Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opettajat: millaiset vanhemmat ovat hyviä?

Vierailija
01.02.2007 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä semmoiset, jotka huolehtii hyvin lapsistaan ja heidän koulunkäynnistään. Pitävät huolen siitä, että lapsi on aina säänmukaisesti puettu ja esim. liikkavälineet ja muut kouluun tarvittavat välineet on mukana. Ne vanhemmat pitää myös huolen että läksyt on tehty ja et lapsi saa riittävästi unta öisin että jaksaa koulussa.

Sit hyvät vanhemmat pitävät yhteyttä opettajaan tarpeen mukaan ja ovat yhteistyöhaluisia. Niin ja melkein tärkein, ne vanhemmat KASVATTAVAT lapsistaan ihmisiä, jotka kunnioittavat muita ihmisiä ja omaavat normaalit käytöstavat. Eli eivät sysää kasvatusvastuuta lapsestaan koululle.

Niin ja hyvät vanhemmat on kiinnostuneita lastensa elämästä yleensäkin, kyselevät miten on päivä mennyt, mitä lapsi on oppinut, mitä touhunnut jne., niin että lapsella on tunne että hän on tärkeä.

Semmoisista vanhemmista minä pidän

Vierailija
2/3 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mun mielestä semmoiset, jotka huolehtii hyvin lapsistaan ja heidän koulunkäynnistään. Pitävät huolen siitä, että lapsi on aina säänmukaisesti puettu ja esim. liikkavälineet ja muut kouluun tarvittavat välineet on mukana. Ne vanhemmat pitää myös huolen että läksyt on tehty ja et lapsi saa riittävästi unta öisin että jaksaa koulussa.

Sit hyvät vanhemmat pitävät yhteyttä opettajaan tarpeen mukaan ja ovat yhteistyöhaluisia. Niin ja melkein tärkein, ne vanhemmat KASVATTAVAT lapsistaan ihmisiä, jotka kunnioittavat muita ihmisiä ja omaavat normaalit käytöstavat. Eli eivät sysää kasvatusvastuuta lapsestaan koululle.

Niin ja hyvät vanhemmat on kiinnostuneita lastensa elämästä yleensäkin, kyselevät miten on päivä mennyt, mitä lapsi on oppinut, mitä touhunnut jne., niin että lapsella on tunne että hän on tärkeä.

Semmoisista vanhemmista minä pidän

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ollaan eri mieltä asioista, mutta aina on asiat selvinneet.

Tärkeintä on, että vanhemmat uskovat, että opettaja on heidän puolellaan. Opettaja ei esim. teetä tekemättömiä kotitehtäviä koulun jälkeen kiusallaan, vaan lapsen parhaaksi.

Vanhemmat, joilla on aikaa lapsilleen ja jotka haluavat tehdä koulun kanssa yhteistyötä ovat parhaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi