Ura äiti maksaisitko kotiäidille, kotiäitirinki
Minulla on hieno idea. 5 työssäkäyvää äitiä perustaisi yhdelle naapurin kotirouvalle kummiringin. Jokainen antaisi kuukaudessa 50....100euros jolloin kotiäiti saisi taskurahaa. Kotiäitiys on oikeaa äitiyttä joten voisit helpottaa pmaatuntoasi tukemalla kotiäitiä.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Ennenhän oli perhepäivähoitoa, eli joku äiti otti hoitolapsia kotiinsa omien lisäksi hoidettaviksi. Kyllä siitä maksettiin. Ja varmaan oli hoito yksilöllisempää kuin täpötäysissä tarhoissa.
On perhepäivähoitoa nykyäänkin. Perhepäivähoitajan ei tarvitse olla äiti.
Vierailija kirjoitti:
Mitä he saisivat vastineeksi? Tietyn määrän viedä omaa lastaan kotiäidille hoitoon? Miten verot? Kerro tarkemmin konseptista, näillä tiedoilla vaikea vielä kiinnostua.
Vastineeksi tietenkin puhdas omatunto ja hyvä mieli. Luuletko että tossa olis minkäänlaisena ajatuksena että se kotiäiti hoitais ne työssäkäyvänkin tenavat kun eihän se jaksa eikä pysty eikä kykene milloin minkäkin vaivan takia hoitamaan edes niitä omiaan .. Tossa on ihan taka-ajatuksena ilmainen raha tekemättä yhtään mitään ja toisten lompakosta ..
Vierailija kirjoitti:
Hoitaako se kotiäiti sitten uraäitien lapset työpäivän ajan?
Et kai tosissasi veisi lasta tuollaiselle hoitoon?
Siellä on jollain kotiäidillä mädäntynyt viimeisetkin aivosolut istuessa sohvalla realityn ja somen parissa päivät pitkät.
Öööö, miksi? Kai sillä kotiäidille on mies? Maksakoot itse oman lapsensa hoidosta.
Vierailija kirjoitti:
Kotiäidin mies maksakoot
Missä sanottiin että on joku mies vielä tekemässä tarpeitaan häneen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotiäidin mies maksakoot
Missä sanottiin että on joku mies vielä tekemässä tarpeitaan häneen?
Miksi haluat olla mieleltäsi noin kuvottava?
Eiköhän kaikki työssäkäyvät äidit ole olleet jossain vaiheessa kotiäitejä ja rahat tiukilla. Mutta ei se nyt muille kuulu toisten elämistä rahoittaa. Minä ainakin nautin kerrankin hyvistä tuloistani. Niin monta vuotta kitkuteltu pienillä tuloilla. Jos sinulla on rahat vähissä, niin töihin pääsee aina.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän kaikki työssäkäyvät äidit ole olleet jossain vaiheessa kotiäitejä ja rahat tiukilla. Mutta ei se nyt muille kuulu toisten elämistä rahoittaa. Minä ainakin nautin kerrankin hyvistä tuloistani. Niin monta vuotta kitkuteltu pienillä tuloilla. Jos sinulla on rahat vähissä, niin töihin pääsee aina.
Riippuu miten kotiäidin määrittelee :)
Jos mies saisi palvelua vaikka kerran viikossa ja pysyisi pois jaloista pyörimästä.
Sylitanssit uraäitien aviomiehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoitaako se kotiäiti sitten uraäitien lapset työpäivän ajan?
Et kai tosissasi veisi lasta tuollaiselle hoitoon?
Ai kotiäidille? Miksei, jos on hyvä tyyppi. Voisi siitä jotain maksaakin. Perhepäivähoidoksihan sitä usein kutsutaan.
Töissäkäyvät äidit maksavat sen jo veroissaan.