Mitä opit tänään?
Minä opin, että korkeaan automobiiliin on sairaan vaikeaa nousta kuskin viereiseltä puolelta. Laitan automaattisesti vasemman jalan ensin, sitten yritän taiteilla itseni kaatumatta siihen penkkiin. Olen vasenkätinen, se selittää miksi teen joitain asioita eri tavalla. Tai no näin luulen ainakin. Mutta olen ihmetellyt jo pitkään miksi korkeaan automobiilin nouseminen on niin sairaan vaikeaa. Pitäisi laittaa oikea jalka ensin, mutta sitten en osaa enää toimia.
Kommentit (26)
Viheriö vassarit pettää aina ja nyt Dean demarit koko kansan.
Vierailija kirjoitti:
Opin,että en valita. Ottaa päähän kun ihmiset valittaa tässä maassa KAIKESTA.
Hirvee negailu ilmapiiri. Asiat liian hyvin?
Okei, nyt kun vielä elät niin kuin opetat maailmassa on edes yksi negailija vähemmän.
+Pikkuisen Bachia pianolla.
+Parisenkymmentä sanaa viittomakieltä ja kiinaa.
+Olen hyvä piilottamaan tärkeitä papereita itseltäni.
+Voimaa kehittäessä kannattaa ottaa huomioon energiasysteemi kokonaisuudessan; jos treenaa vain voimaa, joutuu tekemään enemmän ja enemmän työtä sen eteen, että lisärautaa saa maasta irti, mutta jos treenaa myös kevyttä kardiotreeniä, lisäraudan saa maasta vähemmällä työllä.
Opin etten ikinä enää tilaa lenkkareita netistä enkä xxl kaupasta ainakaan mitään. Palauttaminen on niin vaikeaa ja vielä maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Opin,että en valita. Ottaa päähän kun ihmiset valittaa tässä maassa KAIKESTA.
Hirvee negailu ilmapiiri. Asiat liian hyvin?
Tämä keskustelu taisi nyt kääntyä tämän viestin sivujuoni päivitykseksi. Oppi pysyi päässäsi sen aikaan, kun kirjoitit tuon ekan lauseen? Minäkin taisin oppia juuri sen ettei jotkut opi mitään.
Minä opin nyt sen ettei ihminen tunnista itsestään käytöstä, josta syyttää muita.
En minä, mutta kaikki muut . . . ja muttahan kumoaa kaiken ennalta sanotun.