Oletko päässyt vanhemman naisen isojen tissien
kanssa peuhaamaan. Kerro miten siihen onnistui päästä.
Kommentit (48)
Vaimo on uhkea 25 vuotta vanhempi. Itsekin olen jo 41. Kauniit rinnat.
Vierailija kirjoitti:
Olin jokin aika sitten ulkoilemassa lähipoluilla ja aloin keskustelemaan vastaantulevan rouvan kanssa, silittelin rouvan hauvaa. Rouva oli mukava ja leski,10v minua vanhempi eli n. 65v. Kysyin häneltä kaipaisiko hänkin silittelyä, silloin rouva säpsähti ja meni hetkeksi hiljaiseksi ja lopulta kysyi haluaisinko kahvia. Halusin minä ja hetken kuluttua on istuin keittiössä ja rouva poistui hetkeksi, oli käynyt pistämässä kevyempää päälleen mekon, päättelin ettei alla ole enää paljon muuta kuin isohkot rinnat. Kahvin juotua kysyin rouvaa syliini. Ei kissaa ehtinyt sanoa kun puristelin rintoja mistä oli mitä puristella ja mekko oli pudonnut puoleentankoon. Rouva tykkäsi puristelusta, otin kädestä kiinni ja makkariin päiväpeiton päälle ottamaan lopunkin mekon pois ja oli se komea näky, isot rinnat ja kunnon karvapehko. Herkkiä rintoja imeskellessä kuin hän olisi saanut orgasmin, sen jälkeen siirryin alemmas imeskelemään ja sitten hän sai varmasti. Su
Kuullostaa että periaatteessa olisi saattanut tapahtuakin. Ainoastaan loppu vaikuttaa siltä että keksitty juttu.
Siksi että kun nainen, vaikkapa leskikin saa panosuhteen alkuun niin se ei hevillä jää siihen yhteen kertaan.
Hommasin varattuna miehenä seksitreffit sivustolta venäläisen iso tissisen naisen ja panin tunnin verran sitä. Kuvissa näytti ok milfiltä mutta olikin aika läski mutta hyvät tissit oli. Laukesin niin kovaa että mälliä lensi hänen naamankin. Sanoi vaan OHO
Jonkinverran nuorenpana tannssitin naista, jolla oli valtavat rinnat. Tietysti näki mun katseen suunnan ja puhe meni huomaamatta rintoihin. Sanoi menevänsä rintojen pienennysleikkaukseen alkuviikosta. Kertoi kyllä miesten pitäneen niistä, minkä toki hyvin ymmärsin. Jossain vaiheessa sanoin hänelle, että itse en ole koskaan päässyt tuollaisia hyväilemään, naurettiin sitä sit yhdessä.
Sen jälkeen en oikeastaan naista nähnyt, mutta poistuessani ravintolasta oli neitokainen odottamassa minua ulkona. Sain toiveeni täytettyä seuraavien tuntien aikana. HUH:: ja sitten rakasteltiin, ihmeellisesti sai jalkansa sidottua lujasti minun ympärilleni. Oli se nautittavaa menoa, pienillä liikkeillä.
Kuinka ollakkaan
Minä ja vaimo 50+ molemmat. Hänellä on upeat rinnat, G-kupit. Hauskahan niiden väliin on laueta silloin tällöin, mutta mieluummin kuitenkin pilluun, joka edelleen todella tiukka.
Mistä näitä satusetiä oikein riittää?? Ja luulevat varmaan, että joku uskoo?
Vierailija kirjoitti:
Höps. Olet varmaan niitä, jotka luulevat, että esim. 20cm+ kalut ovat puppua? Mulla ei ole 20cm, mutta useammallakin kaverillani on. Naisten suusta kuultua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höps. Olet varmaan niitä, jotka luulevat, että esim. 20cm+ kalut ovat puppua? Mulla ei ole 20cm, mutta useammallakin kaverillani on. Naisten suusta kuultua.
Naisilla aina mitta mukana, kun menevät nussimaan! Usko sinä vaan ihan rauhassa!
