Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tanssii tähtien kanssa 2024 Official

Vierailija
01.07.2024 |

MTV:n Tanssii Tähtien Kanssa -suosikkiohjelman 17. tuotantokaudella nähdään 11 tanssinopettajaa tähtioppilaineen. Heistä kolme on täysin uutta ja loput entuudestaan tuttuja katsojien suosikkiopettajia.

Syyskuussa käynnistyvällä intohimoisella tanssikaudella nähdään yhteensä 11 maan taitavimpiin tanssiammattilaisiin kuuluvaa opettajaa: Kerttu NieminenAnssi HeikkiläSami HeleniusMarko KeränenMatti PuroClaudia Ketonen, Valtteri Palin ja Kia Lehmuskoski sekä uusina opettajina TTK-parketilla debytoivat Mikko Matikka, Liisa Setälä ja Kastanja Rauhala.

Uudet tähtioppilaat paljastetaan torstaina 8. elokuuta Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelman 17. tuotantokauden lehdistötilaisuudessa.

https://www.mtvpressi.fi/tiedoti/252432

Nyt kun Katri jää äitiyslomalle ja Saana kertoi lopettavansa, tilaa on uusille opettajille. Viime vuotisista opettajista Henri Tanner ei myöskään jatka.

Kommentit (8006)

Vierailija
1541/8006 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasilahan mainitsi että ei ole saanut viestiä.

Vierailija
1542/8006 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks ihmisellä puh no vaihtunu useasti? Outoo. Mulla on aina ollu sama numero.

Eikös hän sanonut että puhelin vaihtunut eikä siksi ole kaikkien numerot tallessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1543/8006 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä formaattiahan viedään eteenpäin erilaisilla "skandaaleilla" ja huhuilla.

Vierailija
1544/8006 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltasanomat:

Tanssiopettaja varoitti osallistujia ulostulostaan

https://www.is.fi/viihde/art-2000010703593.html

2011 Rasila

Rasila epäilee, ettei ole saanut Akiolalta lauantaina viestiä.

En ole ollut Saanan kanssa yhteydessä, hän kertoo.

En tiedä, olenko saanut viestiä. Olen ollut viikonlopun Turussa frisbeegolf-kisoissa. En ole ollut yhteydessä kehenkään, Jukka Rasila kertoo.

2012 Tammi

Saana kertoi minulle, ja vastasinkin hänelle, Tammi kertoo.

Kiistätkö, että Akiola viittaisi sinuun?

Kiistän ehdottomasti. Saana vielä viestissään laittoi, että tämä ei koske minua. Ei hän ketään nimittänyt, enkä tietenkään ruvennut kyselemään.

2017 Jahangiri

Saana lähetti minulle viestin ja sanoi, että hän on puhunut podcastissa, Ali Jahnagiri kertoo.

Hän kertoi myös viestissään, että se en ole minä, josta hän puhuu. Hän sanoi, että mun käytös on ollut ammattimainen ja hyvä, ja hän pahoitteli, että jos tästä tule jotain harmia meille kaikille.

2018 Linnanahde

Hän kertoo, että Saana Akiola laittoi lauantaina tekstiviestiä, jossa hän kertoi, että tällainen podcast on tulossa.

Hän halusi kertoa kaikille meille kivoille pareille, että tällainen on tulossa. Hän kirjoitti, että toivottavasti tämä ei tuota harmia.

Aki Linnanahde kertoo viestistä Saana Akiolan luvalla.

2019 Jungner

En ollut tämä mysteerihenkilö, hän kertoo.

Jungner vahvistaa myös saaneensa Saana Akiolalta lauantaina viestin.

Saana kertoi, että hänellä on ollut tällaisia kokemuksia, ja hän aikoo niistä puhua ja toivotin onnea matkaan, Mikael Jungner kertoo.

2020 Brand

2021 Salminen

2022 Peltonen

2023 Huff

IS ei tiistaina iltapäivällä tavoittanut Akiolan muita TTK-pareja kommentoimaan tapausta.

Vierailija
1545/8006 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

TTK sai näppärästi kaipaamaansa otsikoita ja palstatilaa, ilmaista mainosta. Toki tämä ohjelmasta eläköitynyt tanssijakin julkisuutta saa.

Vierailija
1546/8006 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan ei kyseenalaista tällaista toimintatapaa? Kirjoitin jo tuonne, varmaan kohta poistettavaan ketjuun:

Tällainen ulostulo on hyvin, hyvin kyseenalainen. Ahdisteluasiat joko viedään oikeuteen tai käsitellään asianosaisten kesken. Ei näin, että vihjaillaan ja nippu syyttömiä joutuu maalituksen ja epäilyksen kohteeksi!

Vierailija
1547/8006 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasilahan mainitsi että ei ole saanut viestiä.

Saana myös mainitsi, ettei hänellä ole kaikkien numeroita. Rasila oli pari yli 10 vuoden takaa.

Vierailija
1548/8006 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ärsyttää Kia Lehmuskoski, joka aina kuunnellessaan pisteitä laittaa päänsä parin olkapäille kiinni. Koittaa kalastella pisteitä. Jos hän olisi mies, tuskin olisi hyväksyttävää. Voisi lopettaa tuon.

