Teemu Selänne ja lakko
Muistatteko kun Teemu itse oli lakossa.
Työurallaan jääkiekon NHL:ssä Selänne osallistui itse peräti kolmeen työtaisteluun. Kukaan toinen suomalaisjääkiekkoilija ei ole yltänyt NHL:ssä moiseen. Selänteen peliuran aikana NHL:ssä oli työsulku syyskuusta tammikuulle 1994-95, koko kauden 2004-05 sekä syyskuusta tammikuulle 2012-13.
Nyt sitten itkee muiden lakoista.
Kommentit (26)
Suomen takapajulassa ollaan kaukana jäljessä sivistyksestä. Vihervassarit ovat sivistymättömyyden elävä esimerkki. Suuremmissa lännen sivistysvaltioissa ollaan jo merkittävästi edellä Suomea ja vasemmistopuolueet ovat häviämässä puoluekartalta. Kyllä se herätys vielä Suomeenkin tulee.
Mulla on semmoinen tunne, että sekä Sirpa ja Teemu rakastavat Suomea tosi paljon ja ovat isänmaallisia. Heitä harmittaa, että Suomessa menee monella tapaa niin huonosti nykyisin. On hyvä, että avaavat suunsa, koska julkkisten on helpompi saada äänensä kuuluviin. Miks täällä väitetään, että Teemu on Persu. Hänhän on kokoomuslainen ja aina äänestää Suomessa tuon puolueen ehdokkaita. Eihän Termu edes aina suurituloisena sopisi persuksi.
Vassarit ja ressukat saavat toki tulkita asioita juuri niin kuin osaavat.
Vierailija kirjoitti:
Ajatusten tonava taas vauhdissa kylläpä sitä itseään tuntuu riittävän.
Aina sulla on tää ajatusten Tonava, ja tonavakin pienellä kirjoitettu😂
Mitä on opiskellut? Koulu(tus)tausta, kiinnostaa. Osaako mitään?
Yksinkö olisi lakossa pelannut? Pelaajayhdistys sen lakon aloittaa.