Mitenköhän lapset saadaan turvaan, jos sota syttyy?
Mitenköhän lapset saadaan turvaan, jos sota syttyy? Entä kun on kaksi pientä lasta, joista toinen on vauva? Ahdistaa niin, et on vaikeaa nukkua öisin.
Kommentit (188)
Vierailija kirjoitti:
Miksei Venäjällä ole mitään kivaa tekemistä mikä pitäisi venäläiset kiireisinä ja tyytyväisinä? Miksei niiltä onnistu oikein mikään? Edes niiden sota ei ole onnistunutta hommaa.
Putinille ja Zelenkyille voisi molemmille lähettää vaikka palapelit. Olisi muuta puuhaa kuin tapattaa ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh edellisen sodan aikana evakuioitiin junilla kaupungeista, mutta V enä jä pommitti raukkamaisesti näitä evakuointijunia lapsineen, ja niin pommittaisi nytkin.
Seuraava sota, ei noudata niitä kaavoja, mitä käytettiin viimeisessä maailman sodassa.
Sota on informaatiosotaa. Esim nyt Putin on saanut häirittyä Eurooppaa niin, että jokaisessa maassa ollaan lähes sotahulluja.
Kyllä Ukrainassa kuolee ihan oikeasti ihmisiä. Syyttömiä ukrainalaisia; naisia, lapsia ja vanhuksia, kuolee kuvottavien russakan p*skojen pommeihin. Toivottavasti tämänkin aloituksen tehnyt russakka saa pikaisesti maistaa omaa lääkettään: From Ukraina with Love!
Mumman maakellariin sopii ainakin pari.
Tänne vaan kokeilemaan v*tun rys*ä
naisia ja lapsia ei pelasteta ensin, vaan tositilanteessa jokainen huolehtii vain omasta selviytymisestään.
Kun autolautta Estonia upposi Itämerellä vuonna 1994, naisista selvisi vain 5,4 prosenttia, miehistä 22.
Irakin sodasta turvaan siirrettiin vain ja ainoastaan miehiä , ei naisia taikka lapsia. Tämä näkyi ja näkyy edelleenkin niin katukuvassa kuin migrin tilastoissakin. Siinä mielessä lapsia kyllä sodan jaloista siirtyi pois, että moni aikuinen mies kirjattiin alaikäisenä lapsena tilastoihin. Lapsettomana miehenä ,minkä tahansa tilanteen kohdatessa tulen huolehtimaan ainoastaan itsestäni sillä olen avoimen misogyyninen ja minulle naiset edustavat vain esineitä, aineellista hyvää joita käytän omiin tarpeisiini ja helpottamaan elämääni. Tämän ajatus ja käytösmallin olen kopioinut suoraan naisilta ,enkä usko roolijako malleihin lainkaan vaan tasa-arvoisuuteen ja samanarvoiseen kohteluun.
Vierailija kirjoitti:
naisia ja lapsia ei pelasteta ensin, vaan tositilanteessa jokainen huolehtii vain omasta selviytymisestään.
Kun autolautta Estonia upposi Itämerellä vuonna 1994, naisista selvisi vain 5,4 prosenttia, miehistä 22.
Irakin sodasta turvaan siirrettiin vain ja ainoastaan miehiä , ei naisia taikka lapsia. Tämä näkyi ja näkyy edelleenkin niin katukuvassa kuin migrin tilastoissakin. Siinä mielessä lapsia kyllä sodan jaloista siirtyi pois, että moni aikuinen mies kirjattiin alaikäisenä lapsena tilastoihin. Lapsettomana miehenä ,minkä tahansa tilanteen kohdatessa tulen huolehtimaan ainoastaan itsestäni sillä olen avoimen misogyyninen ja minulle naiset edustavat vain esineitä, aineellista hyvää joita käytän omiin tarpeisiini ja helpottamaan elämääni. Tämän ajatus ja käytösmallin olen kopioinut suoraan naisilta ,enkä usko roolijako malleihin lainkaan vaan tasa-arvoisuuteen ja samanarvoiseen kohteluun.
