Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko se nyt niin ettei naisia enään saa iskeä kuin tinderissä ja baarissa?

Vierailija
01.07.2024 |

Muualla kiellettyä.

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyväksy jos nainen sanoo ei. Liian moni mies alkaa vinkumaan ja jotenkin "myymään" itseään. Yrittää aivan liian innokkaasti.

Niin ja jos saat naisen treffeille, niin varsinkin siinä vaiheessa kannattaa uskoa se ei, en ole tulossa luoksesi yöksi. Vaikka kuinka monta kertaa jankkaisit. Ensimmäisen kerran tuon kysymyksen voi saada vielä anteeksi liiallisena innostuksena, mutta jankkaaja takaa itselleen sen että seuraavia treffejä ei tule.

Vierailija
22/83 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kannattaa opetella ihan sen verran sosiaalisia taitoja, ettei naista ala ahdistaa. Pitää vähän osata lukea toista ihmistä.

onko esimerkkejä näistä sosiaalisista taidoista miten pitää olla ettei naista ala ahdistaa?

Et opi kalastamaan kuin harjoittelemalla. Kalan mielipiteellä et tee mitään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä naisia pitäisi saada iskeä kaikissa mahdollisissa paikoissa? Epätoivon takiako? Sinun epätoivosi ei ole naisten syytä eikä naisten ongelma. 

Vierailija
24/83 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kannattaa opetella ihan sen verran sosiaalisia taitoja, ettei naista ala ahdistaa. Pitää vähän osata lukea toista ihmistä.

onko esimerkkejä näistä sosiaalisista taidoista miten pitää olla ettei naista ala ahdistaa?

Jos nainen sanoo ei kiitos, jätät hänet rauhaan. 

Moni mies ei jätä, ja siinä (muun muassa siinä) kulkee ahdistelun raja. 

monessako paikassa se raja voi olla?

Vierailija
25/83 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain tinder.Mutta ulkomailla saa flirttailla,eli jos pitää pienestä pelailusta niin hotellia ja lentoa varaamaan.

Vierailija
26/83 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä taidot olisi pitänyt oppia jo teini-iässä.

Mua yksinkertaisesti ahdistaa, jos mies ei erota milloin vastailen asiakaspalvelija-ystävällisesti, mutten ole kiinnostunut miehestä itsestään. 

Mutta valitettavasti tuo, että joudut ihan kysymään, "miten pitää olla ettei naista ala ahdistaa", kertoo jo siitä, ettet taida osata näitä asioita. Nämä ovat niin perusasioita, etten oikein osaa selittää. Älä pyydä treffeille tai kysy numeroa, jos toinen ei ole kiinnostunut. Ja sen näkee kehokielestä ja vastauksista

Ei koske tietenkään kaikkia asberger-ihmisiä, mutta eräs miespuolinen tuttavani tulee juttelemaan häiritsevän lähelle. Olen häntä huomattavasti vanhempi, joten en usko takana olevan mitään romanttisia aikeita, mutta vaikea on keskustella rennosti, jos kokee toisen olevan liian lähellä. Toki eri kulttuureissakin on eroja, mutta molemmat olemme suomalaisia.

Vierailija
27/83 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä ja baarissa se on ehkä helpompaa, koska Tinderissä lähtökohtaisesti kaikki hakevat seuraa, ja baarissa voi jutella vähän pitempään kuin parin lauseen verran. Vähän vaikea jossain liikennevaloissa ehtiä herättää toisen kiinnostus. Aika moni tutustuu myös töissä, opiskeluissa, harrastuksissa yms. ja joskus kiinnostus on molemminpuolinen.

En ihan tiedä, mitä iskemisellä tarkoitat, mutta lähtökohtaisesti epäkiinnostunuttahan ei voi iskeä mitenkään. Eli jos nainen ei etsi seuraa eikä ole sinusta kiinnostunut, et voi mitenkään "iskeä" häntä.

Vierailija
28/83 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Esim jos on lähdössä työpaikalta samaan aikaan nainen usein näyttää panikoivan varsinkin jos yritän jotain small talkia "

Tai sitten hänkin on vähän awkward ja tuntemattomammalle ihmiselle ei ole niin luonteva puhua? Onko naisen awkwardius niin paha turn off että suostut puhumaan vain täydellisille naisille?

Tiedän että tuo kuulosti tylyltä, mutta olen itse tällainen awkward nainen, ja olen niin kyllästynyt siihen että joka ikinen mies katoaa kuin pieru Saharaan heti kun ilmenee etten ole sataprosenttisen täydellinen ja smoothi ja charmantti ja hyvä keskustelija. Ei se ole vaarallista jos minä änkytän tai sanon jotain outoa, ei siitä tarvitse loukkaantua tai suuttua tai ajatella että jokainen tekoni on henkilökohtainen loukkaus sinua kohtaan. Jotkut ihmiset on sosiaalisempia ja on ihan ok jos heistä tuntuu että he eivät ole kiinnostuneita sosiaalisesti awkwardista naisesta, mutta minä olen it-alalla ja joka ikinen mies  kohtelee minua tällä tavalla (paitsi naimisissa olevat luonnollisesti), ja joka ikinen heistä on parhaat kaverit sen kauniin ja sosiaalisen naisen kanssa, joka on aina smoothi ja charmantti.

Vierailija
29/83 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä naisia pitäisi saada iskeä kaikissa mahdollisissa paikoissa? Epätoivon takiako? Sinun epätoivosi ei ole naisten syytä eikä naisten ongelma. 

