Esprit-vaateketju menossa konkurssiin, työntekijät jo irtisanottu
Eipä mikään ihme, ihan ylihintaisia rytkyjä myivät.
Kommentit (62)
Oho, kukaan ei vielä syytä tästä meidän hallitusta... Hämmästyttävää
Ennen oli laatu parempi, hinnat kohdillaan ja koot täsmäsivät. Viime vuosina espritin vaatekoot on alkaneet heittämään pahasti ja laatu on heikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Mites se nyt hallituksen syy voisi olla, kun myös se kansainvälinen emoyhtiö on haettu konkurssiin.
Huonoa laatua kalliiseen hintaan. Ei sillä tavalla saa liiketoimintaa pidettyä kannattavana.
Esprit ei ole ihan pieni narikka. Listattu Hong Kongin pörssiin ja liikevaihto miljardin luokkaa.
Jos oikein ymmärsin ovat hakeneet koko Euroopan toiminnot selvitystilaan mutta jatkavat muualla.
Kaiholla muistelen Lacoste aikoja t:boomeri
Oho, miks mä luulin, että tää on mennyt konkkaan jos aikoja sitten. En tiennyt että ollut vielä myymälöitä Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki niiden vaatteet ovat pientä mallia ja koot loppuvat L:ään, mikä on Espritin malleissa muutenkin nafti. Sen lisäksi, että ovat kalliita ja huonoa kangasta useimmat.
Ei ollut tosiaan ylipainoisten kauppa, vaan meille normi- ja pienikokoisille.
Vierailija kirjoitti:
Ei Lacoste Esprittiin liity.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites se nyt hallituksen syy voisi olla, kun myös se kansainvälinen emoyhtiö on haettu konkurssiin.
Elokapinan syytä kun ei päässyt kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Esprit ei ole ihan pieni narikka. Listattu Hong Kongin pörssiin ja liikevaihto miljardin luokkaa.
Jos oikein ymmärsin ovat hakeneet koko Euroopan toiminnot selvitystilaan mutta jatkavat muualla.
Enpä muuten tiennyt, että alkujaan vanha (1969) amerikkalainen yritys. Samat perustajat kuin The North Facella.
Harmi, olen kyllä tykännyt heidän vaatteistaan. Ajattomia, ei mitään kertakäyttövaatteita.
Temu syö yksitellen nämä kivijalkamyymälät pois kuleksimasta. Hintakilpailukykyä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
ilmankos ne rytkyjen kootkin oli kääpiöille.
Vierailija kirjoitti:
Huonoa laatua kalliiseen hintaan. Ei sillä tavalla saa liiketoimintaa pidettyä kannattavana.
Oli hyvää laatua edulliseen hintaan ja pari vuotta sitten alkoivat myydä huonoa laatua kalliiseen hintaan. On mulla vieläkin Esprit vyö, joka on ostettu melkein 10 v sitten kirpparilta. Ei ole paljon käytetty, mutta nuo vyöt kestää vuosikausia. On ennenkin ollut käytössä ja Esprit vanha vyö menee ihan kevyesti jokapäiväisessä käytössä 2-3 vuotta sekä pystyy pesemään pesukoneessa, hyvin kestää 60 asteen pesun.
Voi ei, mistä nyt saa sopivia farkkuja lyhyt ihminen? Suurin osa mitä olen ostanut on Espritiltä, värikästä ja täyttä puuvillaa.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, mistä nyt saa sopivia farkkuja lyhyt ihminen? Suurin osa mitä olen ostanut on Espritiltä, värikästä ja täyttä puuvillaa.
Itsekin olen ostanut viimeisen 10 vuoden ajan suurimman osan housuista tuolta.
Suhteellisen laadukas ja hienostunut merkki, naisiin keskittyvä. Näin muistelen.
Vierailija kirjoitti:
Joskus ihmettelin Lacosten tennareita, että voiko kellään olla niin pienet jalat. Luultavasti teinit väkisin survoi niitä jalkoihinsa.
Kaikki niiden vaatteet ovat pientä mallia ja koot loppuvat L:ään, mikä on Espritin malleissa muutenkin nafti. Sen lisäksi, että ovat kalliita ja huonoa kangasta useimmat.