Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

********TOUKOISTEN TORSTAIPÄIVÄ********

01.02.2007 |

Heippa!

Mummini sitten nukkui pois tänä aamuna n. klo. 6:20 rauhallisesti! Olen tästä juuri lähdössä hyvästelemään hänet viimeistä kertaa sairaalaan....Itkettää ja on paha olla, mutta se lohduttaa, että tiedän mummin nyt saavan rauhan ja levon ja tiedän, että kaikki kärsimys on nyt vihdoinkin hänen osaltaan ikusiksi ajoiksi ohi.....Nyt on aika sanaton fiilis.......Olen oppinut häneltä niin paljon hyvää!!! Mahtava persoona ja sydän hänellä oli täyttä kultaa, olen onnelinen siitä, että hän oli juuri minun mummini!! Kiitos teille kaikille kauniista sanoista!! Ne todella tulevat tarpeeseen!! Olette aivan ihania kaikki!! Palaan asiaan tilanteen rauhoituttua, nyt on vaan hiljentymisen aika! Elämä ottaa ja elämä antaa minun tapauksessani, pikkuinen potkii äitiin taas voimaa, suru täytyy nyt vaan päästää ensin lähelle, ennenkuin toipuminen voi alkaa!!! Olette rakkaita!!!! Haleja!!

-Emunainen ja lude 24+5-

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tosiaan siltä että olet ollut läheinen mummosi kanssa koko elämän, ja sinulla on mahtavat muistot jota vaalia:)Paljon haleja ja rutistuksia teidän perheelle..

Vierailija
2/17 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tässä nyt tällä hetkellä muuta, lähen kohta neuvolaan joten josko sitten olis jotain kerrottavaa...

Onko muuten kellään muulla ollu ylävatsa/kylki kipuja?? Mulla ollut eilen ja toissapäivänä ja tuntuu tosi ikävältä kun viiltää oikein kunnolla... Mitähän tuo voisi olla? Tulee silloin kun kyykistyn tai jotain vastaavaa..

martina 26+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa! Paljon voimia ja jaksamista!

Tohon mahakipuun. Viiltävää en ole huomannu, mutta joskus tulee pistoksenomainen kipu alavatsalle. Tämä kyllä tosi harvoin. useammin tulee krampinomanen kokomahan pingottuminen ja tämä yleensä yöllä. Onkohan ne sit noita supistuksia...ensiodottaja....mutta sellasta oli taas viime yö ja sit ei saa nukuttua.

Nyt ois taas koko päivä autossa istumista....hohhoijaa...pakarat ja selkä joutuu koville.

Kauniita ajatuksia päivään!

Huuheli

Vierailija
4/17 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

3xäippä74: Haluaisin ostaa kyllä sulta ainakin sen kestovaipan. Vaatteetkin käyvät. Vilkaisin kelan sivuilta, ja tarkoititko kietaisupaitaa ja yksiä vai kaksia puolipotkareita? Voisin maksaa esim. 10e.

Laru: Ikävä kyllä olen ollut juuri " väärinä" vuosina töissä. Opiskelijan tulot voidaan ottaa huomioon, jos ne on tehty 6kk sisällä ennen äippäloman alkua tai sitten toissa vuonna. Ei auta, jos on ollut töissä viime vuonna, jos lasketaan äippäloman alussa opiskelijaksi. Näin mulle maanantaina sanottiin. Itse tiedän ainakin yhden varman poikkeuksen, mutta en kehtaa käyttää häntä hyväksi, koska hänellä on juuri tuo loma meneillään... Uskon, että näitä on enemmänkin, koska edellisen kerran kun kävin tiskillä, täti kovasti oli sitä mieltä, että saan korkeamman rahan. Olen ollut töissä vuosina 2002, 2004 ja 2006 ja äippälomilla vuosina 2003, 2005 ja nyt 2007 kaikilla minimillä. Että silleesti. Nyt onneksi saan tänä keväänä paperit, joten minut lasketaan tästedes ainakin työttömäksi (työttömällä, sairaslomalaisella tms. siis voidaan laskea edellisvuoden tulojen mukaan).

emunaiselle haleja!! Itseä oikein jännittää, kun meillä on vielä kaikki isovanhemmat elossa. Kohta niistä alkaa pakostikin aika jättää ja varmaan hautajaisia tulee tiheällä tahdilla (lapsilla on 8 isoisovanhempaa ikähaitarilla 70-90v). Pitää yrittää pitää nyt kovasti yhteyttä, kun vielä pystyy.

ULKOVAATTEISTA oli jokin päivä puhe. Mulla on onneksi ostettuna sen verran väljä untuvatakki, että se menee koko talven. Miehen haalarimalliset housut ahkerassa käytössä.

Nyt vauvan tavarat on ajatuksen tasolla saatu sovitettua tähän huusholliin. Pinnasängyn kanssa meinasi tulla ongelma, mutta keksin lastenhuoneeseen uuden järjestyksen, johon pinnasänkykin sopisi. Harmi kyllä se on sen verran epäkäytännöllinen, että mies suostuu kokoamaan sängyn varmaan vasta kun vauva on talossa... Vaatteillekin löytyi paikka, kun ostettiin Ikeasta sellainen korisysteemi kaappiin. Sekin saa varmaan kyllä odottaa paketissa toukokuuhun. Sääli, olisi niin mukava alkaa raivaamaan uudelle lapselle tilaa sydämen (ja mahan!) lisäksi myös konkreettisesti.

SISARUSTEN YMMÄRRYKSESTÄ vauvauutisten kohdalla on ollut puhetta. Meillä 1v11kk ei tajua parka hölkäsen pöläystä, mutta 3v tyttö tuntuu tajuavan yllättävän hyvin. Auttaa, kun lähelle on syntynyt vauvoja. Tarkistaa melkein joka päivä, että onhan se vauva vielä massussa ja " nyt äitin pitää levätä kun äitillä on vähän mahassa pipi kun vauva vähän puraisi!" . Ollaan lainattu kirjastosta lastenkirjoja, joissa käsitellään vauvan/sisaruksen tuloa taloon. Isompi tietää, että vauva on kasvanut tarpeeksi isoksi sitten, kun kesä tulee. Sitten he jäävät myös pois hoidosta ja jäädään yhdessä kotiin hoitamaan vauvaa:)

Edellinen ikäero oli 1v3kk, ja koska vauvan syntymän yhteyteen tuli meillä vielä muutto, tuntui, että isompi oli jo viikossa unohtanut, ettei sitä vauvaa ole täällä aiemmin ollut. Tuli talokaupan mukana:D Kateudenpuuskia tuli vasta kun pienempi nousi pystyyn (ja olikin isosiskon mittainen!). Sitten tajusi saaneensa kilpailijan!

Mutta nyt pitäisi kovasti olla hommissa. Mukavaa päivää, kanssasisaret!

Vierailija
5/17 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös ollut välillä kyljessä semmosia kipuja erityisesti jos olen kävellyt tai työntänyt rattaita ylämäkeen tai yrittänyt mennä hieman reippaammin. En kyllä tiedä vaikuttaako ne mitään.

Mulla on nyt supistellut maha kohta tunnin pötköön välillä on semmoista menkkamaista kipua selässä ja ala vatsassa, muuten vatsa on vaan ihan pinkee eikä tee mieli tehdä mitään. yöllä oli jonkin aikaa ihan sama. Puolen tunnin päästä pitäis hakea poika eskarista ja olo on ihan hirveä. Toivon vaan ettei ihan vielä syntyisi kun on vielä niin pieni :( aiemmat on menneet yli joten tuntuu hassulta että nyt supistelee näin paljon.

Eipä nyt muuta palailen kunhan kerkiän.

murmeliitta rv 25+5

Vierailija
6/17 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja emunaiselle jaksamista surun keskellä!

Vierailija
7/17 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emunaiselle osanotto suruun.

Kaikkee täällä taas turistu, mutta eipä nyt muistu mieleen.. jotain inhokki kotitöistä: välillä tuntuu ettei muita olekaan. Varsinkin nyt kun supistaa joka asiasta. Äskenkin ajattelin ahkeroida ja laitoin kasviskaalilaatikon uuniin ja tein mureketaikinan valmiiksi, niin johan supisteli. Vaikka ihan rauhallisesti omaan tahtiin puuhailin:(

No entäs eilen, kun intouduin kaupungille: tunnin jälkeen olin jo valmis kotiin. Annoin kuitenkin kiusaukselle periksi ja kävin hesessä lepäilemässä ja hampurilaisella. Löysin kivan tunikan lindexin alesta, ei mammavaate, ja vauvalle tietty pienen bodyn ja housut. Ai niin ja itselle mammasukkahousut ja piiperolle kaikkee pientä, törsäri mikä törsäri.

Tänään ihan kiitollisena oon kotona ja lepäilen, vaikka kieltämättä välillä tympii.

( . ) turvottaa ja janottaa, ja minua potkitaan :) Maanantaina taas lääkäri saikun jatkamiseksi ja saa valittaa.

rv 23+6

Vierailija
8/17 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emunainen: Osanottoni suruusi.

Taas en oo pariin päivään jaksanut tänne kirjoittaa, sori.. Ei oo ollut mitään uutta voinnissa. Oon kyllä käynyt lukemassa! Useimmiten päivän pinot vaan venyvät sen verta pitkiksi, ettei millään tahdo enää muistaa kuka kirjoitti mitäkin!

Miitu78 kävit siellä ultrassa! Kiva että kaikki näytti olevan hyvin! Harmi ettei vauva vilauttanut enempää alapäähänsä! Mutta säilyypähän jännitys loppuun asti! =)

Niin taitaa säilyä meilläkin.. Olin jo varaamassa meille ultra-aikaa yksityiseltä mutta lopussa vielä varmistin, että kertovatko lääkärit sukupuolen jos se näkyvissä on niin vastaus oli että eivät kerro! Että heillä ei yksikään lääkäreistä kerro. No eikun soitto toiseen paikkaan niin sama vastaus! Ei voi mitään! Nämä olivat kaksi sellaista paikkaa joihin olisin hinnan puolesta raaskinut mennä. Muissa oli hinta 100-150e joten ei kiitos... Olis ollut kiva nähdä pikkuinen joten pikkaisen kyllä harmittaa...

kummeista oli jossain vaiheessa puhetta: Meillä taitaa kummit olla selvillä mutta suvussa on tapana että kysytään vasta vauvan syntymän jälkeen. Sitten kun vauva on turvallisesti maailmaan selvinnyt!

Kauheesti tekis täälläkin mieli laittaa paikkoja vauvalle valmiiksi ja pestä vaatteita. Taitaa olla " pikkaisen" liian aikaista.. Täytyy malttaa mieli vielä hetken! =)

-Alpukka rv26+4 & " Pinsku" 1v4kk

9/17 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten eilen kerroin, vauveli oli kääntänyt itsensä vähän poikittain. Ja arvatkaa kuka tunnusteli liikkeitä varmaan pari tuntia illalla, kun mielessä kummitteli se työkaverin tapaus... Kaikki kuitenkin oli hyvin ja sain hyvillä mielin nukkua. Tänään on tainnut asento taas vaihtua, kun tuntuu kunnon muksuja toiselle kyljelle. :)

Onnelliselle Mammalle: Jos saan sen 2006 pakkauksen, niin kuin nyt näyttää (yritän viedä paperit huomenna, kun saan tänään isännän nimen niihin), tarkoitin sitä kietaisupaitaa + saman kuvioista puolipotkareita ja kietaisubodya + siihen ne potkarit. Potkareille tietty aina käyttöä löytyy, mutta kun niitä löytyy meiltä jo varastosta valmiinakin, on mun mielestä parempi ' pitää' samankuvioisen yhdessä. Kestovaipoista luovun ilomielin, jos ne joku haluaa. En ole kestovaippailua vastaan, hyvä juttuhan se on ja samanlaiset vaipat mullakin aikoinaan oli, mutta minä vain en jaksa siihen enää ryhtyä. Laiskuuttako sitten vai mitä... :)

Ja Emunaiselle edelleen voimia jaksaa läpi seuraavien viikkojen! Rankkaa sen on, mutta toisaaltahan se oli helpotuskin. *halaus*

Pitää mennä etsimään jotain naposteltavaa, kun ruokaan on vielä aikaa. Rypäleitä ainakin oli...

Pirteää päivää kaikille!

Äippä rv 25+4

10/17 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan nämä tähän vielä: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=9478549&p=2&tmode=1&smode… Toivottavasti tuli oikein...

Vierailija
11/17 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emunaiselle oikein paljon voimia surun keskelle! *halaa*

Inholli kotityö; ehdottomasti pölyjenpyyhkiminen ja mattojen tamppaus. Pyykin pesusta tykkään ja imurointikin on ihan jees :)

Eilisestä lekurikäynnistä sen verran, että kohdunsuu on tiukasti kiinni ja kuulemma kova kuin tiiliskivi! Hyvä niin :)

Sf-mitta oli vain vaivaiset 19,5 cm, harjoittelija mittasi. En usko tämän pitävän paikkaansa ( esikoisesta näillä viikoilla 24 ), koska maha on todellakin kasvanut tammikuun alusta huimasti... Olisinkin tuon mittatuloksen mukaan vaarallisen kaukana keskikäyrästä... Ihmettelen vain miksi lekuri ei huomannut ko. asiaa, minä hokasin vasta himassa...

Sykkeet oli hyvät, samoin verenpaine ja hb 118, joten vieläkään ei lisärautaa syödä.

( . ) Tultiin just kaupungilta, hain uikkarit, kun meidän pitäs mennä kylpylään lauantaita. Ihan vinkkinä kaikille Tamperelaisille, jotka tarvii uikkareita, Koskarin Lindexillä oli mammauikkarit tarjouksessa ( 2,95 eur. eli melkein ilmaset!! )

Ja löytyihän sieltä tuolle masuasukillekkin muutama vaate :)

Liitoskipuja ja nivus/issias kipuja on vieläkin ja tuskin helpottavatkaan ihan hetkeen aikaan. Vakuutuksesta tuli hyväksyntä, mahaasukki on nyt sitten vakuutettu.

Kaippa tässä tarvii jotain laittaa suuhunsa, palaillaan myöhemmin.

OP, Käpy 26+2 ja " iivari" 1v4kk

Vierailija
12/17 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emunaiselle.....voimia suureen suuruun ja osanottoni :(

Kyllä nuo suru uutiset aina pistää pysähtymään....eilenkin nielin kyyneleitä, kun kuulin Kirkan kuolemasta, vaikka en mikään erityinen Kirka fani olekkaan. Ei sitä nähtävästi aina tiedä, milloin se lähdön hetki on.

Äippärahasta on ollut puhetta: Mie olen soitellut useampaan Kelan paikkaan ja kysellyt näitä mun asioita, niin olen kyllä huomannut, että on paikasta ja tädistäkin kiinni miten asiat lähtee hoitumaan. Eilenkin kun kävin kelassa, niin tuntui, että ne ettisi kivenkin alta mun tuloja, että saisi suuremman äippärahan. Mulla kun jää loppujen loppuksi aika pienestä kiinni tuo. Mulla on nyt työnhaku kuitenkin päällä vielä sinne maaliskuun 26 asti, että jos töihin pääsen, niin voipi olla taas tilanne toinen....joten vien paperit vasta sitte maaliskuun 3. päivään mennessä. Suppareitakin edelleen on, niin luulen, että en varmaan pystyisi töissä pitkään ollakkaan.

Kiitos kaikille kun myötäelitte meiän huonon kerhokokemuksen johdosta, tuli niin hyvä mieli. Tänään, kun hain kakkosta kerhosta niin kerroin muutamalle äidille meiän kokemuksesta. Olivat kuulleet silloin tiistaina, kun kerhonohjaaja pyysi käytöstään anteeksi ja sanoi hermostuvansa vanhempien läsnäollessa. Ihmettelivät myös kyseistä käytöstä ja sanoivat, että hyvä kun kerroin, pidetään silmällä. Lähtiessä täti tuli kysymään, miten poikamme koki tiistaisen kerhossa käynnin. Sanoin, että just kysyi koska tullaan taas, ettei hän varmaan vielä osaa mitään kerrasta sanoa. Täti vaan sit sanoi, että no katotaan jatkossa, miten sit menee.....mie sanoin sit, että just oltiin neuvolassa ja poika jaksoi sielläkin hyvin kaikki tehdä niin kuin pitikin, vaikka mun neuvola oli ollut siinä ekaksi. Niin täti vaan sanoi takas, että tehtäväthän sujuikin kerhossa ihan hyvin, mut siinä hiljaa olemisessa sadun aikana on vielä parantamisen varaa. Jaahas moniko kolmevuotias jaksaa olla kahta tuntia ihan hiljaa, kun täti hoki sitä hiljaa oloa kaikille lähes koko kerhon ajan, vaikka mielestäni siinä ei ollut mitään hässäkkää. Tuli ihan semmonen olo, kun mun lapsessa olisikin ollut se vika....ahdistaa vaan koko tilanne, kun en ole ollenkaan mikään riidanhakuinen ihminen.

