Nainen, laukeatko helposti jos istut miehen kasvoilla nuoltavana?
Mä en saa siinä asennossa orgasmia sitten millään, ja se harmittaa! En myöskään ratsastaessa. Jotenkin oma kroppa on niissä jollain tavalla liian jännittyneenä.
Kommentit (17)
Jos olen kunnolla kiimainen niin kyllä. Jos taas ajatukset harhailee ja pitäisi yrittää keskittyä, niin ei onnistu tuossa asennossa.
Mulle tuo asento tuntuu tällä hetkellä helpoimmalta saada orgasmi suuseksissä. Tai tarkoitan siis asentoa jossa olen miehen päällä kuusysissä. Ainoa miinus siinä on se että miehen on todella hankala työntää sormia sisääni siinä samalla, silloin lähtisi orkku vielä nopeammin. Aiemmin en saanut suuseksiorkkua kun vain selälläni makaamalla, mutta kerran olin jo tosi lähellä ja siitä siirryin kuusysiin niin laukesinkin aika nopeasti ja nykyään saan siinä jo helpommin. Tykkään myös masturboida vatsallani ihan vain hinkuttamalla lantiota edestakaisin ja housujen sauma osuu kuittaan ihanasti. Samaa tuntoa tulee tuossa kuusysissä.
En saa. En tosin saa suuseksissä muutenkaan. Ratsastaessa sen sijaan saan orgasmin aika helposti.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuo asento tuntuu tällä hetkellä helpoimmalta saada orgasmi suuseksissä. Tai tarkoitan siis asentoa jossa olen miehen päällä kuusysissä. Ainoa miinus siinä on se että miehen on todella hankala työntää sormia sisääni siinä samalla, silloin lähtisi orkku vielä nopeammin. Aiemmin en saanut suuseksiorkkua kun vain selälläni makaamalla, mutta kerran olin jo tosi lähellä ja siitä siirryin kuusysiin niin laukesinkin aika nopeasti ja nykyään saan siinä jo helpommin. Tykkään myös masturboida vatsallani ihan vain hinkuttamalla lantiota edestakaisin ja housujen sauma osuu kuittaan ihanasti. Samaa tuntoa tulee tuossa kuusysissä.
Minä korvaan tuossa asennossa ne sormet nenällä. Nenää niin syvälle sisään kuin saa samalla kun suu imeskelee ja nuolee klitorista. Näin ainakin oman puolison kanssa todettu toimivaksi. Hän ei lipittelemällä tule ollenkaan vaan pitää olla imua samalla niin siinä voi sitten käyttää nenää hyödyksi. Siinä tosin pitää ottaa aika usein happea 😅
69. Sormia en juuri apuna käytä mutta joskus kiusoittelen sormella kun vaimo malttamattomana odottaa tuhtia tekopenistä sisäänsä. Sitten kun se sinne uppoaa niin valmista tulee nopeasti. Vasta tällä konstilla on vaimosta alkanut löhteä ääntä ja volinaa. Vissiin tykkää, heh
Saan helposti kun istun nuoltavana mieheni kasvoilla, mutta en 69:ssä vaan niin että olen itse melko pystyasennossa. Pystyn itse liikuttelemaan itseäni sopivassa tahdissa miehen kieltä, suuta ja nenää vasten. Hieron samalla rintojani. Aaahhh... Tulen näin nopeasti, paljon nopeammin kuin jos makaan selälläni ja mies nuolee jalkoväliäni.
Asentona tuo 69 on muutenkin jotenkin yliarvostettu. Ei pysty keskittymään sekä nauttimiseen että nautinnon antamiseen samanaikaisesti.
En, hankala asento eikä edes kovin kiihottava. Suuseksillä en laukea helposti muutenkaan.
Mä laukean aika helposti kun istun mun miehen kasvoilla, ja mies tykkää myös. Siinä on sellainen pieni alistamisen tunne, joka on josta hyvä. Ja kun mies laittaa kielen niin syvään kuin pystyy silloin kun mä saan, huh.
En ikinä. Ei pysty olemaan rentona.
Vierailija kirjoitti:
Mä laukean aika helposti kun istun mun miehen kasvoilla, ja mies tykkää myös. Siinä on sellainen pieni alistamisen tunne, joka on josta hyvä. Ja kun mies laittaa kielen niin syvään kuin pystyy silloin kun mä saan, huh.
