Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mulla " hyvä syy" raskauden kesketykseen? :-(

Vierailija
01.02.2007 |

Itse olen ollut aina abortteja vastaan ja olen kyllä edelleen, mutta...

Tein viime viikolla plussan raskaustestissä ja kerroin siitä onnellisena miehelleni. Meillä on ollut viime aikoin pientä säröä, ajattelin että tämä tieto piristää, vaan kävikin toisin päin.

Mieheni oli kyllä onnellinen puolestani, mutta halusi paljastaa samalla salaisuutensa. Hän oli pettänyt mua työkaverinsa kanssa pikkuhjouluissa, ja nyt tämä työkaveri on raskaana, ja mieheni ilmeisetsi lapsen isä.

Meillä 1 pieni lapsi, ja toinen olisi siis tulossa.

En vain nyt tiedä mitä tekisin. Olen ajatellut erota, mutta sitten en kyllä voi toista lasta synnttää. En selviydy vastasyntyneen ja tuolloin 2-vuotísen lapsen kanssa yksin.

Joten, annatteko mun tehdä abortin?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja omaa jaksamistas. mitä sä välität enää miehes tunteista ed. mainitun tapauksen jälkeen. mistäs sä tiedät että se ei mene yhteen sen panonsa kanssa ja unohda sua ja sun lapsia, kun on uusi vauva tulossa(mahd.) myös sen toisen naisen kanssa. tulkoon lapsiaan katsomaan sinne toiselle paikkakunnalle.

t:10

Vierailija
22/24 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En KOSKAAN voisi tappaa lastani pettäjämiehen vuoksi, joka vielä pisti toisen akan paksuksi!!!

Oma lapseni on omaa verta ja lihaani! JOka tapauksessahan sinä ilmeisesti eroat pettumiehestäsi. Hän teki pahimman mahdollisen virheen: petti raskaana olevaa av(i)ovaimoaan, teki vielä toisen raskaaksi.

Minä muuttaisin omilleni taaperon kanssa ja synnyttäisin lapsen, varmasti.

Miehesi saa kyllä kantaa vastuunsa ja muistaa ikuisesti mitä teki ja mitä menetti. Hän menetti vaimon & kaksi lastaan sekä maksaa vielä elarit aviottomasta lapsesta.

Pärjäät kyllä taloudellisesti! Saat tukia ihan hyvin ja mies maksaa elarit. Löydät kyllä arvoisesi miehen!! Ja silloin arkikin on helpompaa teille!

Älä hyvä ihminen tapa omaa lastasi hulttiomiehen vuoksi. Ei vauva voi sille mitään, että isänsä on tuollainen. Hän on täysin viaton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en jaksaisi. Miehen tukeen on ihan turha turvautua. Etävanhempi on etävanhempi ja varsinkin miehet eivät aina ole niin sitoutuvaisia.

Vierailija
24/24 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet ehkä tehnyt sen abortin ja eronnut miehestäsi. Miehesi tulee hakemaan kaksivuotiastanne " hänelle ja sille" hoitoon ja uutta pikkuveljeä katsomaan. Sinä jäät kotiin ihan yksin.

Mä luulen kuule että sä itket silloin katkeria kateuden kyyneleitä ja kadut sitä aborttiasi. Nyt sä olet paniikissa, kamala tilanne. Mutta älä tee aborttia paniikissa. Se ei ainakaan ratkaise mitään. Sähän halusit sen lapsen alunperinkin? Eikös niin? Kyllä sä pärjäät ja voithan vaikka pyytää ensimmäiseksi kuukaudeksi jonkun tutun luoksesi asumaan, siskon, kaverin, äidin, mummin....