Tää kerhonohjaaja on sillain uusi, että aloitti vasta syksyllä ja uusia tässä ryhmässä ei ole nyt muita aloittanut, etten ole päässyt kysymään, että mitä heille on sanonut siitä vanhempien aluksi mukana olemisesta...no pitänee tarkkailla tilannetta.

Omasta napasesta: Eli tänään olin itsekin neuvolassa ja kaikki oli oikein hyvin. Luulin, että painoakin olisi tullut hurjasti, mut hyvältä sekin näytti n. 8 kiloa lähtöpainoon. Lähtöpainoni oli alipainon rajamailla, joten muutama lisäkilohan ei ole pahasta. Sf mitta oli 24 ja hyvä sekin, mut hb oli laskenut taas, vaikka olen syönyt lisärautaakin. Seuraava neuvola onkin jo tän kuun lopussa, kun ne alkaa sit jo siitä eteenpäin tihentymään 2 vk välein......jo. Kyllä aika rientää :))

Nyt taisi tulla taas romaani, mut toivottavasti joku jaksaa ees lukea ;))

Lalla ja pallero rv 27

Vierailija
13/17 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipsan kaikille pitkästä aikaa =)

en ole tainnut pariin kuukauteen kirjoitellut mitään, työkiireitä...

Kaikki hyvin, käytiin viikko sitten 4D-ultrassa, kesti 2 tuntia koska asukki ei suostunut näyttämään naamaansa ja lääkäri ei suostunut luovuttamaan ennenkuin saatiin hyviä kuvia =)

tyttöhän se siellä oli <3

issias vaivaa, jos lattialle menee makaamaan ei yksin pääse sieltä ylös..onko muilla paljon suonenvetoja? itse herään lähes jokayö suonenvetoon pohkeessa, helpottaa kyllä nopeasti kun hetken venyttelee..

entä tuleeko muilla ns. harjoitusmaitoa? itselläni päivisin en ole huomannut liiveissä mitään mutta aamuisin yöpaidassa on länttejä..

onnellisia odotushetkiä kaikille =)

-rusina81 25+6

Vierailija
14/17 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai tämä lääkäri aikahan mulla nyt oli. Painoa tullut nyt 9kg tasan,että aika hurjasti,mutta kuitenkin odotettua vähemmän kun odotin että olis ollut enemmän ihan sen vuoks kun olen maannut saikulla 3 vk tekemättä mitään ja syöny kuin pieni porsas:)

Verenpaineet ok ja sf mitta oli huikeet 28cm....Minkähän kokoinen sitä onkaan sitten lopussa kun nyt alkaa olemaan melkein saman kokoinen kuin naapuri joka oottaa vauvaa viimeisillään..... Kättärillä maanantaina ultra jossa katotaan sitten tätä vauvan oletettua suurta kokoa ja ihmetellään muutenkin kohdunkaulan valtimoiden virtauksia,kun olen tälläisessä raskausmyrkytys/vauvan pienipainoisuuden tutkimuksessa mukana, kun kuulun siihen riskiryhmään jolle näitä ongelmia voi tulla...Tosin tosta pienipainoisuudesta ei taida tulla ongelmaa,päinvastoin saa pelätä ettei tuu mitään 5 kiloista.

Sydänääniä ei juurikaan kuultu kun oli niin huonossa asennossa kuulemma ja sitten loppui akku doplerista.... Että näin hyvä lääkäri meillä, kerran viikossa äitiysneuvola lääkäri päivä ja silloinkaan ei laitteet kunnossa, enkä ollut kuin päivän toinen asiakas vasta.

Kohdunkaula oli KASVANUT(??!!) takas 3 senttiin,mut sisäsuu oli edelleen sormelle auki.

