Uskallatko käydä yksin luonnonvesissä uimassa?
Minä en koska pelkään saavani sairaskohtauksen uidessani..
Kommentit (38)
Miten uskallat olla yksin kotona jos saat sairauskohtauksen eikä ketään ole auttamassa?
Yleisellä uimarannalla en ui. Ihmiset ja koirat paskovat veteen ja tautien vaara on todellinen.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi suurempi uhka uimarille.... mies vai karhu?
Kylmä karhu maistuis kuumana kesäpäivänä
Uskallan, harrastan avovesiuintia. Kannattaa hankkia uimarin poiju. Sairauskohtauksiin se ei varmaan auta jos tajuttomaksi menee mutta kramppien ja väsymyksen varalle se tuo turvaa.
Vierailija kirjoitti:
Uskallan, harrastan avovesiuintia. Kannattaa hankkia uimarin poiju. Sairauskohtauksiin se ei varmaan auta jos tajuttomaksi menee mutta kramppien ja väsymyksen varalle se tuo turvaa.
Mistä sellaisia saa?
Luonnonvesissä voi olla krokotiileja.
Vierailija kirjoitti:
Ota uimarengas
Minulla on yleensä metsälammilla eräänlainen kellukesysteemi vyöllä parista tyhjästä mehupullosta.
Samaa menetelmää olen käyttänyt myös meriuinnissa jollekin luodontapaiselle jossa on sitten saanut olla rauhassa jollei joku veneilijä ole rantautunut ihmettelemään. Tarvikkeet ja vaatteet olen styroksilautassa työnnellyt edelläni.
Käyn ympäri vuoden yksin uimassa. Vaihtoehtona olisi jäädä kotiin, koska ei ole ketään kaveriksi. Jos kuolen niin sitten kuolen. En viitsi pelätä tuollaista. Kuolen kuitenkin yksin joskus, sama se sille tapahtuuko kotona vai uidessa.
M48
Kumpaan suuntaan uit, jos toisesta suunnasta sinua vastaan ui mies, ja toisesta suunnasta karhu...?
Uskallan ja käyn useinkin. Onneksi kaikkia rantoja ei ole vielä rakennettu täyteen ja on edelleen hienoja paikkoja, mistä mennä veteen.
Mulla on vesijuoksuvyö. Sen kanssa selviän kyllä rantaan, vaikka tulis kramppi jalkaan.
ja mä selviän rantaan vaikka molemmat jalat kramppais. Selkäuinti ei ole kovin vaikeaa eikä siihen tarvitse jalkoja tai käsiä. Jonkun osan on kuitenkin toimittava.
Toisaalta sen toisen ihmisen läsnäolo ei välttämättä auttaisi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota uimarengas
Minulla on yleensä metsälammilla eräänlainen kellukesysteemi vyöllä parista tyhjästä mehupullosta.
Samaa menetelmää olen käyttänyt myös meriuinnissa jollekin luodontapaiselle jossa on sitten saanut olla rauhassa jollei joku veneilijä ole rantautunut ihmettelemään. Tarvikkeet ja vaatteet olen styroksilautassa työnnellyt edelläni.
Robinson Cruesoe!
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta sen toisen ihmisen läsnäolo ei välttämättä auttaisi mitään.
Hyvä pointti. Ihmisen pelastaminen vedestä ei ole välttämättä aivan helppoa.
En, koska pelkään tappajahaukia.
Olisi kamalaa, jos hauki söisi vähäisen penikseni.
Uskallan rannan lähellä uida.