Tanssii tähtien kanssa 2024 Official
MTV:n Tanssii Tähtien Kanssa -suosikkiohjelman 17. tuotantokaudella nähdään 11 tanssinopettajaa tähtioppilaineen. Heistä kolme on täysin uutta ja loput entuudestaan tuttuja katsojien suosikkiopettajia.
Syyskuussa käynnistyvällä intohimoisella tanssikaudella nähdään yhteensä 11 maan taitavimpiin tanssiammattilaisiin kuuluvaa opettajaa: Kerttu Nieminen, Anssi Heikkilä, Sami Helenius, Marko Keränen, Matti Puro, Claudia Ketonen, Valtteri Palin ja Kia Lehmuskoski sekä uusina opettajina TTK-parketilla debytoivat Mikko Matikka, Liisa Setälä ja Kastanja Rauhala.
Uudet tähtioppilaat paljastetaan torstaina 8. elokuuta Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelman 17. tuotantokauden lehdistötilaisuudessa.
https://www.mtvpressi.fi/tiedoti/252432
Nyt kun Katri jää äitiyslomalle ja Saana kertoi lopettavansa, tilaa on uusille opettajille. Viime vuotisista opettajista Henri Tanner ei myöskään jatka.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8006)
Toivottavasti Koveron Esko tanssii ensikaudella, näyttää osaavan muuvit.
Toi Korte tuntuu jotenkin liian herkältä tähän maailmaan. Oli siinä jossain ohjelmassa missä tehtiin ruokaa äidille, onneksi on hyvä äitiä ja massiakin oletettavasti niin pärjää. Toivottavasti joku iso paha susi ei hurmaa, käytä hyväksi ja vie sukutilaa ja bisneksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millähän perusteella parit on valittu? Minusta Bess ei pääse oikeuksiin. Markon kanssa. Valtteri Bessille ja Arjalle Marko.
Bessin osallistumisen ehtona oli se, että Marko on hänen opettajansa.
Bessin mies vaikuttaa mustasukkaiselta. Varmaan Bess pääsi kisaan jos parina on Marko.
Vierailija kirjoitti:
HyVierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matti Puro 3 voittoa, Katri Mäkinen 2 voittoa ja näillä yksi. Sanna Hirvaskari, Aleksi Seppänen, Mikko Ahti, Janne Talasma, Ansku Bergström, Jani Rasimus, molemmat Heleniukset, Anniina Koivuniemi, Saana Akiola ja Anssi Heikkilä.
Jokerikyssäri. Kuka voitti Talasman parina vuonna 2009.
Satu Tuomisto. Mitä saa palkinnoksi siitä, että osasi käyttää wikipediaa ja etsiä tuon tiedon :)
Hymyn saat palkinnoksi. Marko Keränen edelleen ilman voittoa. Se on merkillistä. Vain Helenius ja Heikkilä voivat nyt nousta tuplavoittajiksi. Muut ovat ilman, siis myös Marko.
Ei ole Kia myöskään vielä voittanut koskaan kisaa parinsa kanssa..
Entinen TTK-opettaja podcastissa: Häirintä tv-ohjelman kuvauksissa kesti vuosia.
Olen kokenut tällaista seksuaalista häirintää muun muassa eräässä tv-ohjelmassa, jota olen ollut tekemässä, myöntää tanssija Saana Akiola.
Hän alkaa avata tapausta, jossa eräs henkilö omien sanojensa mukaan rakastui Akiolaan.
Se meni liiallisuuksiin. Hän soitteli minun miehelleni ja soitteli minulle. Huuteli avoimesti pitkin kyliä ja muun muassa houkutteli hänen rahoillaan.
Akiola kertoo, että kyseinen käytös kesti monta vuotta.
Hän muun muassa kertoi, että on nähnyt rintani, kun olen tehnyt jotain vaatesovituksia.
Tiia Elg keskeyttää juontoparinsa tarkentaakseen, missä tilanteessa edellä mainittu on tapahtunut.
