paikoilla miehet lähestyy säännöllisesti, eivätkä ole mitenkään limaisia ja epätoivottuja. Yhtä tuttuani lähestytään julkisilla paikoilla koko ajan, siis jatkuvasti tulee miehet Helsingissä pyytämään numeroa kaupoissa ja kadulla yms. Ja ovat asiallisia miehiä, eivät mitään limaisia ja epätoivottuja.
Eli ei mene noin kuten luulet.
Vierailija kirjoitti:
Nolla tietenkin koska miehet on luusereita eikä uskalla naisia lähestyä ja silti ne itkee palstoilla etteivät saaa naisia.
ei miehet saa nykyään lähestyä naisia. siitä tulee metoo.
Vierailija kirjoitti:
Arvaa montako miestä lähestyi minua? Suht suosittu yökerho keskisuuressa kaupungissa. Olen 28v, hoikka mutta muodokas (tissiä ja pyllyä on, maha litteä), tummat pitkät hiukset ja muuten aika luonnollinen look.
Eihän tuo kerro ulkonäöstä ja olemuksesta vielä oikein mitään. Voit olla pliisu tai näyttävä, voit olla kaunis tai tavis, voit olla jotenkin hehkuva tai jotenkin lattea tai mitä tahansa noilla spekseillä.
Monelleko miehelle menit itse juttelemaan? 0?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolla tietenkin koska miehet on luusereita eikä uskalla naisia lähestyä ja silti ne itkee palstoilla etteivät saaa naisia.
ei miehet saa nykyään lähestyä naisia. siitä tulee metoo.
Ei tule, mutta noinhan sen voi itselleen selittää jos on saamaton tai ei osaa käyttäytyä. Toiset miehet tuolla elää ja on itsevarmoja, toiset narisee netissä.
riippuu siitä, kuinka kännissä miehet oli. ei kukaan selvä metoon kasvattama mies lähesty vierasta naista. kännissä jotkut jännät pelimiehet voivat lähestyä naisia, mutta ei muut.
0, koska oikeasti olet sohvaan kiinnikasvanut sipsinmussuttaja.
Unohdit kertoa
MILLAINEN BAARI
lähiöräkälä
Luxushotellin aulabaari
mummotunneli(helsingissä)
???
Vierailija kirjoitti:
riippuu siitä, kuinka kännissä miehet oli. ei kukaan selvä metoon kasvattama mies lähesty vierasta naista. kännissä jotkut jännät pelimiehet voivat lähestyä naisia, mutta ei muut.
Lusmut ja muut selittää itselleen noin. Toiset on löytäneet 2020-luvullakin baarista hyvän kumppanin, siis hyvä mies tullut juttelemaan ja siitä lähtenyt juttu. Kaverini elämää tuo, tapasi siis miehensä baarissa kun mies tuli juttelemaan sen jälkeen kun olivat katselleet toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuntemani miehet ainakin menevät baariin juomaan viinaa ja puhumaan Lapin sodasta ja bemareiden korimallista, eikä naisista.
Laadukkaita tuttuja sulla, eeeh nimittäin, noissa aiheissa on enemmän sisältöä sekä mielenkiintoa kuin suomalaisissa pillutelineissä, joista käytävä keskustelu on lähinnä ajan ja hapen tuhlausta.
Ei yksikään.