Mikä siinä on niiiiiin vaikeaa??
Kun tori sivuilta katselee suurempaa kalustoa, niin ei juuri kukaan voi mainita jo heti siinä ilmoituksessaan onko kotiinkuljetus mahdollista vai ei??? Sitten laittaa tuhansia vastauksia ilmoituksiin ja sama virsi: "Sorge mut pitää hakee paikanpäältä". >:(
Itse jos myisin jonkun pesukoneen niin kyllä varmasti laittaisin että pitää itse tulla hakemaan tai mahdollisesti että "kotiinkuljetus neuvoteltavissa".
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole mainintaan kotiinkuljetuksesta, silloin se on haettava itse paikanpäältä.
En minä tollasia tajua tollasia "koodeja" kun ei tule joka päivä osteltua jotain pesukone-torneja, kulmasohvia ja arkkupakastimia. -Ap
No eihän nyt kukaan lähde mitään kuskailemaan, itse ne omansa on haettava. Tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
No eihän nyt kukaan lähde mitään kuskailemaan, itse ne omansa on haettava. Tietenkin.
Tuleeko siitä nyt niin kova jännetuppitulehdus jos vaan laittaa ilmoituksen perään että "ei mahdollisuutta kotiinkuljetukseen". Kun joskus voi olla niin että tuotteen saa paikanpäälle jos pistää muutaman kympin lisää. -Ap
Vierailija kirjoitti:
Itse laitan ilmoitukseen, että kuljetus järjestyy erillistä korvausta vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole mainintaan kotiinkuljetuksesta, silloin se on haettava itse paikanpäältä.
En minä tollasia tajua tollasia "koodeja" kun ei tule joka päivä osteltua jotain pesukone-torneja, kulmasohvia ja arkkupakastimia. -Ap
Mitä koodeja? Ymmärrätkö suomea edes välttävästi?
Ei kukaan lähe viemään niitä mihinkään. Joillakin ei ole autoa.
Eri asia jos ostaa liikkeestä.