Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnistaako raskaan musiikin ystävän helposti?

Vierailija
02.07.2024 |

Kuvaile

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei kukaan tunnista raskaan musiikin kuuntelijaksi. Välillä se harmittaa, koska haluaisin miehen jolla sama musiikkimaku. Nämä miehet vaan eivät oikein kiinnitä minuun mitään huomiota, kun ajattelevat kai, että olen ihan eri tyyppiä. 

Totta. Jos joskus tulee puheeksi musiikkimakuni, on vastassa hämmennys: "ei sinusta uskoisi". Tätä kyllä kuulee naistenkin suusta. 

Vierailija
22/50 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei kukaan tunnista raskaan musiikin kuuntelijaksi. Välillä se harmittaa, koska haluaisin miehen jolla sama musiikkimaku. Nämä miehet vaan eivät oikein kiinnitä minuun mitään huomiota, kun ajattelevat kai, että olen ihan eri tyyppiä. 

Niinpä, näin kukkamekkoon pukeutunut, meikkaamaton nainen ei hevarimiesten huomiota oikein herätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, näin kukkamekkoon pukeutunut, meikkaamaton nainen ei hevarimiesten huomiota oikein herätä.

Miksi ei, luonnonkauneus on parasta?

Vierailija
24/50 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsivät ehkä räväkkäämmän näköistä kumppania vaatteineen, meikkeineen ja monine tatuointeineen? 

-ohis 

Vierailija
25/50 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on outoa, että jonkun persoonaa määrittää niin vahvasti musiikkimaku ja kumppaniakin haetaan sillä perusteella, että mitä musiikkia hän kuuntelee :D Kasva aikuiseksi ja keskity tärkeämpiin asioihin.

Kyllähän urheilulliset monesti hakee urheilullista kumppania.

Joskus se musiikki on myös elämäntapa, niin onhan se sillon mukavampi jos kumppani jakaa sen. Konserttien perässä voidaan vaikka matkailla.

Kyllä itselle on tärkeää, että kumppanin kanssa on yhteisiä kiinnostuksen kohteita. Tietenkään kaikista samoista asioista ei tarvitse olla kiinnostunut, mutta jotain yhteistä.

Vierailija
26/50 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on outoa, että jonkun persoonaa määrittää niin vahvasti musiikkimaku ja kumppaniakin haetaan sillä perusteella, että mitä musiikkia hän kuuntelee :D Kasva aikuiseksi ja keskity tärkeämpiin asioihin.

Joskus se musiikki on myös elämäntapa, niin onhan se sillon mukavampi jos kumppani jakaa sen. Konserttien perässä voidaan vaikka matkailla.

Kyllä itselle on tärkeää, että kumppanin kanssa on yhteisiä kiinnostuksen kohteita. Tietenkään kaikista samoista asioista ei tarvitse o

Lenkillä ja salilla käydään päivittäin ja urheiluharrastukset vaikuttaa myös ruokailuihin. Keikoilla käydään aika paljon harvemmin.

Vierailija
27/50 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä on raskasmusiikkii?minulle se on rappia tai hip hoppia,erittäin raskasta kuunnella nimittäin.

Heavy music englanniksi eli metallimusiikkinakin tunnettu. Kuvaa musiikin sävelkulkua ja poljentoa.

Räppi ja hiphop menee kevyen musiikin kategoriaan. 

Vierailija
28/50 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ainakaan tunnista. Paitsi silloin jos on joku bändipaita päällä. No ehkä pitkästä nahkatakista voi arvella jotain (jos on niin vanha, että tietää kui niitä käytettiin ~25 vuotta sitten).

Vierailija
29/50 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä itselle on tärkeää, että kumppanin kanssa on yhteisiä kiinnostuksen kohteita. T

Viikottain voi olla keikkoja. Ja kotona kuunnellaan musiikkia, voidaan vaikka kerätä levyjä. Musiikin fanitus on paljon muutakin kuin keikoilla käymistä. 

