Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko hyvä sähkösopimus jos perusmaksu on 3,99€/kk ja sähkön hinta 8,39snt/kWh?

Vierailija
02.07.2024 |

Onko? 2v määräaikainen sopimus.

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kerrostalossa 7.88 snt/kwh 18 kk ajan kiinteänä. Olen tosi tyytyväinen. Alkaa tänään. 

Kaukolämmössä ei kulu sähköä juuri mitään.

Vierailija
42/73 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla kerrostalossa 7.88 snt/kwh 18 kk ajan kiinteänä. Olen tosi tyytyväinen. Alkaa tänään. 

Maksat niinkuin heti 4 kertaista hintaa pörssisähköön verrattuna ja huomenna 5 kertaista. Ei taida sulla järki asua päässä.

Voi sinua. En ole edes kotona nyt kuluttamassa sähköä. Sähköä menee olemattomasti nyt kesällä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kenelta?

Vierailija
44/73 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kenelta?

Fortum.

Vierailija
45/73 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luitko sopimusehdot? Siinä saattaa olla myös ehto kulutusvaikutuksesta eli todellinen hinta vaihtelee.

Vierailija
46/73 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luitko sopimusehdot? Siinä saattaa olla myös ehto kulutusvaikutuksesta eli todellinen hinta vaihtelee.

En lukenut, otin vain kun oli halpa.

Vierailija
47/73 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En lukenut, otin vain kun oli halpa.

Ja tää itkee syksyyn mennessä iltapulussa, kun on nimensä laittanut sopimukseen ja yhtiö huijaa.

Vierailija
48/73 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika sikahinta kun pörssillä ollut puolet tuosta.

Pörssisähkön hinta voi koska tahansa raketoida jonnekin 50 centtiin. Me otimme 8 centin kiinteähintaisen ihan vaan mielenrauhan vuoksi. 

Tämä pörssisähkövouhotus keksittiin mm siksi, että minkään yhtiön ei tarvitse enää kuunaan myydä kiinteä hintaista sähköä alle 5 sentin, 8 senttiä on uusi normaalihinta.  

Vierailija
49/73 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kenelta?

Äly energia, ei Forum. 

Vierailija
50/73 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä joku spämmää minun vastauksia. Ei siis ole kulutus vaikutusta. Solmin jo huhtikuussa sopimuksen hyvissä ajoin ennen määräaikaisen loppumista. 

Vierailija
51/73 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pörssisähkön hinta voi koska tahansa raketoida jonnekin 50 centtiin. Me otimme 8 centin kiinteähintaisen ihan vaan mielenrauhan vuoksi. 

Jos hinta raketoisi 50 senttiin, kuluttaja voi ihan hyvin jättää pyykit pesemettä, tiskarin pois päältä, uunin, hellan 

Vierailija
52/73 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta puuttuu aivan olennainen eli siirtohinta, paljonko on?? Siirtohintaan et pysty mitenkään vaikuttamaan.

Eikö tuo 3,99 ollut just se siirtohinta?

No ei kun perusmaksu. 

Kyllä jotkut on niin avuttomia näiden kanssa. 

Siirtomaksu se on määräaikaisessa. 3,99€/kWh.

Voi luoja. 

😄 siinä ei paljon tarvi miettiä, maksaa sähkö 8-15 senttiä, jos siirtomaksu olisi 3,99e kWh:lta 😄

Vierailija
53/73 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaukolämmössä ei kulu sähköä juuri mitään.

PK seudulla myös Kirkkonummi, tuotetaan kaukolämpöä sähköllä!

Palvelinkeskukset kuluttaa valtavan määrän sähköä, syöttölinjoja rakennetaan niille kovaa vauhtia!

Sähköllä toimivan Palvelinkeskuksen "hukkalämpö" (jäähdytys) syötetään kaukolämpönä loppukäyttäjille! 

Kaukolämmön hinta ei kylläkään laske, vaikka hukkalämmöstä on kyse:) Näin Kaukolämpö onkin sähköllä lämmittämistä, onkohan Pörssisähkösopimus keskuksilla, taas huitelee 50c/kWh😁😁😁

Vierailija
54/73 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä pörssisähkövouhotus keksittiin mm siksi, että minkään yhtiön ei tarvitse enää kuunaan myydä kiinteä hintaista sähköä alle 5 sentin, 8 senttiä on uusi normaalihinta.  

Älä koskaan käy älykkyystestissä. Sinulle saattaisi tulla paha mieli.

Vierailija
55/73 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli juuri omakotitalon kolmen kuukauden pörssisähkölasku 38,91 €. Mites teillä kineshintaisilla?

Vierailija
56/73 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko maksaa 6 kuukauden määräaikainen

Vierailija
57/73 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pörssi sähkön ongelma on että hinta sinkoss ylös juuri silloin kun on pakko kuluttaa sähköä...eli juuri talven kovimmilla lämmitys aikoina..

Pörssisähkö on hyvä siinä tilanteessa kun talossa on vaihtoehtoinen lämmitysmuoto eli voidaan kalliin sähkön aikana käyttää varavaihtoehtoa. Esim puuta..

Itse teimme dähkösopparin kesällä 7.9 senttiä kWh +4.9 euroa kk.

Kiinteä soppari ilman kulutushimmeleitä

Vierailija
58/73 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli juuri omakotitalon kolmen kuukauden pörssisähkölasku 38,91 €. Mites teillä kineshintaisilla?

Eli heinä,elo,syyskuu .

No tästä eteenpäin seuraavat puoli vuotta msksatkin korkeaa hintaa ja talvella vasta se kulutuskin pomppaa

Vierailija
59/73 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä sopimus!

Vierailija
60/73 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on siirtomaksun hinta, eihän toi ole vielä koko totuus?? Esim KSOY rosvoaa törkeästi siirrosta ja siirtomaksun perusmaksukin lähes 10-kertaistui. Esimerkkinä: Lumme energiamaksu 70,- ja siihen KSOY siirtorosvous n. 50,-...että näin 😡