Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko tullut painoa n. rv 28 oleville?

01.02.2007 |

Kävin juuri neuvolassa ja 7,7 kg oli tullut alusta tähän painaan painoa. Aikaisemmissa raskauksissa tuli lähes 30 kg ja toisessa 20 kg. Toivon sydämeni pohjassa että nyt selvittäisiin vähän kevyemmällä kuormalla. Onneksi nuo aikaisemmat kilot ovat lähteneet vajaassa vuodessa kaikki pois.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tullut vasta 1kg lisää koko raskauden aikana. Viime raskaudessa tuli 6kg kokonaisuudessaan ja aiemmissa n.15kg. neljäs lapsi siis tulossa.

Parin viikon päästä on neuvola, joten sitten näkee onko painoa tullut. viimeiset 3kk on pysynyt ihan samassa. toki lähtöpaino on ollut ylipainon puolella vähän joten en ole huolissani vaikka paino ei nousisikaan. Saas nähdä miten käy.

Murmeliitta rv 25+5

Vierailija
2/9 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Minulla tuli rv 28 mennessä 8 kiloa lisää painoa, nyt olen rv 37 ja painoa on tullut lähtöpainosta 12 kg. Odotan ensimmäistä, joten aiempaa kokemusta painonnoususta minulla ei ole... Välillä on ollut sellaisia viikkoja, et paino on noussu n. 200g/viikko ja toisinaan sitä on tullut n. 800 g/ viikko... riippuu vähän miten olen lenkkeillyt/ syönyt =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli tullut painoa viime neuvolakäyntiin mennessä (rv 30) mukavat 9kg. Näistä 7kg on tullut viimeisen kymmenen viikon aikana, joten viikkotahti on reipas ;)

Ensimmäistä odotellaan, toivottavasti tuo painonnousu alkaisi pikkuhiljaa hidastumaan, muuten sitä ollaan melko pinteessä noiden kilojen kanssa...

Vierailija
4/9 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitokselta lähdettyä jäi näistä kiloista 2 kotiin vietäväksi

Vierailija
5/9 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on rv 30+1. Olen normaalipainoinen, ja painonnousu on jäänyt noin vähälle dieetin takia. Nyt on neljäs tulossa. Kolmosen aikaan olin myös dieetillä, ja nyt menen täsmälleen samoissa painolukemissa kuin kolmosraskaudessa. Ekassa ja tokassa raskaudessa en ollut dieetillä, ja painoa tuli n. 15 kg. Voin kyllä suositella terveellistä ruokavaliota; kolmos- ja nelosraskaus ovat sujuneet paremmin kuin eka ja toka juuri vähäisen painonnousun takia :) Jaksaa paremmin, kun ei ole liikaa kannettavaa.

Vierailija
6/9 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan kanssa ( -99) minulle tuli painoa 35kg ja tokan kanssa (-01) 15kg. Näistä sitten jäikin 35kg ylipainoa...

Laihdutin 35kg n 2v sitten ja nyt hirmulla odotan kuinkas nyt käy..

Olen vkolla 32 ja painoa on tullut 15kg... KÄÄÄÄK!

Vierailija
7/9 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoindeksi oli tässä raskaudessa pikkasen normaalipainon yläpuolella. Söisin kyllä, jos närästykseltä ja pahoinvoinnilta pystyisin. Nyt laittavat minut dieetille, kun narahdin sokerirasituskokeessa paastoarvosta. Tosin sen jälkeen on mielenkiintoista nähdä, mitä sitten syön. Mitään herkkuja en ole koko raskauden aikana voinut syödä muutenkaan.

Edellisessä raskaudessa minulla oli rv 28 painoa tullut vähän reilu 7 kiloa. Kaikkiaan painoa silloin tuli 11 kiloa, josta 1,5 kiloa tuli sairaalasta kotiin.

Vierailija
8/9 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin kolme kiloa tullut viimeisen viiden viikon aikana.... esikosta tuli tasan 0kg tosin rakaus diabetes hoidettuna insuliinilla tiukensi ruokavalioo aika paljon....

Vierailija
9/9 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt viikoilla 37+3, painoa tullut yht. 15,4kg. Rv 27+3 oli tullut 11,2kg, joten loppua kohden tuntuisi vähän tasaantuneen. (Lähtöpaino 62,4kg, pituus 157cm, nyt siis painoa jo 77,8kg...iiks...)

Pi-Ki