Miehet vastatkaa rehellisesti.....
Kiinnitättekö enemmän huomiota, jos naisella (oletetaan, että kasvoiltaan / vartaloltaan samantasoisilla) on yllään värikkäät vai beiget vaatteet? Kumpi kiinnostaa tai viehättää enemmän?
Kommentit (87)
Punainen väri naisen päällä on kiihottava, ainakin minulle siis. En tiedä miksi.
Tärkeintä on se, millaiset ne vaatteet on. Jos jotain ihan beisikkiä, niin sitten ilman muuta väriä.
Ei ole niinkään kyse väreistä vaan tyylistä. Jos on tyylillisesti sopusointuinen ja vaikuttaa viihtyvän nahoissaan niin se on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Punainen väri naisen päällä on kiihottava, ainakin minulle siis. En tiedä miksi.
Olen kuullut myös pinkin viehättävyydestä? Onkohan se myös puoleensavetävä?
Kiinnostaisi myös onko joku väri aivan täysin turnoff? Ja kenties minkä vuoksi, jos näin on.
Ihan sama kunhan on neitsyt ja tatuton
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimii Erika Vikmanilla
Nussitaan ap. Väreillä ei väliä.
Eikka 65
Ensin tsekataan onko läski, jos ei tsekataan perse, sitten rinnat, jos vielä OK niin kasvotaan kasvotkin.
Vaatteiden välillä ei paskankaan väliä.
Äläkä vingu, halusit rehellisen vastauksen.
Ei kiinnosta naisten vaatteiden väri pätkänkään vertaa.
Kertokaa lisää. Kiinnostaa tietää miten miehet näkevät värit naisten vaatetuksessa ja mitä ajattelevat niistä.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi myös onko joku väri aivan täysin turnoff? Ja kenties minkä vuoksi, jos näin on.
Kaikki pastellisävyt
Beige on väri, jota inhoan ehkä eniten.
Kiinnostaa onko sinulla seksikkäät vaatteet, kauniit hiukset, kaunis naama, tiukka pillu, ei kiinnosta vaatteiden väri
Vierailija kirjoitti:
Ensin tsekataan onko läski, jos ei tsekataan perse, sitten rinnat, jos vielä OK niin kasvotaan kasvotkin.
Vaatteiden välillä ei paskankaan väliä.
Äläkä vingu, halusit rehellisen vastauksen.
Mä tiedän tämän vastauksen. MUTTA aloituksessa sanoinkin, että jos on kaksi ulkomuodoltaan samantasoista naista ja toisella värikkäät ja toisella huomaamattoman beiget vaatteet, niin kiinnittyykö huomio jompaankumpaa ensin ja miksi?
Vierailija kirjoitti:
Nussitaan ap. Väreillä ei väliä.
Eikka 65
Olet Eikka liian vanha. Ei kuivaa oksaa kukaan enää halua. Sori.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa lisää. Kiinnostaa tietää miten miehet näkevät värit naisten vaatetuksessa ja mitä ajattelevat niistä.
Kyse on kokonaisuudesta. Ei tällainen putkiaivoinen uros osaa eritellä. Hyvä perse on jees, mutta toiset on tissimiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pinkistä tulee mielikuva bimbosta tai barbiesta. Klisee mutta silti vähän totta. Ehkä se jotain voi viehättää. Etenkin jos etsii vain seksiseuraa
Nämä on varmasti pitkälti alitajuisia juttuja, eli ei ihmiset ehkä osaa niitä tiedostaa ja silleen vastata.
Kai aika monet tutkimukset viittais kuitenkin siihen, että esim. punainen väri mielletään eroottisempana kuin joku beige tms. Jos miettii naista vaikka jossain beigessä kotelomekossa vs. punaisessa (ja jos lisätään vielä punainen huulipuna), niin veikkaisin punaisen näyttävän seksikkäämmältä.
Niin liekö se totta, että esim. punaiset vaatteet vetävät enemmän huomiota itseensä kuin huomaamattoman väriset?