Onko miespuolinen työkaverini kiinnostunut minusta?
Minulla on jotenkin erikoiset vibat yhdestä miehestä töissä. Hän on tullut jo aikoja sitten face-ehdotuksiini, vaikka en ole itse häntä stalkkaillut, eikä meillä ole yhteisiä kavereita facessa. Emme ole tehneet töitä yhdessä tätä ennen, mutta nyt teemme. Meillä on myös työporukan yhteinen keskusteluryhmä ja kehuin siinä viime viikolla yhtä väriä ja seuraavana päivänä miehellä oli ko. Värinen paita päällä. Hän muutoinkin mainostaa siellä ryhmässä jatkuvasti lähtevänsä kuntoilemaan, kun ei aiemmin ole sitä tehnyt. Ja jotenkin tilanteemme on outo, itse olen hyvin sosiaalinen ja viljelemme mm. Sydämiä muiden kesken, mutta kumpikaan ei ole laittanut toiselle siinä ryhmässä. Nauru-emoijeita yms kyllä. Mietin voinko tulkita asiat ihan väärin, vai voisiko hän olla jollain tasolla minusta kiinnostunut? Toiminta on välillä ns. kuumaa ja välillä kylmää.. ja olemme siis aikuisia, noin 40 v ihmisiä..
Kommentit (19)
Aika mahdotonta sanoa, mutta oletko itse kiinnostunut miehestä?
😂😂😂😂😂
Ei nyt jaksa näitä kiima kirsien avautumisia.
Mene nukkumaan. Ja tee työsi.
Tuo paita - juttu oli kyllä päivän paras...
Hetkinen. Kuvauksesi perusteella teillä ei ole ollut minkäänlaista henkilökohtaista vuorovaikutusta keskenänne, mutta oletat hänen olevan kiinnostunut sinusta?
Tässä tapauksessa Face-ehdotukset liittyvät todennäköisesti siihen, että olette samassa työpaikassa. Ei ole kyse siitä, ettei teillä olisi minkäänlaista yhteyttä, vaikka yhteisiä kavereita ei olekaan. Meta vakoilee käyttäjiään monin tavoin, ja osaa kyllä yhdistää esimerkiksi minut nurkan takana asuviin naapureihini, vaikka meillä ei ole mitään yhteistä eikä tunneta toisiamme kuin nostamalla kättä kun tullaan kadulla vastaan.
Olen ehkä hiukan kiinnostunut.. ja kyse ei siis ollut vain väristä, vaan sellaisesta asiasta, joka on aikamoinen sattuma, jos hänellä ekaa kertaa sattumalta sattui olemaan sellaista päällä, josta olin juuri edellisenä päivänä sanonut pitäväni.
ap
Vierailija kirjoitti:
Hetkinen. Kuvauksesi perusteella teillä ei ole ollut minkäänlaista henkilökohtaista vuorovaikutusta keskenänne, mutta oletat hänen olevan kiinnostunut sinusta?
Tässä tapauksessa Face-ehdotukset liittyvät todennäköisesti siihen, että olette samassa työpaikassa. Ei ole kyse siitä, ettei teillä olisi minkäänlaista yhteyttä, vaikka yhteisiä kavereita ei olekaan. Meta vakoilee käyttäjiään monin tavoin, ja osaa kyllä yhdistää esimerkiksi minut nurkan takana asuviin naapureihini, vaikka meillä ei ole mitään yhteistä eikä tunneta toisiamme kuin nostamalla kättä kun tullaan kadulla vastaan.
Olemme olleet siis jo kauan samassa työpaikassa, mutta nyt myös työskentelemme yhdessä.
ap
Nainen sitten ei millään uskalla kysyä onko kiinnostunut vaan pelleilee jossain somessa sydämien kanssa.
Pyydä häntä lounaalle kanssasi. Katso mikä on reaktio. Jos hän lähtee lounaalle voit jutella hänen kanssaa enemmän ja tutustua häneen.
Nettistalkkaus ei ole oikeaa elämää. Tee aloite treffeille, niin asia selviää.
T. Aloitteen tehnyt
Selviää ainoastaan kysymällä asianomaiselta, ei netissä voi moiseen ottaa kantaa.
> Onko miespuolinen työkaverini kiinnostunut minusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemme olleet siis jo kauan samassa työpaikassa, mutta nyt myös työskentelemme yhdessä.
ap
Ymmärsin tuon. Mutta ei se, että työskentelette yhdessä, tarkoita että hän olisi sinusta kiinnostunut.
Hitto vie, ei kait tuo aloitus ole edes totta.
On naisilla suuret luullot itsestään!
Kohta ei uskalla aamulla hymyillen moikata naispuolisia työkavereita, kun ne rupee luulern, että olen ihastunut heihin.
Ja some on yx hirvitys, ei kannata olla peukutella eikä kommentoida nais työkavereiden päivityksiä.
Silloinhan olet rakastunut heihin.
Vaikeaa on. On vaikeaa.
En edes työkavereiden somea
Työjutut on pakko hoitaa, ja tuottaa oma sisältö nettiin.
Älkää seotko työpaikan naisiin, älkääkä miehiin.
Se on lopumaton suo, upottavaa räpimpistä.
Irti ei pääse.
Työpaikoilla onkin vain munaa hinkuvia naisia toimistoiissa.
Eikö niitä edes hävetä koskaan?
Varatut naiset vonkaa varattuja miehiä.
Aikamoista teini-eini kamaa :D
Pitäisi olla työpaikan ikiteineille oma Bees & Honey -palsta josta voisi kysellä. Mehiläinen voisi esim. toimittaa palvelun osana työterveyshuoltoa.
Nuo 4-kymppiset on niin kiimasia kaikille, on nähty nämä vikisijät.
Vierailija kirjoitti:
Pyydä häntä lounaalle kanssasi. Katso mikä on reaktio. Jos hän lähtee lounaalle voit jutella hänen kanssaa enemmän ja tutustua häneen.
Ehdotin hänelle lounasta ja hänelle sopi, mutta jouduin perumaan sen, kun olin kipeä enkä päässyt toimistolle.
ap
Vasemmisto, Vihreät ja SDP yrittävät aktiivisesti torpata rajalain.
"
Suomen kansalainen, joka Suomea koskevan sodan, aseellisen selkkauksen tai miehityksen aikana tai sellaisen välittömästi uhatessa
1. liittyy vihollisen asevoimiin,
2. osallistuu sotatoimiin tai muihin sotilaallisiin toimiin Suomea vastaan,
3. palvelee sellaisissa vihollisen sotilas- tai siviilitehtävissä, jotka välittömästi edistävät sotatoimia Suomea vastaan, taikka
4. ryhtyy yhteistoimintaan vihollisen kanssa tai muulla vastaavalla tavalla vihollisen eduksi vahingoittaa Suomea,
on tuomittava maanpetoksesta vankeuteen vähintään yhdeksi ja enintään kymmeneksi vuodeksi.
Maanpetoksesta tuomitaan myös ulkomaalainen, joka tekee 1 momentin 4 kohdassa tarkoitetun teon Suomessa oleskellessaan tai ollessaan valtakunnan palveluksessa.
Yritys on rangaistava.
"