Jarjella ajateltuna haluaisin vauvan, mutta vauvakuumetta ei ole YHTAAN! Pain vastoin oikein hirvittaa ajatella palaavansa taas vauvarumbaan.
Pitäisikö tässä odotella vauvakuumetta vai ruveta puuhiin ihan järkivalinnan perusteella?
Kommentit (6)
Millaisessa tilanteessa? Itse en tahdo vauvoja enää, eikä se järjellä ajateltuna ole koskaan fiksua.
Olen siis orientoitunut siihen ajatukseen alusta asti ja suunnitellut elämääni sitä silmällä pitäen. Mies on samoilla linjoilla kanssani.
ap
Jos lapset ovat jo leikki-iässä, on koliikeista ja pottatreeneistä päästy, niin miksi haluaisitkaan palata siihen samaan vanhaan? Ihmiset muuttuvat ja kahden lapsen kanssa voi olla ihan hyvä elämä ja hauska matkustella jne.
Haluan vielä yhden lapsen, mutta jotenkin pelottaa se kolmilapsisen perheen arki. Muuttuukohan elämä kovastikin kun perheeseen tulee kolmas lapsi?
t. 3
Joten tässä sitten miteitään että tunne vai järki....
Ja mä kuumeilen seittemättä ;)
Eihän vauvakuumeen tarvitse mitään kauheaa sydämen kivistystä olla. :) Sen kun mietit, miksi sen vauvan haluat? Siksikö, että sellainen " pitää" olla vai siksi, että haluat vaan lapsen? Järkisyyt on yleensä ihan hyviä syitä tehdä mitä vaan.