Noinhan se teillä rysssillä menee. Kenestäkään ei huolehdita eikä ketään kiinnosta jos kuo let tai vamm audut
Minulla ei ole lapsia ja toisten lapset ovat minulle arvottomia. Muutaman tyttölapsen voin ottaa suojelukseeni jotta voin käyttää niitä vaihtovälineenä isla mistien kanssa vaikka vesipullosta tai omasta hengestäni. Maailmassa on liikaa ihmisiä, maapallo kärsii ilmaston lämpenemisestä eli tulevaisuutta ajatellen jälkikasvun väheneminen on pitkällä aikavälillä katsottuna oikeinkin suotava ratkaisu. Vanhusten deletoinnista ei saavuteta niin suurta hyötyä sillä he eivät muutenkaan elä kovin pitkään kuten nuoret lapset tekevät.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole lapsia ja toisten lapset ovat minulle arvottomia. Muutaman tyttölapsen voin ottaa suojelukseeni jotta voin käyttää niitä vaihtovälineenä isla mistien kanssa vaikka vesipullosta tai omasta hengestäni. Maailmassa on liikaa ihmisiä, maapallo kärsii ilmaston lämpenemisestä eli tulevaisuutta ajatellen jälkikasvun väheneminen on pitkällä aikavälillä katsottuna oikeinkin suotava ratkaisu. Vanhusten deletoinnista ei saavuteta niin suurta hyötyä sillä he eivät muutenkaan elä kovin pitkään kuten nuoret lapset tekevät.
Da iigor
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Irakin sodasta turvaan siirrettiin vain ja ainoastaan miehiä , ei naisia taikka lapsia. Tämä näkyi ja näkyy edelleenkin niin katukuvassa kuin migrin tilastoissakin. Siinä mielessä lapsia kyllä sodan jaloista siirtyi pois, että moni aikuinen mies kirjattiin alaikäisenä lapsena tilastoihin. Lapsettomana miehenä ,minkä tahansa tilanteen kohdatessa tulen huolehtimaan ainoastaan itsestäni sillä olen avoimen misogyyninen ja minulle naiset edustavat vain esineitä, aineellista hyvää joita käytän omiin tarpeisiini ja helpottamaan elämääni. Tämän ajatus ja käytösmallin olen kopioinut suoraan naisilta ,enkä usko roolijako malleihin lainkaan vaan tasa-arvoisuuteen ja sam
En ole ryssssä vaan olen aito stadilainen jonka koko suku on puhtaita synnynnäisiä stadilaisia. Minussa ei virtaa pisaraakaan mitään lande verta. Minua puhtaampaa suomalaista on vaikeampaa enää löytää mistään.
Ryqxzäläkö pystyisi hyökkäämään Suomeen?
Kiitos - taas- päivän nauruista! :D
Vierailija kirjoitti:
Suomella on suunnitelma mahdollisen sodan alkaessa. Siitähän meitä on kiitelty amerikkaa myöten. On ruoat, lääkkeet, majoitus varattuina. Väestöä siirretään tilanteen mukaan ja on varauduttu hädän suhteen. Lapsista huolehditaan ensimmäisenä, älä siis huoli. Nuku yösi rauhassa ja kasvata lapsiasi kaikessa rakkaudessa
Ei lapsista huolehdita ensimmäisenä. Ensimmäisiä huolehdittavia kaikki kriittisten toimien johtoon ja toimeenpanoon kuuluvat henkilöt, ja niin pitääkin olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ryssssä vaan olen aito stadilainen jonka koko suku on puhtaita synnynnäisiä stadilaisia. Minussa ei virtaa pisaraakaan mitään lande verta. Minua puhtaampaa suomalaista on vaikeampaa enää löytää mistään.
da iigori
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei Venäjällä ole mitään kivaa tekemistä mikä pitäisi venäläiset kiireisinä ja tyytyväisinä? Miksei niiltä onnistu oikein mikään? Edes niiden sota ei ole onnistunutta hommaa.
Putinille ja Zelenkyille voisi molemmille lähettää vaikka palapelit. Olisi muuta puuhaa kuin tapattaa ihmisiä.
Siinä vaiheessa kun naapurisi hyökkää kämppäsi ovesta kirveen kanssa läpi haluten vallata asuntosi ja tappaa sinut ja perheesi niin ehdota hänelle kupillista kaakaota ja pari erää afrikan tähteä tai peräti aliasta.
Iigori väittää olevansa stadilainen 🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruåtsiin niin kuin viime kerralla.
Ei ikinä enää! Hirvittävät henkiset traumat tuli lasten erottamisesta perheistään!!! Sekä lapsille, vanhemmille että sisaruksille.
Se oli suuri virhe, josta luulisi opitun.
Mutta henki säilyi. On sekin jotain.
No anna sitten lapsesi pois ja aiheuta hänelle henkiset vammat loppuiäkseen. Hylätty lapsi, jota äiti ei halunnut pitää. Varma koulukiusattu ja ehkä hyväksikäytetty uudessa asuinpaikassaan.
Säilyi melkein kaikki lapset hengissä ihan täällä Suomessakin, ja ainakin saivat asua oman perheensä kanssa. Heitä ei hylätty.
Iigori on tiltuakin huonompi trolli
Kyllä rysssissä riittää nuoria miehiä tapetttavaksi. Joka päivä toista tuhatta rysssää kylmenee Ukrainan aroilla