Vierailija
1549/8006 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kukaan ei kyseenalaista tällaista toimintatapaa? Kirjoitin jo tuonne, varmaan kohta poistettavaan ketjuun:

Tällainen ulostulo on hyvin, hyvin kyseenalainen. Ahdisteluasiat joko viedään oikeuteen tai käsitellään asianosaisten kesken. Ei näin, että vihjaillaan ja nippu syyttömiä joutuu maalituksen ja epäilyksen kohteeksi!

Eikö sinun pitäisi ensisijaisesti kyseenalaistaa seksuaalinen ahdistelu? Miksi sysäät vastuun uhrille, et ahdistelijalle?

Vierailija
1550/8006 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks ihmisellä puh no vaihtunu useasti? Outoo. Mulla on aina ollu sama numero.

Sinä et olekaan julkkis.

Vierailija
1551/8006 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TTK sai näppärästi kaipaamaansa otsikoita ja palstatilaa, ilmaista mainosta. Toki tämä ohjelmasta eläköitynyt tanssijakin julkisuutta saa.

Ei saanut hyvää mainosta. Nythän toimittajat ovat ottaneet yhteyttä tuotantoon kysyäkseen miten siellä suhtaudutaan tällaisiin tapauksiin, ja totta kai sieltä vastataan että meillä on nollatoleranssi ja turvallinen tila ja blaa blaa.

Vierailija
1552/8006 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltasanomat:

Tanssiopettaja varoitti osallistujia ulostulostaan

https://www.is.fi/viihde/art-2000010703593.html

2011 Rasila

Rasila epäilee, ettei ole saanut Akiolalta lauantaina viestiä.

En ole ollut Saanan kanssa yhteydessä, hän kertoo.

En tiedä, olenko saanut viestiä. Olen ollut viikonlopun Turussa frisbeegolf-kisoissa. En ole ollut yhteydessä kehenkään, Jukka Rasila kertoo.

2012 Tammi

Saana kertoi minulle, ja vastasinkin hänelle, Tammi kertoo.

Kiistätkö, että Akiola viittaisi sinuun?

Kiistän ehdottomasti. Saana vielä viestissään laittoi, että tämä ei koske minua. Ei hän ketään nimittänyt, enkä tietenkään ruvennut kyselemään.

2017 Jahangiri

Saana lähetti minulle viestin ja sanoi, että hän on puhunut podcastissa, Ali Jahnagiri kertoo.

2020 Brand

2021 Salminen

2022 Peltonen

2023 Huff

No, Peltonen ei ole. Hän ei kiinnostunut naisista. Huff ei voi olla, koska juttu kesti vuosia. Brand on kuulemma Saanan lapsuuden kaveri. 

Vierailija
1553/8006 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kaveri vois tulla TKK opettajaksi.

Vierailija
1554/8006 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/a944c08e-d225-4d2d-825f-6f85cc…

Onko ahdistelijan henkilöllisyys ollenkaan validein kysymys? Kysyy toimittaja Henna Koste.

Kuka ahdistelija oli? Siinä kysymys, joka oli ja on ensimmäisenä kaikkien mielessä. Mutta onko se itse asiassa validein kysymys? Pitäisikö ennemmin miettiä, miksi tällaista tapahtuu? Miksi seksuaalisesta häirinnästä puhuminen on yhä näin vaikeaa?

Vastaus Hennalle ja muille asiaa pohtiville:

KAIKKIA esitettyjä kysymyksiä tulee miettiä, myös sitä kuka ahdistelija oli. Yleisö ei halua tukea tietämättään sellaisen miehen uraa, joka ahdistelee naisia työpaikan kulisseissa, tai missään muuallakaan. Siksi monille on erittäin tärkeää tietää kenestä on kyse.

Eikä henkilöllisyyden pohtiminen tällä palstalla tai muualla sosiaalisessa mediassa tarkoita yksioikoisesti sitä, etteikö jossakin toisaalla voitaisi samaan aikaan miettiä kysymyksiä kuten miksi tällaista tapahtuu ja miksi seksuaalisesta häirinnästä puhuminen on yhä näin vaikeaa.

Vierailija
1555/8006 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tohon sit montaa mahdollista henkilöä enää jää.

Vierailija
1556/8006 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuuden ystävätkin voivat ahdistella, tiedän useitakin tapauksia, ja yhteisten ystävien vuoksi ahdistelijaa ei aina voi poistaa kokonaan omasta elämästä.

Vierailija
1557/8006 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuuden kaveri voisi myös tuntea ahdistellun naisen miehen, johon ahdistelijan on kerrottu olleen yhteydessä, joten eipä vielä suljeta ketään pois, ei ainakaan lapsuuden ystävyyden perusteella.

Vierailija
1558/8006 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko varmaa, että kyseessä on nimenomaan Saanan tanssipari eikä esim. törkeäksi seksuaaliseksi ahdistelijaksi jo paljastunut Mikko Leppilampi?

Vierailija
1559/8006 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsuuden kaveri voisi myös tuntea ahdistellun naisen miehen, johon ahdistelijan on kerrottu olleen yhteydessä, joten eipä vielä suljeta ketään pois, ei ainakaan lapsuuden ystävyyden perusteella.

Oletko jotenkin nimennyt itsesi tämän tapauksen tutkijaksi? Kyllä joillakin on aikaa ja uteliaisuutta vaikka muille jakaa.

Vierailija
1560/8006 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiahan on tietenkin tärkeä, mutta tämän ulostulon olisi voinut tehdä sitten, kun tämän kauden kisa on päättynyt. Tämä hässäkkä vie turhaan huomiota nykyisiltä kilpailijoilta.