Vierailija
30/50 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on pitkätukkainen hevimies. Itse peruskukkamekko nainen, usein jopa business casual tyylinen. Tykkään käydä hevikeikoilla ja usein olen yksi harvoista, jolla on päällä jotain muuta kuin mustaa. Minusta ei näy että kuuntelen lähinnä raskasta musaa ja moni yllättyy mun musamausta. 

Mut ennakkoluulottomasti juttelemaan niille pitkätukille, kyllä moni heistä lämpeää ihan tavisnaiselle - ja vielä enemmän kun sulla on sama rakkaus raskaaseen musiikkiin! Oman hevimieheni löysin Tinderistä, mut yhtä hyvin se olisi voinut jostain keikalta tarttua käsipuoleen.

Vierailija
31/50 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän varsin raskaasta musiikista, mutta ei se millään lailla päälle näy. Ei ainuttakaan tatuointia. Vaatteet varsin mitään sanomattomia. Blandeja. Vaikka mustasta värinä pidänkin, en sitä juuri käytä, kun on varsin kuuma varsinkin kesäsäällä

Vierailija
32/50 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnista. Raskaasta musiikista tykkää nassehtavat juntit, kukkamekkotädit ja kaikki siltä väliltä.

Vierailija
33/50 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein, koska sitä omaa makua usein tuodaan julki myös ulkoisesti. Mutta ei aina. Minustakaan ei näe mitenkään ulospäin, että tykkään myös raskaammasta musiikista. Olen tavallinen ponnarihiirulainen, meikitön tuulitakki-ihminen.

Vierailija
34/50 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää jutella

Hevarin tunnistaa puheäänestä? Hauska ajatus.

Vierailija
35/50 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakaan ei tunnista. Olen 30 v nainen. Pukeudun ihan tavallisesti. Moni voisi yllättyä musiikkimaustani. Voisin kuulua juuri niihin joiden ei ikinä uskoisi kuuntelevan esim metalcorea. En tiedä sitten jos olisi ystäviä yms niin ehkäpä pukeutuisin persoonallisemmin. Nykyisin en tavallaan viitsi kovinkaan paljon panostaa vaatteisiin. Toki siistit vaatteet ovat, mutta en omaa mitään sellaista tyyliä mistä niin paljon pitäisin. Näin uskon, ettei kaikkea kyllä tunnista esim pukeutumisestaan.

Vierailija
36/50 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dmitri Medvedev, tuo nynnyjen nynny (vaikka muuta esittääkin nykyään), tykkää raskaasta musiikista, vaikka päältä päin ei ikinä uskoisi.

Vierailija
37/50 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää jutella

Juttele pois.

Vierailija
38/50 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkinen. Onko olemassa ihmisiä, jotka kuuntelevat vain yhtä musiikkigenreä?

(Ihmettelee yksi, joka kuuntelee sekä Gettomasaa että oopperaa..)

Vierailija
39/50 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsivät ehkä räväkkäämmän näköistä kumppania vaatteineen, meikkeineen ja monine tatuointeineen? 

-ohis 

Sivusta, mua on koittanut hevarimuusikko iskeä, vaikka kuuntelen pääasiassa indietä ja vain satunnaisesti raskasta musaa. En usko että myöskään näytän raskaan musiikin kuuntelijalta. Pukeudun kyllä yleensä tummiin vaatteisiin, mutta tyylini ei muuten ole ollenkaan sellainen kuin tuon genren kuuntelijoilla ja kaukana räväkästä. Meikkiä en juuri käytä, tatskoja ei ole.

Vierailija
40/50 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hetkinen. Onko olemassa ihmisiä, jotka kuuntelevat vain yhtä musiikkigenreä?

(Ihmettelee yksi, joka kuuntelee sekä Gettomasaa että oopperaa..)

Ehkä tässä tarkoitettiin niitä joiden musiikkimaku painottuu tuohon kyseiseen genreen. Luultavasti sinäkin kuuntelet jotakin genreä enemmän kuin muita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi