Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UUUPS..

Vierailija
01.02.2007 |

Olen tällä hetkellä eräässä mainostoimistossa äitiyslomasijaisena (olen ollut n.2 viikkoa) ja tein nyt itse positiivisen raskaustestin.. Kuumetta on ollut jo jonkin aikaa, mutta mies on aina himmaillut. Minun piti olla täällä vähän päälle 3 vuotta ja minut vielä palkattiin suoraan koulusta. Miten ihmeessa kehtaan sanoa pomolle, että näin on nyt käynyt?? Voi kääk!! Kait sitä pitäisi soitella sinne neuvolaan? Miten tästä nyt eteenpäin?? Ja siis syön pillereitä, tämä ei ole mikään " vahinko" .

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitte? Ei sun tarvi sitä pomolle mennä heti kailottamaan....

Vierailija
2/8 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tätä en ihan nyt ymmärtänyt.. siis suunniteltu ehkäisyn pettäminen???

Ja siis syön pillereitä, tämä ei ole mikään " vahinko" .

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siinä mitään jos lapsi on haluttu vaikka vahingossa on alkunsa saanut.

Vierailija
4/8 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suunnittelee lasta ja käyttää ehkäisyä ja tulee raskaaksi se on vahonko!

Jos ei käytä ehkäisyä ja tulee raskaaksi se on tyhmyyttä ja vahinko!

Jos yrittää lasta eikä käytä ehkäisyä se EI ole vahonko!

Vahingossa ei ole mitään pahaa...

Eikä vahinkoa rakasteta yhtään sen vähempää kuin suunniteltua!

t. Yhden ihanan vahingon äiti =)

Vierailija
5/8 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koita pitää vatsa piilossa koeajan. Siinä olikin minulla tekemistä, kun koeaikani oli 4kk ja tiesin raskaudesta muutama päivä sen jälkeen, kun olin aloittanut töissä. Kyllä johtajan naama sitten venähti, kun kerroin raskaudestani. Kysyi välttömästi, että " vieläkös sinulla on koeaika" . Minä siihen, että " koeaika loppui pari päivää sitten" .

Sain sitten kolmen kuukauden palkan äitiysloman aluksi ja lomarahat ym. Ansiosidonnainen äitiyspäiväraha alkoi palkallisen ajan jälkeen. Töitä on riittänyt samassa paikassa lastenkin jälkeen. Minua ei ole vakinaistettu, kun en ole ollut töissä vielä montaa kuukautta, että sen verran " kärsin" tästä yllätysraskaudestani.

Vierailija
6/8 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaatte varmaan kuinka sekasin olen:) Siis tarkotin sitä, kun täällä aina haukutaan ne ketkä tulevat vahingossa raskaaksi ehkäisystä huolimatta ja miettivät miten pitäisi toimia.. Siis en nyt oikein tiedä mitä itsekään tarkoitan:D

Tässä nyt on vaan sellainen juttu, että minä oikeastaan rukoilin polvillani, että saisin tämän paikan.. Ja nyt sitten tilanne on tämä. Tuon nyt pettymyksen vaikka minulle annettiin tilaisuus.

Ja miehenkin ainut tokaisu oli, että " jaahas, kai sitä pitää ruveta etsimään uutta asuntoa keskustan ulkopuolelta" Olin aivan tyrmistynyt! Myöhemmin kun hän lähti töihin (meillä on tapana aina pussata " erotessamme" ) pussasikin hän huulieni sijaan napaani:) Eli kai tämä sitten oli iloinen yllätys, hänellekin!

Eli kumpi olisi nyt sitten moraalisesti parempi? Kertoa heti vai piilotella mahaani niin kauan kun on mahdollista? En edes tiedä kuinka pitkällä olen... Mitä siellä neuvolassa tehdään? Kamala ku oon sekasin!!!

Vierailija
7/8 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun kerrot, niin olet vilpitön ja kerrot niinkuin juttu meni, siis että ei ollut suunnitewltu. Eihän se niille kuuluu, mutta oman itsesi vuoksi kannattaa kertoa.

Vierailija
8/8 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli en voi sen jälkeen saada potkuja? Niin tyhmältä ku kuulostaaki niin täytyy sanoa, että hävettää ja pahasti..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi