Seksinpuute ja ero
Onko täällä ketään, joka olisi eronnut pelkästään seksuaalisen vetovoiman ja seksin hiipumisen takia? Ollaan nyt jo kolme vuotta oltu vain kämppiksiä ilman mitään koskettelua. Muuten perhe-elämä on ok eikä riidellä. En vaan haluaisi viettää loppuelämääni ilman miehen kosketusta. Pelkään kuitenkin, että jos eroan voin päätyä loppuelämäkseni yksin ja ilman kosketusta. Onko täällä, joku joka haluaisi jakaa oman kokemuksen?
Olen ujo nainen 42v, en viihdy yöelämässä eikä minulla ole laajaa kaveripiiriä eikä harrastusporukoita. Viime vuodet olen lähinnä omistautunut lapsilleni. Nykypäivän deittailukulttuuri vähän hirvittää kun en ole enää mikään hyvännäköinen parikymppinen.
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Ap, me avoimessa suhteessa elävät voimme auttaa sinua. Ei sitoutumisen pelkoa, riität hyvin seksipositiiviseen yhteisöön sellaisena kuin olet.
Mitäs sanot, laitetaanko xu:n kutsukoodia tulemaan?Tämä siis kommenttina nykypäivän deittikulttuuriin johon on myös vaihtoehtoja; toinen maailma! 😘
Heti on hyeenat haaskalla! Hyi helvetti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, me avoimessa suhteessa elävät voimme auttaa sinua. Ei sitoutumisen pelkoa, riität hyvin seksipositiiviseen yhteisöön sellaisena kuin olet.
Mitäs sanot, laitetaanko xu:n kutsukoodia tulemaan?Tämä siis kommenttina nykypäivän deittikulttuuriin johon on myös vaihtoehtoja; toinen maailma! 😘
Ap viestitti haluavansa ihanan kohtaamisen seksin merkeissä joten kyllä olet asiaton kun haaskaksi häntä nimittelet!
M48, guru
Minä mies, erosin kun naiseni ei pystynyt enään seksiin. Tuli vaginaan kiputila kun kiihottui. Ei hakenut apua siihen. Vuoden verran runkkasin sitten lusikat jakoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap viestitti haluavansa ihanan kohtaamisen seksin merkeissä joten kyllä olet asiaton kun haaskaksi häntä nimittelet!
M48, guru
Ei kyllä halunnut!! Opettele sinäkin luuseri lukemaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M48, guru
Ei kyllä halunnut!! Opettele sinäkin luuseri lukemaan!
Hän kertoi sen rivien välissä.
M48, guru
Kuka muu kirjoittaisi seksinpuuttestaan seksipalstalle kuin sellainen joka tahtoo seksiä?
Eikö niin - ap?
Minulla tapahtuu niin, että kun kumppani tietää minulle seksin tärkeyden ja lakkaa ottamasta minun tarpeita huomioon, en osaa enää arvostaa kyseistä ihmistä ja otan eron. Seksi on yksi tärkeistä asioista joita edellytän parisuhteelta. Kuinka moni ihminen alkaa parisuhteeseen jos alussa sanotaan ettei ole seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Minulla tapahtuu niin, että kun kumppani tietää minulle seksin tärkeyden ja lakkaa ottamasta minun tarpeita huomioon, en osaa enää arvostaa kyseistä ihmistä ja otan eron. Seksi on yksi tärkeistä asioista joita edellytän parisuhteelta. Kuinka moni ihminen alkaa parisuhteeseen jos alussa sanotaan ettei ole seksiä?
Näin on. Menin riskillä nuorena naimisiin ja päätin jo silloin, että jos seksihalut ja arvostus loppuu kumppanilta niin eroa. Onneksi ei ole loppunut joten olen myös pitänyt lupaukseni olla yhdessä.
Meillä on juuri eroprosessi pitkästä suhteesta käynnissä. Tylsäksi muuttunut seksielämä ja lopulta seksin loppuminen kokonaan ei ollut ainut syy erolle, mutta ehdottomasti kuului TOP-3:een.
Ei vaimo ole aseksuaalinen, hän vain hoitelee joka päivä itse itsensä ennen kuin tulen töistä tai viinonloppuna jos käyn kaupassa. Hirmuisen estoinen, joten silloinkin kun seksiä oli viimevuosina, niin se oli pelkkää lähetyssaarnaajaa ilman esileikkejä tai suuseksiä.
Nyt on etsinnässä nainen, joka haluaa itsekin seksiä ja osaa nauttia siitä.
Noin mäkin ajattelin, kun olin vielä huonossa avioliitossa. Huono se oli lähinnä siksi, että seksielämä oli ihan kuraa, ja sen myötä ei oikein osannut arvostaa puolisoakaan kunnolla. Tai siis siitä puuttui se jokin, joka saa esim hipaisemaan aina ohikulkiessa, silittämään hiuksia ja puhumaan ystävällisesti. Tiedätte kyllä. Lähinnä koko ajan vain vitutti, ja muutuin ihmisenä varsin kyyniseksi, ja katsoin jokaista vastaan tulevaa naista, että "tuon kanssa olisi kiva sekstailla".
Itsetunto oli niin lytyssä, että minäkin olin varma, ettei minua kukaan enää halua. Pelkäsin, että jos eroan, en enää koskaan saa senkään vertaa seksiä kuin siinä huonossa avioliitossani, enkä enää koskaan näe lapsiani, minulla ei ole enää varaa asua omakotitalossa jne.
No eihän se ihan noin mennyt. Erottiin sitten kuitenkin. Löysin nopeasti uusia suhteita, ja olen saanut palautetta "maailmankaikkeuden paras rakastaja" yms. Nyt reilut 5 v myöhemmin asun omakotitalossa ja minulla on jo vuosia ollut ihana, intohimoa pursuava tyttöystävä. Lapsetkin käyvät säännöllisesti.
Välillä käy mielessä, että onkohan ex-vaimolla ja tämän uudella poikaystävällä yhtä surkea seksielämä kuin meillä oli. Lol.
M50
Vierailija kirjoitti:
Noin mäkin ajattelin, kun olin vielä huonossa avioliitossa. Huono se oli lähinnä siksi, että seksielämä oli ihan kuraa, ja sen myötä ei oikein osannut arvostaa puolisoakaan kunnolla. Tai siis siitä puuttui se jokin, joka saa esim hipaisemaan aina ohikulkiessa, silittämään hiuksia ja puhumaan ystävällisesti. Tiedätte kyllä. Lähinnä koko ajan vain vitutti, ja muutuin ihmisenä varsin kyyniseksi, ja katsoin jokaista vastaan tulevaa naista, että "tuon kanssa olisi kiva sekstailla".
Itsetunto oli niin lytyssä, että minäkin olin varma, ettei minua kukaan enää halua. Pelkäsin, että jos eroan, en enää koskaan saa senkään vertaa seksiä kuin siinä huonossa avioliitossani, enkä enää koskaan näe lapsiani, minulla ei ole enää varaa asua omakotitalossa jne.
No eihän se ihan noin mennyt. Erottiin sitten kuitenkin. Löysin nopeasti uusia suhteita, ja olen saanut palautetta "maailmankaikkeuden paras rakastaja" yms. Nyt reilut 5 v myö
Naiset harvemmin ymmärtää, että miehen itsetunnon laatu on 90% naisen käsissä. Vaikka kuinka menis töis kaikki päin vittua, puntit ei salilla nouse, auto on taas rikki, naapurin roskapönttö haisee urealle ja kalaa ei tule niin kaikki murheet katoaa jos nainen vaan haluaa miestänsä. Sitte ku kaikki edellä mainittu painaa mieltä ja nainen ei osoita haluja niin VOI PERSE ku miehen elämä menee päin honkia. Siinä vaihees miehellä on vähän vaihtoehtoja ja niistä suurin osa on huonoja.
Että mies selviytyisi kaikesta niin hänen pitää muuttua kylmäksi koneeksi joka ei tunne sääliä, armoa, lämpöä tai hellyyttä. Mies tekee itsestään version jolla hän selviytyy... Naisilla on hyvin suuri päätäntävalta tähän asiaan.