Ei kai kyse ole siitä, että kaikkialka pitäisi voida. Mutta kyllä minä tiedostan, että varmasti parantausin mahdollisuuksiani löytää itsekkeni kumppanin, jis vkäyttäisin edes 1. deittiasivellusta tai jos kävisin ns  viihteellä paikoissa, joissa alkoholi on ainakin potentiaalisesti läsnä, kuten baareissa tai yökerhoissa tms. Kyse ei ole myöskään epätoivosta. Tai ainakin minusta on ihab luonnollista, että moni meistä haaveksii ja toivoisi vielä joskus löytävänsä itselleen kumppanin.

Vierailija
30/83 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kyse ole siitä, että kaikkialka pitäisi voida. Mutta kyllä minä tiedostan, että varmasti parantausin mahdollisuuksiani löytää itsekkeni kumppanin, jis vkäyttäisin edes 1. deittiasivellusta tai jos kävisin ns  viihteellä paikoissa, joissa alkoholi on ainakin potentiaalisesti läsnä, kuten baareissa tai yökerhoissa tms. Kyse ei ole myöskään epätoivosta. Tai ainakin minusta on ihab luonnollista, että moni meistä haaveksii ja toivoisi vielä joskus löytävänsä itselleen kumppanin.

Ymmärrä sitten sinulle ilmoitetut rajat ilman että alat vänisemään. Nainen päättää aina haluaako olla iskujesi kohde vai ihan rauhassa. Et sinä. Kyllä tuo muuten aika epätoivoiselta kalskahtaa ..

Vierailija
31/83 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa, jos tekee sen kohteliaasti ja uskoo kerrasta, jos toinen sanoo ei kiitos.

Vierailija
32/83 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti löydät kivan naisen. Kukapa ei hyvästä parisuhteesta haaveilisi, ihan normaalia.

Vierailija
33/83 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä muutama hyvä ohje miehille.

-esimies, älä iske naispuolista alaistasi, VARSINKAAN työpaikalla. Ei ole sopivaa.

-Älä ehdottele paikassa, jossa nainen ei voi paeta sinua tai joka on muuten vain pelottava. Esim vessa, metsäpolku yöllä, pukuhuone, auto.

-Älä ehdottele alaikäisille

-Älä ehdottele sairaille ja sinusta riippuvaisille, esim potilaillesi tai vuokralaisellesi

Vierailija
34/83 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nykyään enää saa baarissa. Vain netin treffipalvelut ovat laillisia paikkoja. Niitä on muitakin kuin Tinder.

Vierailija
35/83 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrä sitten sinulle ilmoitetut rajat ilman että alat vänisemään. Nainen päättää aina haluaako olla iskujesi kohde vai ihan rauhassa. Et sinä. K

Tietysti ymmärrän, että jokaisella meistä on omat rajamne ja oikeus omiin päätöksiin ja valintoihin silloinkin kun ne eivät toista tai yleisimmin kaikkia miellytä.

Ellen  ymmärtäisi, niin saisin sanoa hyvästit kaikille läheisille iihmissuhteilleni. 

Ja kieltämättä itse saatan tahattomasti kuullostaa, ainakin vähän epötoivoiselta.

Olen onnekas siinä, että olen voinut muodostaa ja ylläpitää vastavuoroisia ihmissuhteita mutta lienenkö konservatiivi kun minusta on myös asioita, kotka kuuluvat itselläni parisuhteeseen kahden ihmisen välille, eikä kenelkekään muulle (Esimerkiksi en viehäty yhdenbyön jutuista mutta en tuomitse heitö, joille ne ovat ok)  

Vierailija
36/83 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väkisin ja vastentahtoisesti ei edelleenkään millään verukkeella mistään huolimatta saa iskeä yhtään missään. 

Ei kai kukaan väkisin ja vastentahtoisesti menisi ketään iskemään?

Vierailija
37/83 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei baarissa saa naisia iskeä. naiset menevät baariin viettämään aikaa ystäviensä kanssa, eikä mies silloin saa mennä ahdistelemaan naisia iskuyrityksillä. (poikkeus, jos mies on erityisen jännä tai miljonääri)

Vierailija
38/83 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaveri harrasti sellaista että jos näki kiinnostavan naisen vaikka ruokakaupassa, niin meni naisen luo, hymyili ja pyysi puhelinnumeroa. Kaveri on 168cm pitkä eli ei missään mallin mitoissa. 

80% naisista antoi hänelle numeronsa. Niin suomessa kuin ulkomaillakin. 90% naisista se oli elämän ensimmäinen kerta kun tuntematon mies kysyy numeroa. 

Vierailija
39/83 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et opi kalastamaan kuin harjoittelemalla. Kalan mielipiteellä et tee mitään

paras deittivinkki miehille ikinä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
40/83 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä taidot olisi pitänyt oppia jo teini-iässä.

Mua yksinkertaisesti ahdistaa, jos mies ei erota milloin vastailen asiakaspalvelija-ystävällisesti, mutten ole kiinnostunut miehestä itsestään. 

Mutta valitettavasti tuo, että joudut ihan kysymään, "miten pitää olla ettei naista ala ahdistaa", kertoo jo siitä, ettet taida osata näitä asioita. Nämä ovat niin perusasioita, etten oikein osaa selittää. Älä pyydä treffeille tai kysy numeroa, jos toinen ei ole kiinnostunut. Ja sen näkee kehokielestä ja vastauksista, jos juttelet jotain small talkia.

Vai ei saisi edes kysyä numeroa tai pyytää treffeille? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi