Rakkaus ei ole ilmeisesti minua varten
En ymmärrä mikä on mättänyt koko elämäni jo reilusti yli 50 vuotta. Nimittäin parisuhde ei tunnu kiinnostavan ketään kanssani. Kaikista oudointa rässä on se, että olen kuullut jo pienesrä asti ihan vierailta ihmisiltä kuinka kaunis olen. Saan usein kehuja ihan hetero naisiltakin. Vieläkin tämän ikäisenä saan huomiota jopa 20 vuotiailta pojilta. Olen luonteeltani sellainen, että annan parisuhteeseen kaikkeni, mutta se kääntyy myös aina minua vastaan. Eli minua aletaan käyttämään kynnysmattona, jolle voi tehdä mitä vaan, koska annan anteeksi ja en osaa edes huutaa. Nyt viikonloppunakin katselin suorastaan kadehtien, kuinka kaikilla tuntui olevan joku ja ihmiset hellivät toisiaan. Minun ainut toive hellyydestä on satunnaiset halaukset työkavereilta, jossa niissäkin joudun itse olemaan aloitteellinen.
Kommentit (8)
Tulepa tänne treffeille. Tosin ensin saat selvittää missä minä olen. M57
Mietin just jotain samaa ja tein aloituksenkin. Sitä ei voi sanoa ääneen mutta jotkut naiset ovat ehkä perinnöltään joku jäänne jostain vanhanajana yläluokasta ja sen vuoksi hienoja. Sellaiset eivät kelpaa tavismiehille. Tajuavat sen ja suhde loppuu ja mies vaan lähtee. Lue mun kirjoitus seksipalstalta - koskee sitä kun olen yrittänyt löytää puolisoa mutta aina vaan tullut jätetyksi ja lopulta olen ihan vaurioitunut. Kaikki ollut täysin turhaa. Olen sua vanhempi. Ei mitään hajua mistä edes miestä voisi lähteä etsimään.
Ihmiset sanoo naista kauniiksi kohteliaisuuden takia mutta eivät e uskalla sanoa että olet ruma. miestäkin sanotaan komeaksi koska ei kukaan uskalla sanoa päin naamaa että mies on ruma. Mutta jos olet niin ihana kuin sanot niin olet myös todella nirso joten et kelpuuta ketään tavis miestä vaan halua sen niitä komeita miehiä kuten missitkin.
Vierailija kirjoitti:
Mietin just jotain samaa ja tein aloituksenkin. Sitä ei voi sanoa ääneen mutta jotkut naiset ovat ehkä perinnöltään joku jäänne jostain vanhanajana yläluokasta ja sen vuoksi hienoja. Sellaiset eivät kelpaa tavismiehille. Tajuavat sen ja suhde loppuu ja mies vaan lähtee. Lue mun kirjoitus seksipalstalta - koskee sitä kun olen yrittänyt löytää puolisoa mutta aina vaan tullut jätetyksi ja lopulta olen ihan vaurioitunut. Kaikki ollut täysin turhaa. Olen sua vanhempi. Ei mitään hajua mistä edes miestä voisi lähteä etsimään.
Voi se olla näinhän, kun maailmankuva ja arvot ovat liian erilaiset. Esim toinen pyrkii olemaan joustava ja mukava, koska kuvittelee, että siten se toinenkin olisi ja yhteiselo sujuisi hyvin, mutta se toinen tulkitsee tuon kutsuna kävellä ylitse ja luonteen heikkoutena.
Tuostapa tulikin mieleen kova suomiklassikko 80-luvulta:
Rakkaus on ihan itsestä kiinni uskaltaako tutustua sellaisiin ihmisiin myös jotka ei viehätä ulkonäöllisesti.
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus on ihan itsestä kiinni uskaltaako tutustua sellaisiin ihmisiin myös jotka ei viehätä ulkonäöllisesti.
Naamavärkki se tärkein ominaisuus on naisille.
Enpä kuule usko. 😇