Onko vatsanympäryksesi alle 80cm
Mulla on 77cm ja Bmi on 22..aika tiukka raja toi on
Kommentit (60)
Puhutaanko tässä nyt vyötärönympäryksesta vai vatsanympäryksestä? Vyötärö minulla on 80 cm ja 108 cm.
Vyötärönympärys on 76cm ja painoindeksi 22,23. Mulla painoa kertyy helpommin alakroppaan.
81 cm, bmi n. 24. Olen aina ollut tasapaksu vyötärötön.
Positiivista on se kuitenkin, että inbody-mittauksen mukaan viskeraalirasva on täysin viitearvojen sisällä.
Taitaa olla 70cm vaikka BMI on 19. Leveä, suorakaiteinen rintakehä niin vyötärö on olematon.
Vartalotyyppi ja ruumiinrakenne sanelevat paljon.
Vierailija kirjoitti:
Ei sanele juuri mitään. Vyötärönympärystä ei mitata luuston kohdalta.
On. 72 cm vaikka olen normaalipainon ylärajalla.
83 ja olen normaalipainossa. Yritän nyt kuitenkin muutaman kilon laihduttaa, että saisi alle tuon.
Hiukan reilu 90. Tosin olen 60v mies ja 180cm pitkä
Vierailija kirjoitti:
On, minulla rasva kertyy navasta alaspäin, varsinkin jalkoihin.
N. 56
Sama täällä. Olisin muuten hoikka, mutta jalat on varsinkin polvista alaspäin paksut pökkelöt. En kehtaa pitää hameita tai lyhyt lahkeisia housuja ollenkaan.
N 36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ainakin on vyötärön kohdalla kylkiluut ja heti niiden alapuolella lantion luut. Ei ole mitään luutonta kohtaa siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai meinaatko että se ihmisen luuranko määrittelee ruumiinrakenteen???
118 cm ja lantio kapeampi. Painoa se 80 mutta kiloissa.
67 cm on aina ollut, paino heitellyt noin 7 kiloa aikuisiällä. 168 cm ja 61 kg nyt ja ikä 42v. Jännä ettei painonvaihtelu, ikä tai muu ole vaikuttanut siihen. Olen ns hoikka tiimalasi.
Pitipä kaivaa ihan mittanauha esiin. 89cm, olen 158cm ja 56kg. Kaikki kertyy vatsaan.
Olen 165cm, 65kg ja vyötärö 79cm. Olen omenavartaloinen eli kaikki rasva ylävartalossa ja vatsassa. nyt 40+ en saa vyötäröä enää laihdutettua kapeammaksi.
Miten mitataan vatsanympärys? tarkoititko vyötärönympärystä?