On se vaan ihanaa ja erikoista miten alistaminen ja valtaleikit parantaa seksiä ja orgasmeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä korvaan tuossa asennossa ne sormet nenällä. Nenää niin syvälle sisään kuin saa samalla kun suu imeskelee ja nuolee klitorista. Näin ainakin oman puolison kanssa todettu toimivaksi. Hän ei lipittelemällä tule ollenkaan vaan pitää olla imua s
Minä olen etsinyt seksikaupoista "nenänjatketta" eli nenän päälle puettavan lyhyehkön dildon jonka saisi remmeillä pään taakse kiinni mutta sellaista ei taida olla olemassa
Vierailija kirjoitti:
Jos olen kunnolla kiimainen niin kyllä. Jos taas ajatukset harhailee ja pitäisi yrittää keskittyä, niin ei onnistu tuossa asennossa.
täskin näkee sukupuolten eron. mies tulee varmemmin luontotarkoittanut
Vierailija kirjoitti:
En saa. En tosin saa suuseksissä muutenkaan. Ratsastaessa sen sijaan saan orgasmin aika helposti.
miyä ajattelet kun et saa, itsesi huonoutta tms? onhan se nyt semmone hoito ettei voi saamatta selvitä. sanoo mies
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuo asento tuntuu tällä hetkellä helpoimmalta saada orgasmi suuseksissä. Tai tarkoitan siis asentoa jossa olen miehen päällä kuusysissä. Ainoa miinus siinä on se että miehen on todella hankala työntää sormia sisääni siinä samalla, silloin lähtisi orkku vielä nopeammin.
Vaimon lemppariasentoja vastaanottavana osapuolena on juurikin ns queening. Erityisesti niin että samalla puristelen voimakkaasti rintoja ja nännejä. Saa vähän turhankin nopeasti ja olen melko varma että olen tuossa asennossa muutaman kerran saanut vastaanottaa pienet roiskauksetkin.
Kuusysissä on vähän hankalaa kunnolla sormettaa samalla kun antaa suuseksiä. Toisaalta ko asennossa peukku on hyvissä asemissa anaalin hieromiseen. Kuusysissä meillä sormeiluhuomio siis kohdistuu peräpuolelle.
/JiiPee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuo asento tuntuu tällä hetkellä helpoimmalta saada orgasmi suuseksissä. Tai tarkoitan siis asentoa jossa olen miehen päällä kuusysissä. Ainoa miinus siinä on se että miehen on todella hankala työntää sormia sisääni siinä samalla, silloin lähtisi orkku vielä nopeammin.
Vaimon lemppariasentoja vastaanottavana osapuolena on juurikin ns queening. Erityisesti niin että samalla puristelen voimakkaasti rintoja ja nännejä. Saa vähän turhankin nopeasti ja olen melko varma että olen tuossa asennossa muutaman kerran saanut vastaanottaa pienet roiskauksetkin.
Kuusysissä on vähän hankalaa kunnolla sormettaa samalla kun antaa suuseksiä. Toisaalta ko asennossa peukku on hyvissä asemissa anaalin hieromiseen. Kuusysissä meillä sormeiluhuomio siis kohdistuu peräpuolelle./JiiPee
Sormettelu onnistuu hyvin, kun kieli pysyy välilihan puolella ja käy sitten siellä minne nainen liikkeillään antaa sen päätyä. Ei tietysti toimi jos klitoriksen nuoleminen on se ykkösjuttu, mutta jos sormet riittää sinne ja kipunoita tulee siitä että kieli vaeltelee kielletyn alueen vaaravyöhykkeellä, niin toimii oikein hyvin.
(Juu juu, tiedetään että täällä on se porukka joille tylsää vaniljaseksiä on kun kieli on kahvaa myöten persiissä, mutta edelläoleva on osoitettu meille joille seksissä on vielä jäljellä edes joitakin juttuja, jotka tuhmuudellaan pikkuisen nostavat sykettä.)
Minullakaan ei onnistu ratsastaessa, olen ajatellut että johtuu juuri tuosta että on liian jännittynyt. Kenenkään naamalle en ole ikinä istunut koska pelkään tukehduttavani miehen, ja olen satavarma etten pystyisi nauttimaan koko toimituksesta pätkääkään kun miettisin vain sitä miten se kärsii alla (olen normaalipainoinen, ei laihdutuskommentteja kiitos).