OIs pistänyt mut töihin maanantaina mut sanoin etten mene ja jatko sitten taas viikolla lomaa...

Anteeksi oma napaisuuteni,mutten kirveelläkään muista mistä ollaan puhuttu tänään kun muistiinpano välineet ovat jossain hukassa...

martina 26+3

Vierailija
15/17 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nämä viikot menevät nopeasti!

Emunaiselle halaus ja lämpöinen osanottoni menetyksesi johdosta.

Onnellinen Mamma: voin lahjoittaa sinulle äitiyspakkauksessa tulleet kestovaipat. Laita osoitteesi janiina.lammi@luukku.com niin laitan ne sulle postissa. Itse aion olla ympäristöhirviö ja käyttää noita kertakäyttöisiä vaippoja.

Heräsimme vasta nyt tuohon lapsen vakuutuksen hankintaan, joten tämä aamu on mennyt vakuutusyhtiöihin soitellessa. Aikamoinen tuo byrokratiaviidakko!

Oma napa: Tuntuu, että taas on ollut pari hiljaista päivää. Se on jotenkin pelottavaa, vaikka tiedän, että se on ihan normaalia. Kyllä olen kuitenkin joka päivä jotain liikettä tuntenut. Olen vain kuullut taas niin monta surullista tarinaa, että mielikuvitus jyllää.

Pelot tunkevat myös uniin, näin viimeyönä unta, että mies hylkäsi ja heräsin aamulla ihan lohduttomana.

Voikaahan oikein hyvin! Käyn taas iltasella kurkkimassa kuulumisianne!

Jansku 25+5

Vierailija
16/17 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia emunaiselle!

Aika suorastaan rientää, kun taas ollaan torstaissa, enään seitsämän viikkoa töitä! Lasken jo melkein päiviä... =)

Minullakin oli neuvola tuossa keskiviikona ja kaikki oli ok.

Meidän neuvola täti tuntuu vaan hiukan ylihuolehtivaiselle, kun kokoajan kyselee jaksanko varmasti töissä? Onhan minulla kovin fyysinen työ mutta vointi on mainio...

Alavatsan kivuista neuvolassa ei osattu sanoa mitään... Laitettiin vaan neuvolalääkäri vähän " aikasemmaksi" , eli kuudenviikon päähän... Ja sanottiin että päivystykseen jos pahenee...

Onko teillä ollut vastaavia kipuja? Eli tuohon alavatsaan (suunnilleen pikkuhosujen kuminauhan alapuolelle) sattuu. Kipu tulee useimmiten kun olen levännyt ja jatkan liikkumista. Töissä kun on ollut kiirettä ja vihdoin pääsen tauolle, niin sieltä lähtiessä särkee kovasti... Tai kun olen ollut nukkumassa ja nousen..

Hankintoja me ei olla vielä tehty, ajateltiin että ostellaan kaikki sitten kun ollaan käyty 4d:ssä kuukauden päästä... Mieheni äiti kyllä on kolunnut kaikki lastevaatekaupat läpi ja ostellut kaikkea, eli en tiedä jääkö meille enään paljoa hankittavaa =).

Toivotaan että nämä pakkaspäivät jatkuisivat vielä. Ollaan lenkkeilty ja telmitty koirien kanssa monta tuntia päivässä, kun on ollut niin hienot ilmat...

Gladiolus 23+1

Vierailija
17/17 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me lähdetään huomenna sinne Kuusamoon, palataan sitten pojan kans viimestään ens keskiviikkona, kun mulla neuvolalääkäri..

En pääse varmaan kauheesti koneelle täs välil, yritän päästä jossain edes lukemaan..

Emunaiselle ISO halaus!

Laru: Ai niinki pitkiä huiveja ois, et mun ympärille mahtus..?=) Kato en mä ajatellu et vois olla..=)

Harjotusmaidosta vielä piti, et ONNEKS ei mitään tuu! Viimeks ainakin sitä maitoa sit tuli niin että joka hemmetin yö ihan litimärkänä lakanat ja kaikki. Jotenkin ootan jo kauhulla sitä, se ei vaan musta ole kovin mukavaa..=(

En nyt muista, pitikö muuta..

Toivotan kaikille mukavaa viikonloppua!

Voikaa oikein hyvin!

miitu rv 26+4