Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eksä pilasi pimppansa leluilla

Vierailija
01.07.2024 |

Ymmärsin tämän vasta kun päästiin toimiin nykyisen kanssa.

Eksä oli seksuaalisesti hyvin aktiivinen ja suhteen edetessä osti vaikka minkämoisia leluja. Esitteli niitä minullekin. Ajattelin tuolloin että tuskinpa se mihinkään vaikutttaa, mutta nyt ymmärrän että olin täysin väärässä.

Tämmöinen myytti että isojen lelujen survominen sisään löystää, niin kyllä se vaan niin taitaa olla. En uskonut ennen, nyt tiedän toisin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä itsekkin olen miettinyt, ettei kannata alkaa ostamaan kovin suuria dildoja ja paikat venyy liian isoiksi.

Vierailija
2/10 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo oli perse neitsyt, kun alettin seurustelemaan. Minä hänet korkkasin, aluksi ei meinannut mennä sisään edes pikkusormi, tosi tiukka. Nyt onnistuu ihan hyvin anaaliseksi ja vaimokin nauttii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo oli perse neitsyt, kun alettin seurustelemaan. Minä hänet korkkasin, aluksi ei meinannut mennä sisään edes pikkusormi, tosi tiukka. Nyt onnistuu ihan hyvin anaaliseksi ja vaimokin nauttii.

Sillä taas ei ole mitään tekemistä pillun kanssa. Vaimosi on vain oppinut rentouttamaan anuksensa.  Pillun koko taasen ei muutu vaikka paikkuttaisi isolla paksulla kalulla koko ikänsä, jos vain lihaskunto pysyy  pilussa yllä. Tosin en tiedä, vaikuttaako se edes mitään pillun fyysiseen kokoon. On mitä on kuten kullinkin koko. Senkään koko ei muutu täydessä seisokissa mihinkään. 

Vierailija
4/10 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo täysin totta... samoin klitan tärisyttäminen vie lopulta tunnon. 

Sitten voi haukkua miehiä, kun heillä ei ole 35cm x 7cm kulleja. Eivätkä heidän kielensä tärise, kuin satisfyer 2000 pro turbo intercooler.

Vierailija
5/10 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo täysin totta... samoin klitan tärisyttäminen vie lopulta tunnon. 

Sitten voi haukkua miehiä, kun heillä ei ole 35cm x 7cm kulleja. Eivätkä heidän kielensä tärise, kuin satisfyer 2000 pro turbo intercooler.

Höpö höpö, olette vain kateellisia leluillemme. Olen harrastanut vibrausta ja dildoja noin 10v ajan lähes päivittäin, mutta saan orgasmin aina kun harrastan seksiä miehen kanssa, jolla nyt on edes prinssinakkia isompi vehje ja hän osaa edes auttavasti käyttää sitä.

Vierailija
6/10 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi eksä tykkäsi tunkea sisäänsä suht. isoja esineitä. Hän ei ollut muutenkaan erityisen tiukka. Hän harrasti tätä yksinään, mutta kertoi siitä aina oma-aloitteisesti minulle.

Erään session jälkeisenä päivänä hän tuntui selvästi löysemmältä. Seuraavalla kerralla tuntui taas normaalta. En tiedä, voiko vaikutus olla pysyvä, jos harrastaa itsensä venyttämistä aktiivisemmin.

Vierailija
7/10 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä nyt on iso lelu kenenkin mielestä. Meillä vaimolla käytössä 5,5cm halkasija kokoinen dildo jolla välillä annan oikein kunnolla. Tykkää kovasti ja minusta ei vaikutusta löysyyteen. Enemmän vaikutta itselle kun on liian liukas pillu. 

Vierailija
8/10 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyttänyt nainen tarvitsee +5cm paksun. Synnyttänyt ja ei synnyttänyt ero on tuntumassa valtava.

Synnytyksen jälkeen lelut ovat lähes ainoa keino täyttää pillu. Tai toki jos löytää sen yhden oikeasti isokaluisen 10000 miehen joukosta...

Vierailija
9/10 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Synnyttänyt nainen tarvitsee +5cm paksun. Synnyttänyt ja ei synnyttänyt ero on tuntumassa valtava.

Synnytyksen jälkeen lelut ovat lähes ainoa keino täyttää pillu. Tai toki jos löytää sen yhden oikeasti isokaluisen 10000 miehen joukosta...

Höpö höpö taas. Siinä taas kommentti mieheltä joka ei tiedä pilluista ja synnytyksistä yhtään mitään. Liekö pienikullinen jonka pitää syytää omasta pienestä koostaan naisia. 

Vierailija
10/10 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ei ole tietoinen anatomiasta. Ei se pillu jää mitenkään löysäksi synnytyksen jälkeen, se nimittäin toipuu täysin ennalleen.