Normaalisti siellähän ei tanssiparit vaihtele vaatteita toistensa edessä. Jos haluaa nähdä toisen ylä- tai alapään, niin pitää kurkkia vaatteiden vaihtotilanteeseen, hän sanoo.
Akiola vahvistaa, että vaatteita ei ohjelman kulisseissa vaihdeta avoimesti, mutta arvelee, että kyseessä on ollut pukusovitus. Hän kertaa alkaneensa ajatella tapauksessa, että mitä hän itse on tehnyt väärin, että näin tapahtui.
Hän kertoo kyseisen tapauksen herättäneen siihen, että Akiola ennen työtilaisuutta alkoi keskustella pariensa kanssa avoimemmin. Hän selitti esimerkiksi, että vaikka tanssiessa ollaan lähekkäin ja kosketetaan toista, ei siitä tule tehdä johtopäätöksiä.
Yritin selittää, että mikään tämmöinen ei tarkoita mitään. Vaikka näyttäisin täysin rakastuneelta, niin en ole, Akiola toteaa.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/bef4b62f-2151-4198-8c0b-bafae3…
Ei ihmekään jos puolisot on mustasukkaisia eivätkä halua päästää puolisoitaan ohjelmaan, jos meno on tuollaista.
Bess vaikuttaa miellyttävältä ihmiseltä. Tuskin on syytä miesystävällä olla mustasukkainen.
Olisi kyllä Mika ja Liisa tangollaan ansainnut kuutosrivin! Muutenkin typerää tiukkailua tuomareilta!!!!
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä Mika ja Liisa tangollaan ansainnut kuutosrivin! Muutenkin typerää tiukkailua tuomareilta!!!!
Niin kauan kuin linja on kaikille sama, niin paras vetää vaan tiukasti. Miten muuten erotetaan perussuoritus huipusta?
Vierailija kirjoitti:
Toi Korte tuntuu jotenkin liian herkältä tähän maailmaan. Oli siinä jossain ohjelmassa missä tehtiin ruokaa äidille, onneksi on hyvä äitiä ja massiakin oletettavasti niin pärjää. Toivottavasti joku iso paha susi ei hurmaa, käytä hyväksi ja vie sukutilaa ja bisneksiä.
Annimari on haastatteluissa kertonut kuinka ei voinut lapsena harrastaa mitä halusi kun perheellä ei ollut varaa ja kuinka joutui käyttämään käytettyjä kenkiä ja muuta. Eli myös vuodet ennen urheilu-uraa köyhänä ja ensimmäistä kertaa ikinä oli varaa ostaa vaikka mangoja kaupasta kun halusi ihan muutama vuosi sitten. Tästä oli jossain lehdessä eli nyt meni tuo tarinasi vähän mönkään.
ADHD myös aiheuttaa herkkyyttä ja isoja tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Matti ei vastannu Anni-Marille mitään kun Anni-Mari sanoi että palkkais Matin opettamaan sen ensiviikon tanssin hänelle kun se olis ollu niin hauska. Matti vaan tuijotti hiljaa ja Anni-Mari sitten sopersi, että "Jos Matti vaan vielä suostuu opettamaan mua edes pari tuntia vielä..." 😅 Matti aatteli varmaan mielessään, että "Ei helv...ssä!😬"
Sanoivat toisessa haastattelussa, että se oli sovittu jo etukäteen ennen tuota, että tekevät sen tanssin. Annimarin jos Matti suostuu oli siis vitsi. Mutta kaikki eivät näköjään huumoria ymmärrä. Videoiden perusteella heillä oli muutenkin tosi hauskaa treeneissä.
Vierailija kirjoitti:
Miten Anni-Marilla ja Matilla meni aamulla Huomen Suomessa? Katsoiko joku? Oliko Matti pettynyt?