Omalla rouvalla ei kovin isoja tissejä ole, mutta tässä kerran oli työmatkalla ja illalla hotellissa syömässä ja pokasin kuuskyppisen rouvan, pyöreyttä oli ja kehuin hänen uhkeutaan. Huoneessa sain häneltä tissit esille, oli ne mukavan pehmeät ja kiva puristella, rouvan piti oikein pyytää panemista kun olin innoissani tisseistä. M62
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hehheh sinähän seppä oot.
Uhkeat vanhemmat naiset ovat todella kauniita. Pääsen edelleen tuntemaan itseäni todella paljon vanhemman naisen vartaloa ja varsinkin rintoja.
M50
Aijai, kesämekko ja iloluontoinen kypsä rehevä rouva olis kyllä jotain ihanaa kokea;)
Tapaiskohan sellaisen vaikka terassilla tai laivalla?
Biukm47
Uhkeita halukkaita naisia on. Media ja toiset naiset haukkuvat meitä niin pahasti, että joutuu pukeutumaan peittävästä. Toivon, että tähän saataisiin muutos.
N54
Miehet kyllä pitävät siitä, miten pukeudun. Naiset katsovat pahasti ja tiedän mitä selkäni takana puhutaan. Tyttöporukalla saunomassa minua on käsketty pienentämään rintani. Olen ylpeä rinnoistani.
Aikanaan oli samassa työpaikassa tosi isotissinen nainen, jo lähellä eläkeikää. Eipä siinä enempää silloin kun ei voinut oikein asiassa edetä erinäisistä syistä. Myöhemmin kun oli jäänyt eläkkeelle niin otti yhteyttä ja halusi tavata kesäloman aikaan. Silloin olikin jo vähemmän rajoitteita niin en malttanut olla kehumatta tissejä...puristelinkin. Siitä sitten autolle (olimme ulkona julkisella paikalla aluksi), ajoin vähän syrjemmäs kunnes löyti hiljainen paikka mihin pysähtyä. Penkki alas, pusero ylös ja rintojen kimppuun. Ajatus oli pannakin, mutta ei halunnut, joten tyydytin vain itseni siinä hänen kanssaan ja avustuksella. Siitä sitten ajastaan takaisin tielle ja rouva lähti ajelemaan kotiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Aikanaan oli samassa työpaikassa tosi isotissinen nainen, jo lähellä eläkeikää. Eipä siinä enempää silloin kun ei voinut oikein asiassa edetä erinäisistä syistä. Myöhemmin kun oli jäänyt eläkkeelle niin otti yhteyttä ja halusi tavata kesäloman aikaan. Silloin olikin jo vähemmän rajoitteita niin en malttanut olla kehumatta tissejä...puristelinkin. Siitä sitten autolle (olimme ulkona julkisella paikalla aluksi), ajoin vähän syrjemmäs kunnes löyti hiljainen paikka mihin pysähtyä. Penkki alas, pusero ylös ja rintojen kimppuun. Ajatus oli pannakin, mutta ei halunnut, joten tyydytin vain itseni siinä hänen kanssaan ja avustuksella. Siitä sitten ajastaan takaisin tielle ja rouva lähti ajelemaan kotiinsa.
Mitähän tuo nainen tuosta oikein sai, jos ei pantu ja hän ei hieronut klitoristakaan, vai hieroiko? No, ehkä hänelle sitten riitti tissien hyväily.
Olen pannut vanhempien isotissien naisten kanssa usein. Hienoja kokemuksia. Pikkutisulit ovat huomattavasti huonompia.
Teininä pääsin/joudun tilanteeseen, missä liftausreissulla päädyin taloon yöksi, jonka 2x tai 3x ikäiseni erittäin rehevä emäntä otti kaluni hehtolitra kokoisten tissiensä väliin. Istuin nojatuolissa jalat harallaan, ja emäntä jalkojeni välissä hölskytti tissejään kaluni ympärillä. Siinä vaiheessa kun otti myös suihin,multa lensi lasti nieluun sen verran paineella, että emäntä alkoi kakomaan, ja poistui vessaan yskimään "limaa" kurkustaan. Aamulla kumpikin oli kuin ei mitään olisi tapahtunut, kiitin yösijasta ja jatkoin matkaa.