Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ole koskaan kokenut sitä tunnetta, että kumppani olisi täysillä suhteessa

Vierailija
03.07.2024 |

Tai edes puolivaloilla....  Surullista, mutta totta. Nyt olen jo reilusti yli 50v ja menettänyt toivoni. Ensimmäinen poika/miesystävä esitti jotain 3 vuotta. Sitten kun muutimme yhteen hän muuttui täysin. Hän jätti työnsä 2kk jälkeen ja alkoi pitää lopun elämän asiana, että minä käyn töissä ja elätän hänet. Vähäiset rahansa hän joi ja pelasi. Kestin ja katselin touhua 5 vuotta, koska hän uhkaili ja vetosi aina siihen, että hän on rahaton eikä pärjää. Päädyin seuraavassa suhteessa mieheen, joka valehteli ja esitti taas kunnollista aikansa. Todellisuudessa hänellä oli naisia joka sormelle, mutta minun luotani hän sai asuinpaikan.... Todellisuudessa hänellä ei ollut mitään halua mihinkään minun kanssani, vaan hän juoksi jännänaistensa luona. Paljasti lopulta, että oli saanut 2 lasta suhteemme aikana. Minun kanssa hän ei ollut koskaan halunnut lapsia. Kolmas ja viimeinen haikaili koko suhteemme ajan entisen vaimonsa luokse. Oikein näin kuinka hän jatkuvasti kärsi. On todella hirveää joutua tilanteeseen jossa mies on valininnut kuin väkisten, vain siksi, että joku hoitaisi pyykit ja ehkä sen seksipuolen. Muuten suhde on hänelle pelkka tyhjä kuori. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olikaan yhdistävä tekijä kaikissa kolmessa tapauksessa?

Vierailija
2/6 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda naisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanisi ei ole vastuussa sinun tunteistasi.

Aivan kuten kukaan ei ole vastuussa nykyisin yhtään mistään, ei edes omista tekemisistään.

Kaikilla on vain oikeuksia ja vaatimuksia, ei mitään velvollisuuksia.

Vierailija
4/6 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, eipä oo kukaan muakaan koskaan tähän ikään mennessä rakastanut. Kaveri sai kyllä miehiä ja lapsia mutta senkin miehellä kesti joku 15 vuotta kehittää rakkaudentunne. Naimisiin ei ole vieläkään suostunut. Lapset on miehen nimellä. Onhan meitä. 

Vierailija
5/6 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet VIISI vuotta katsonut työttömän juopon perseilyä niin voit katsoa peiliin, ja todeta että olet tossukka ja omaat huonon miesmaun. Opettele rakastamaan ja arvostamaan ensin itseäsi.

Vierailija
6/6 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan liian sinisilmäinen. Tuo on kilttien naisten ongelma, he pettyvät elämässä pahiten.

Sinun pitää oppia pitämään puolesi. Miesten kanssa pitää olla kova. Kiltin naisen ei kannata seurustella ollenkaan.