Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhdessäasuminen ajoittainen ahdistus

Vierailija
03.07.2024 |

Pakko saada avautua jonnekkin. Asun nyt pitkäaikaisen kumppanin omistamassa talossa. Minua ärsyttää suuresti asunnon puolikkaan ostaminen avopuolisolta. Asunnossa sinänsä ei ole mitään varsinaisesti vialla, mutta jostain syystä hyvin useasti siellä asuminen tuntuu huonolta. Maksan tällä hetkellä asumiskuluja jonkin verran ja samoilla kuluilla saisin jo ostettua tästä puolet. Puolikkaan ostaminen kuitenkin ärsyttää välillä todella paljon. Tuntuu jotenkin pahalta maksaa puolisolle asunnosta ja en ymmärrä mistä tämä johtuu. Ehkä en iloitse yhdessä asumisesta tarpeeksi ja siksi tuntuu, että minun rahoilla puoliso saa itselleen enemmän etuja kun laina pienenee ja joku toinen jakaa kotityöt. Huoh. Haluisin, että etsittäisiin joku toinen yhteinen koti mikä tuntuisi molemmista hyvältä, mutta avopuoliso ei halua pois nykyisestä asunnosta. Vuokrallekaan ei ole varaa laittaa. Olisin melkeinpä valmis ostamaan yksin jonkun sellaisen asunnon, jossa me molemmat mahduttaisiin asumaan ja mies pitäisi omaa kämppäänsä vaikka tyhjänä. Kesäloma lähestyy ja ei olla lähdössä minnekään reissuun, vaan korkeintaan käydään muiden mökeillä jos kutsua tulee. Ahdistaa kotona oleminen välillä todella paljon ja olen sen takia äkäisellä tuulellakin. Milloin tähän yhdessä asumiseen oikein sopeutuu? 

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän