Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Perussuomalaiset irtisanoutuivat Orbanin EU ryhmästä ja Vasemmistoliitto liittyy Putin .myötäilijöihin, eihän tämän näin pitänyt mennä?

Vierailija
04.07.2024 |

Saisiko Jussi Saramon kommentit, joka on jaksanut väittää joka yhteydessä persuja joko äärioikeistoksi tai Putinin kätyreiksi?

Vassarit: https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/e5eaa1cb-0f6b-4940-9377-4385250ae…

Persut: https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/perussuomalaiset-ja-venaja-mielinen…

Kommentit (137)

Vierailija
21/137 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettikö Li äänestäjänsä?

Vierailija
22/137 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en voi uskoa että tuo Li on minua kolme vuotta nuorempi. Näyttää ihan samanlaiselta kulahtaneelta kuin minua parikymmentä vuotta vanhemmat. Alkon käyttö näkyy selvästi olemuksessa.

Turhaa ad hominemia. Riittää kun kyseenalaistaa hänen politiikkansa.

Mitä jos valtaosa hänen politiikkansa vastustajista vastustaa häntä myös henkilönä koska hän on niin vastenmielinen? Kiellätkö ihmisiltä rehellisen mielipiteen? Rutiseehan tällä palstalla vassaritkin kaikista muista kuin vasemmistoliittolaisista, vihreistä ja demareista ja menevät todella törkeästi henkilökohtaisuuksiin. Turhaa tässä ketjussa on tuo sinun kitinäsi.

Miksi lyödä vyön alle kun voi pelata peliä moraalisesti? Ei ole mitään tarvetta alentua vastustajan tasolle.

Menemällä henkilökohtaisuuksiin ei ole koskaan käännetty yhtään mielipidettä.

t. Persu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/137 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On aivan kuin valtamedia olisi valehdellut meille päin naamaa kaikki menneet vuodet. Hyvikset ovatkin pahiksia: vasemmistolaiset ovat Putinin kelkassa ja pahikset ovat sittenkin hyvien puolella: persut suojelevat suomea ja suomalaisia!

Päivän vitsi: persut suojelevat suomea ja suomalaisia :D

Vierailija
24/137 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ihan jo punainen väri tule siitä venäjämielisyydestä. Boomeri sukupolvi varsinkin muistaa kuinka ryssälää nuoleskeltiin punaisissa piireissä Suomessa aikoinaan.

Persut taas ja etenkin Halla-aho on kyseenalaistanut Venäjään tukeutumista jo vuosikausia ennen sotaa. Maakauppoja on pidetty pitkään epäilyttävinä (ostivat maata sattumoisin aina puolustusvoimien merkittävien paikkojen läheltä) mutta ei toki punikin mielestä ollut siinä yhtään mitään väärää 

Vierailija
25/137 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On aivan kuin valtamedia olisi valehdellut meille päin naamaa kaikki menneet vuodet. Hyvikset ovatkin pahiksia: vasemmistolaiset ovat Putinin kelkassa ja pahikset ovat sittenkin hyvien puolella: persut suojelevat suomea ja suomalaisia!

Hyvä että naurattaa, mutta sitähän persut ovat aina ajaneet takaa.

Ehkä kognitiivinen dissonanssi on estänyt ymmärtämästä asiaa?

t. Persu

Vierailija
26/137 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä persu homolla ei vain ollut kivat oltavat ja lähti siksi?

Vierailija
27/137 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt rehellisesti oikeasti vassarit. Tätäkö te äänestitte? Putinin pussiin pelaamista?

Vierailija
28/137 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt rehellisesti oikeasti vassarit. Tätäkö te äänestitte? Putinin pussiin pelaamista?

Ei tämä yllätä maailmanmittakaavassa. Argentiinassa jopa feministit kannattavat Puten ekskursiota. Vasemmisto aina kumartaa itään

Vierailija
29/137 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän me ollaan teille yritetty sanoa mutta kun ei meinaa millään mennä jakeluun. Jokos nyt tajusitte?

Vierailija
30/137 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettikö Li äänestäjänsä?

Huijasi. Teki Sannat.

Vierailija
31/137 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän se on ollut jo ainakin vuodesta 2015.

Vierailija
32/137 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa Anderssonia äänestäneitä nyt hävettää.

Vierailija
33/137 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isänmaallinen Suomea ja Suomen armeijaa arvostava persu ja vihervassari punikki joka ollut vuosikymmenen Neukkuihin rähmällään. Ikävää, että tajusit liian myöhään tämän.

Vierailija
34/137 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isänmaallinen Suomea ja Suomen armeijaa arvostava persu ja vihervassari punikki joka ollut vuosikymmenen Neukkuihin rähmällään. Ikävää, että tajusit liian myöhään tämän.

Siis vuosikymmeniä

Vierailija
35/137 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei siltä vaikuta. Ainakin tällä palstalla jauhavat persuista kuten aiemminkin. Ei tyhmä pää viisaaksi muutu vaikka siihen koitettaisiin takoa järkeä pajavasaralla.

Vierailija
36/137 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaa niitä n. 250 000 idioottia, jotka äänestivät Anderssonia :D

Meppi saa äänestää kuten haluaa. Ei siellä ole mitään ryhmäkuria. Siinähän yrittävät väitellä Li Anderssonin kanssa. Taitavat lähteä ryhmästä. Siis nämä rauhanaktivistit ja Yhdysvaltojen vihaajat.

Vierailija
37/137 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on huomattu että tosiasiat ovat kaltaisillesi torakoille pelkkä vitsi. Minä olen persu ja olen maanpuolususaktiivi. Olen omistanut koko elämäni sille että meillä kaikilla(jopa sinulla saatanan torakalla) olisi täällä turvallista olla ja elää. Hyvä että myönnät sen olevan sinulle pelkkä vitsi. Vedä vähän lisää kamaa takkukaveriesi kanssa ja istu kadulle kiukuttelemaan!

Vierailija
38/137 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen maa repee ku punikki häpee.

Vierailija
39/137 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en voi uskoa että tuo Li on minua kolme vuotta nuorempi. Näyttää ihan samanlaiselta kulahtaneelta kuin minua parikymmentä vuotta vanhemmat. Alkon käyttö näkyy selvästi olemuksessa.

Turhaa ad hominemia. Riittää kun kyseenalaistaa hänen politiikkansa.

Mitä jos valtaosa hänen politiikkansa vastustajista vastustaa häntä myös henkilönä koska hän on niin vastenmielinen? Kiellätkö ihmisiltä rehellisen mielipiteen? Rutiseehan tällä palstalla vassaritkin kaikista muista kuin vasemmistoliittolaisista, vihreistä ja demareista ja menevät todella törkeästi henkilökohtaisuuksiin. Turhaa tässä ketjussa on tuo sinun kitinäsi.

Miksi lyödä vyön alle kun voi pelata peliä moraalisesti? Ei ole mitään tarvetta alentua vastustajan tas

Minä lyön tuota saatanan lehmää joka aseella jonka saan käsiini. Tuo komukka on tehnyt niin paljon pahaa minun kotimaalleni että sitä voi vastustaa kaikin keinoin.

T: Toinen persu

Vierailija
40/137 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hävetä. Li on suoraselkäinen ihminen ja teki mitä meille lupasi eli jatkaa taistelua Israelin ja USAn ohjaamia islamo- ja russofoobeja vastaan. Nyt kansan enemmistön äänillä hihat heilumaan ja pakotteet USAlle kunnes viimeinen juutalainen valloittaja on poistettu Lähi-idästä.