Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saa sairauslomaa masentuneena

Vierailija
02.07.2024 |

Olen niin masentunut, että en pääse sängystä ylös melkein. Ollut lähisuhde väkivaltaa, ero avoliitosta ja rankkaa muutenkin. Saako etänä esim lääkäritaskussa.fi sairauslomaa? 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla nämä masennuslomat samanlaisia kuin 70 ja 80 lukujen selkäsäryista kirjoitetut 2kk saikut. Nyt saa samanlaisessa selkäsärystä Burana reseptin ja jumppaohjeet.

Vierailija
22/24 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä itkin 10 min lääkärin vastaanotolla ja kyselemättä kirjoitti kuukauden saikun. Sanoi, että ei tämä varmaan riitä. Sinnittelin kuitenkin sen kuukauden jälkeen taas töissä. 

Ai, näin olisi pitänyt tehdä - mikään ei voita naisen itkua! Itse olen saanut enintään 2 vkoa sairauslomaa vakavaan masennukseen ja olen aina ihmetellyt, että jotkut saavat pidempiä. Edustan nähtävästi miehenä väärää sukupuolta...

Kyllä mä sain miehenä kuukausitolkulla putkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukauden sairauslomaa ei kirjoiteta tilanteen alkuvaiheessa, vaan sovitaan seuranta-aika 1-2 viikon päähän, jolloin sairauslomaa voidaan tarpeen mukaan jatkaa. Todella huonoa hoitoa jättää ihminen vain olemaan itsekseen kuukaudeksi. Toki keskikesän työvoimapula voi jossain työterveyshuollossa tällaiseenkin johtaa.

Vierailija
24/24 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla nämä masennuslomat samanlaisia kuin 70 ja 80 lukujen selkäsäryista kirjoitetut 2kk saikut. Nyt saa samanlaisessa selkäsärystä Burana reseptin ja jumppaohjeet.

Kun ei saa nukuttua niin on kaikille parasta kun on sairauslomalla. Väsyneenä ei saa aikaiseksi kuin vahinkoa ja onnettomuuksia.