Hyvällä fiiliksellä näyttivät olevan ja siinä todettiin etteivät olisi kerenneet muutenkaan harjoitella tällä viikolla molempien aikataulujen takia. Annimari kertoi olevansa kilpailuissa torstaista sunnuntai-iltapäivään. Instagramin perusteella Matti on mukana jossain toisessa projektissa myös. Se sai miettimään oliko heidän poistuminen käsikirjoitettu? Heidän tanssinsa ei todellakaan ollut huonoin, voiko olla että molempien aikataulujen takia heidän lähtö ensimmäisenä oli päätetty?
Vierailija kirjoitti:
Entinen TTK-opettaja podcastissa: Häirintä tv-ohjelman kuvauksissa kesti vuosia.
Olen kokenut tällaista seksuaalista häirintää muun muassa eräässä tv-ohjelmassa, jota olen ollut tekemässä, myöntää tanssija Saana Akiola.
Hän alkaa avata tapausta, jossa eräs henkilö omien sanojensa mukaan rakastui Akiolaan.
Se meni liiallisuuksiin. Hän soitteli minun miehelleni ja soitteli minulle. Huuteli avoimesti pitkin kyliä ja muun muassa houkutteli hänen rahoillaan.
Akiola kertoo, että kyseinen käytös kesti monta vuotta.
Hän muun muassa kertoi, että on nähnyt rintani, kun olen tehnyt jotain vaatesovituksia.
Tiia Elg keskeyttää juontoparinsa tarkentaakseen, missä tilanteessa edellä mainittu on tapahtunut.
Normaalisti siellähän ei tanssiparit vaihtele vaatteita toistensa edess
"Saana Akiola voitti ohjelman 15. tuotantokauden vuonna 2022 parinaan laulaja Benjamin Peltonen.
Akiolan muita pareja ovat olleet Jukka Rasila, Jukka Tammi, Ali Jahangiri, Mikael Jungner, Aki Linnanahde, Jare Brand ja Kristo Salminen."google
Onko tyyppi ollut joku tuotannosta, parinsa vai...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Anni-Marilla ja Matilla meni aamulla Huomen Suomessa? Katsoiko joku? Oliko Matti pettynyt?
Hyvällä fiiliksellä näyttivät olevan ja siinä todettiin etteivät olisi kerenneet muutenkaan harjoitella tällä viikolla molempien aikataulujen takia. Annimari kertoi olevansa kilpailuissa torstaista sunnuntai-iltapäivään. Instagramin perusteella Matti on mukana jossain toisessa projektissa myös. Se sai miettimään oliko heidän poistuminen käsikirjoitettu? Heidän tanssinsa ei todellakaan ollut huonoin, voiko olla että molempien aikataulujen takia heidän lähtö ensimmäisenä oli päätetty?
Jormakaan ainakaan ei näyttänyt katsovankaan heidän tanssia! Eikä mikään kommenteista ollut yksityiskohtia mitä voisi parantaa, liian nopea rytmi vaan joka mukamas liittyi aitajuoksuun. Täytyy olla päätetty juttu.
Valtteri ei ole yhtään niin energinen Arjan kanssa kuin oli viimeksi Yebon kanssa. Vaikuttaa jopa totiselta. Jotenkin väkinäistä tällä parilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annimari on haastatteluissa kertonut kuinka ei voinut lapsena harrastaa mitä halusi kun perheellä ei ollut varaa ja kuinka joutui käyttämään käytettyjä kenkiä ja muuta. Eli myös vuodet ennen urheilu-uraa köyhänä ja ensimmäistä kertaa ikinä oli varaa ostaa vaikka mangoja kaupasta kun halusi ihan muutama vuosi sitten. Tästä oli jossain lehdessä eli nyt meni tuo tarinasi vähän mönkään.
ADHD myös aiheuttaa herkkyyttä ja isoja tunteita.
Nostan käden virheen merkiksi tai v.v. Oli siinä Kape Aihisen Illallinen Äidille ohjelmassa joskus ennen muinoin ja mulle tuli käsitys että olis varakas tausta, eikä pelkästään nousukas fyrkkaa vaan ihan vanhaa sellaista.