Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos joku etsii mekkoa koko 40, miksi tarjoat sille kokoa 36?

Vierailija
05.07.2024 |

Monta kertaa tässä kesällä huomannut kun ihmiset etsii FB kirppareilla juhlamekkoa, rippimekkoa, milloin mitäkin.

Jos joku etsii mekkoa koko 40, niin eikös kommenteissa ole aina näitä että "tämmönen olis koko 36, käviskö? No ei käy.

Tai jos joku etsii vihreää mekkoa, miksi jotkut tarjoaa pinkkiä?

Just tänään näin kun joku etsi 36 kokoista mekkoa ja joku oli kommenteissa tarjoamassa 32 kokoista.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksi tuttava, joka vastaa viesteihin tyyliin "Kiva, että sulla menee hyvin" vaikka olisin lähettänyt kysymyksen, että miten hänellä menee. Ihmiset on nykyään täysin kujalla...

Vierailija
22/23 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valmistajilla on oma käsitys koosta,oikea tapa on mitata rinnanympärys,lantio, vyätärö ja ehkä pituuskin.

Joo mutta erittäin harvoin silti 40 kokoa käyttävälle mahtuu 36.

Joo, mutta on sekin mahdollista. Olen kokoa 40, alaosasta usein 42, mutta minulla on Rilsin kesämekko kokoa 36.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä parempi olisi jos myytävän tuotteen ilmoituksessa olisi mitat. Esim juhlavaatteet saattaa monesti olla joustamatonta kangasta, joten vyötärö, kainalo-kainalo on erittäin oleellisia tietoja. Sekä helman pituus.

Hyvät tiedot helpottaa myyntiä, koska kokomerkintä ei kerro kaikkea.

Ymmärrän ettei jotain 3e henkkamaukka paitoja kannata/jaksa mitata mutta jos kyseessä on 50e iltamekko niin mitat olisi kivat. Toki voihan mekkoa mennä sovittamaankin, mutta mitoista tietäisi jo suuntaa antavasti että onko mekko vaikka selkeästi liian pieni, että kannattaako edes käydä sovittamassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä