Olisi kiva lähteä lavatansseihin mutta en uskalla yksin
Ensinnäkään en ole tanssinut lavatansseja, perusaskelen tiedän teoriassa mutta eri juttu käytännössä.. Eli pelkään että joku mies hakee tanssimaan. Olisi mukava kokea lavatanssien tunnelma mutta en vaan uskalla lähteä.
Onko samanlaisia kokemuksia? Tai erilaisia?
Kommentit (7)
Itselläni syksyn projektina lähteä tanssikurssille. Ensi kesään mennessä pitää olla lavakunnossa.
Kävin kyllä tanssikurssilla joskus vuonna 1995 mutta en silloin ehtinyt lavoille vaan elämä vei toiseen suuntaan.
M57+
Vierailija kirjoitti:
Itselläni syksyn projektina lähteä tanssikurssille. Ensi kesään mennessä pitää olla lavakunnossa.
Kävin kyllä tanssikurssilla joskus vuonna 1995 mutta en silloin ehtinyt lavoille vaan elämä vei toiseen suuntaan.
M57+
Lisäys: Meidän tanssikurssilla oli porukka, joka jatkoi yhdessä tuon kurssin jälkeen ja lähti porukalla kiertämään tanssilavoja. Ihan kiva idea.
Pitääkö sitä nyt kurssille asti kun netti on täynnä videoita ja ohjeita🙄
Sama juttu. Halunnut lähteä jo monta vuotta,mutta tanssi kurssille menoon ei vain ole ollut aikaa eikä ylimääräistä rahaakaan. Nyt kun lapset jo vähän isompia ajattelin houkutella miehen kursseille mukaan..Jos ei lähde,menen yksin.
Minä inhosin tanssimista pitkän aikaa huonojen kokemuksien vuoksi mutta päätin mennä kurssille. Hyvin se meni. Voisin tanssia lavoilla vaikka koko illan taukoja pitämättä. Minua haetaan baarinkin puolelta. Tämä johtuukin varmaan siitä että olen nuori mies ja siten ns. harvinaista herkkua.
kyllä hom-peli miehen kanssa tanssiin uskaltaa, siintä vain rohkeellisesti menet
Olen käynyt ensi kerran lavatansseissa niin, etten osannut tanssia. Monilla lavoilla on kahvila, minkä puolella voi nautiskella tanssi-illan tunnelmasta tanssimatta. Haut tapahtuu enimmäkseen ns. rivistä. Jos siitä pysyt pois, niin harvemmin haetaan. Minulle kävi niin, että meno näytti niin mukavalta, että opettelin itsekin tanssimaan.