Naiset sitä, naiset tätä.
Vauva-palstan miesasiamiehet tulisikin korvata oikeilla panomiehillä.
Olen eronnut puutteen ja liiallisen seksuaalisuuden vuoksi.
ex ex oli pihtari tai sitten kun suostui niin totaalisen "lahna", ei reagoinut mitenkään seksin aikana, eli makasi sängyssä haarat levällään tekemättä ja reagoimatta mitenkään. Sama kuin olisi nainut oksanreikää pölkyssä
ex taas oli hyperseksuaalinen (ent. nymfomaani), eli seksiä piti harrastaa vähintään kolme kertaa päivässä ja sekin oli liian vähän. Koko ajan oli käsi housuissani "vemputtamassa" ja autoa ajaessakin halusi vähintäänkin ottaa suihin, jos en suostunut pysähtymään levähdyspaikalle pikapanoon. Aluksi oli ihan kivaa, mutta kun vuoden yhdessäolon jälkeen jääkiekko-ottelua katsoessa "piti" naida ennen ottelua, joka erätauolla ja ottelun jälkeen niin alkoi riittämään. Hankittiin kaikki mahdolliset lelut ja sekään ei riittänyt vaikka sidoin exän sänkyyn vibra haaroväliin kiinnitettynä tunneiksi orgasmoitumaan. Irroituksen jälkeen halusi kuitenkin kohta panemista.
Îlman mitään koskettelua..." Pahallta kuulostaa. Olet oikeutettu hellyyteen ja seksiin. Sano miehellesi, että hänen on alettava hoitaa aviollisia velvollisuuksia ja jos ei onnistu, mentävä lääkäriin tai menette seksiterapiaan. Vaihtoehto, että saat ottaa rakastajan. Mutta ilman ei saa toista pitää. Sinulla on oikeus perustarpeittesi tyydyttämiseen. Hänen pitää edes yrittää.
Itse ilmoitin vaimolle vuoden pihtaamisen jälkeen, etten jatka enää näin - asian pitää muuttua. Lähti sitten muutaman kuukauden kuluttua poikaystävänsä luo, josta en tiennyt ennen eroa. Hyvä niin. Selvisipä pihtaamisen syykin.
Mies tarvitsee seksiä voidakseen rakastaa naista. Nainen tarvitsee rakkautta voidakseen harrastaa seksiä. Melkoinen muna vai kana dilemma, mutta näin se pääsääntöisesti menee. Uudet parit ja pelkkää seksiä hakevat poikkeuksena.
Vierailija kirjoitti:
Mies tarvitsee seksiä voidakseen rakastaa naista. Nainen tarvitsee rakkautta voidakseen harrastaa seksiä. Melkoinen muna vai kana dilemma, mutta näin se pääsääntöisesti menee. Uudet parit ja pelkkää seksiä hakevat poikkeuksena.
Eli.....Nainen tarvitsee rakkautta voidakseen harrastaa seksiä, paitsi jos hakee vain seksiä. Hmm...
AP, pelkäät että jäät ilman kosketusta jos eroat. Kerrot että nykyisessä suhteessasi ei ole ollut vuosiin kosketusta.
Tyhmä kysymys: Millä tavoin se eron jälkeinen aika sitten eroaisi nykyisestä sen kosketuksen suhteen?
Onko syy epäröintiisi se, että et osaa/ halua/ pysty elämään yksin? Aika moni nainen pelkää yksin olemista, ovat itse kertoneet joko henkilökohtaisesti, tai sitten olen täältä eri keskusteluista lukenut. Pelkäävät niin paljon että näkevät paremmaksi vaihtoehdoksi roikkua huonossa parisuhteessa.
Varmasti yksilökohtainen kysymys. Oma kokemukseni päinvastainen. Olen asunut jo vuosia yksin, ja tämä on hyvä minulle. Todella korkea kynnys olisi muuttaa yhteen kenenkään kanssa.
Mitäs sanot, laitetaanko xu:n kutsukoodia tulemaan?
Tämä siis kommenttina nykypäivän deittikulttuuriin johon on myös vaihtoehtoja; toinen maailma! 😘