Mitä hittoa mä teen ettei nämä päivät olisi näin tylsiä?!
Taas olen koko päivän vain sisällä istunut tekemättä mitään järkevää. Mikä mua vaivaa?? Oli tarkoitus lähteä pyörälenkille, mutta on niin kova tuuli, ettei innostanut. Tässä se päivä sitten menikin sisällä känny kourassa. Mulla ei ole mitään elämää. Olen ihan pystyyn kuollut. Miten saan itseäni niskasta kiinni, että saisin edes jotain tehtyä? Siivota vaikka, kun ei täällä muutakaan tekemistä ole. Kohta loppuu loma ja mahtava mennä taas töihin jo valmiiksi kypsyneenä tähän elämään.
Kommentit (27)
Loma vasta kohta alkamassa ja pohdin itsekin näinkö tylsistyn vain kotona. Mutta aiempina vuosina olen tehnyt seuraavaa:
- Aamulenkki. Virkistää ja tulee heti päivän alkuun tunne, että on jo tehnyt jotain eikä niin nopeasti tule kotona oloa että ei on vaan sisällä
- Joka lomaan kuuluu torilla käynti
- Kirjastokäynti on myös oma juttunsa, menee 3 tuntia matkoineen eli yksi päivä melkein siinä ja valitsen rauhassa lomalukemiset
- Sovin kyläilyjä. Minulla ne on lähinnä sukulaisia
- Joku parin yön reissu jonnekin. Joskus myös päiväreissu eri kaupunkiin ja illaksi kotiin
Tänä kesänä menen sadepäivänä museoon. Jos on alemyyntejä niin käväisen etsimässä syksyksi jotain uutta. Paljon lukemista. Ehkä käyn katsomassa jonkun leffan jos tulee hyviä. Rannalle lukemaan. Ylipäätään paljon ulkona. Toisaalta en halua suunnitella liikaa ohjelmaa vaan olla vaan. Ja joskus se tylsistyminen tekee oikeasti ihan hyvää. Joskus ei, sillä olen joskus aloittanut tutkinnon opiskelun ihan vain siksi että oli tylsää.. Mikäs niitä kursseja oli tehdessä lomalla mutta arjen koittaessa aika olikin sitten kortilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole ketään tuttuja, ystäviä tai sukulaisia, joita voisit käydä tapaamassa?
Ei ole ketään. Eikä ole enää edes ketään, jonka kanssa viestitellä. Hulluksi tässä tulee.
ap.
Miten olet niin yksin maan päällä?
Eikö ole yhtään mummoa, tätiä, serkkua? Vanhemmat sisarukset, työkaverit?
Kaikki asuu muualla. Työkavereita on, mutta ei niin läheisiä, että oltaisiin numeroita vaihdettu tai että edes kaikkien sukunimeä tietäisin. Ei olla vapaa-ajalla millään tavalla tekemisissä.
Mikset lähtenyt lomallasi sukulaisia tapaamaan?
Kävin 40 km pyörälenkillä tänään. Saan sentään itseni ulos. Vielä kun söisin terveellisesti niin laihtuisin mutta sossun herkkuihin liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Joo, mummolle terkkuja! ;)
No mummohan voi olla vaikka kuinka nuorekas, lähtee vaikka sinun kanssasi risteilylle Viroon.
Itsellä toimii jos suunnittelen etukäteen menoja. Seuraavalle päivälle tai viikolle ja laitan vaikka kellokin soimaan etten jää sänkyyn aamulla. Sadepäiville leffaa, museota ja kirjastoa, muuten joku ulkoilukohde tai päiväretki lähikaupunkiin. Ei tarvitse olla mitään kummempaa, mutta tulee kiva olo kun lähtee ulos ja ihmisten ilmoille vaikka yksinkin. Saatan tehdä A ja B suunnitelman. A rannalle ja jos aamulla onkin kurja ilma, käyttöön B eli museoon. Silloin ei jää pettyneenä kotiin murjottamaan säästä huolimatta.
Lähe ulukomaille, eli Haaparantaan ja jos asut Hesassa niin Tallinnaan. Katot sieltä eksoottisia kojuja ja baareja.
Tsemppiä ap! Aivan kuin omasta elämästä. Nytkin sohvalla rötköttänyt monta tuntia puhelin kourassa.