Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tanssii tähtien kanssa 2024 Official

Vierailija
01.07.2024 |

MTV:n Tanssii Tähtien Kanssa -suosikkiohjelman 17. tuotantokaudella nähdään 11 tanssinopettajaa tähtioppilaineen. Heistä kolme on täysin uutta ja loput entuudestaan tuttuja katsojien suosikkiopettajia.

Syyskuussa käynnistyvällä intohimoisella tanssikaudella nähdään yhteensä 11 maan taitavimpiin tanssiammattilaisiin kuuluvaa opettajaa: Kerttu NieminenAnssi HeikkiläSami HeleniusMarko KeränenMatti PuroClaudia Ketonen, Valtteri Palin ja Kia Lehmuskoski sekä uusina opettajina TTK-parketilla debytoivat Mikko Matikka, Liisa Setälä ja Kastanja Rauhala.

Uudet tähtioppilaat paljastetaan torstaina 8. elokuuta Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelman 17. tuotantokauden lehdistötilaisuudessa.

https://www.mtvpressi.fi/tiedoti/252432

Nyt kun Katri jää äitiyslomalle ja Saana kertoi lopettavansa, tilaa on uusille opettajille. Viime vuotisista opettajista Henri Tanner ei myöskään jatka.

Kommentit (8006)

Vierailija
1461/8006 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku sanoi, että se Olli kuulostaisi savolaiselta. Mutta eihän tuolla ole minusta mitään erotettavaa murretta. Vai onko muka? Katsoin vielä jotain haastatteluita hänestä, niin en kyllä erottanut mitään mainittavaa.

Ollihan on savolainen, syntynyt Kuopiossa. Ei kai se haittaa jos murre kuuluu, yleensä se jollain lailla erottuu. Ihmeellistä että hyvä urheilija ei välttämättä ole hyvä tanssija, viittaan aitajuoksijaan. Olisin tiputtanut ensin Saukkosen.  Anssi on taas paras opettaja ja voittaa parinsa kanssa. On myös symppiksen oloinen ja komea. Tänä vuonna on useita hyviä pareja.

Vierailija
1462/8006 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku sanoi, että se Olli kuulostaisi savolaiselta. Mutta eihän tuolla ole minusta mitään erotettavaa murretta. Vai onko muka? Katsoin vielä jotain haastatteluita hänestä, niin en kyllä erottanut mitään mainittavaa.

Jostain landelta se on. Ihan järkyttävä moukka. Herättää myötähäpeää

Enemmän aiheutat sinä myötähäpeää haukkumalla vieraita ihmisiä.

Todellakin juuri näin, kirjoittaja itse on huonosti käyttäytyvä, hänen ei ole syytä arvostella muita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1463/8006 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä6013 kirjoitti:

On niin kaukana leuhkasta kun mahdollista, super sympaattinen ja ystävällinen ihminen kun häneen törmää missä vaan! 

Kuka?

Vierailija
1464/8006 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millähän perusteella parit on valittu? Minusta Bess ei pääse oikeuksiin. Markon kanssa. Valtteri Bessille ja Arjalle Marko. 

Bess ja Marko ovat jotenkin sarjakuvamaisen näköisiä. Sellainen konnapari jostain 70-luvun Disney-piirretystä.

Vierailija
1465/8006 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei järjen häivää tässä ohjelmassa! 

Vierailija
1466/8006 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikinä kuullutkaan Linneasta. 

Oli yhdessä lepsoleffassakin, jossa näytteli ammattiluistelijaa. Oliko se joku  Tytöt tytöt tytöt-niminen tjs. 

Vierailija
1467/8006 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti ei vastannu Anni-Marille mitään kun Anni-Mari sanoi että palkkais Matin opettamaan sen ensiviikon tanssin hänelle kun se olis ollu niin hauska. Matti vaan tuijotti hiljaa ja Anni-Mari sitten sopersi, että "Jos Matti vaan vielä suostuu opettamaan mua edes pari tuntia vielä..." 😅 Matti aatteli varmaan mielessään, että "Ei helv...ssä!😬" 

Vierailija
1468/8006 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matti ei vastannu Anni-Marille mitään kun Anni-Mari sanoi että palkkais Matin opettamaan sen ensiviikon tanssin hänelle kun se olis ollu niin hauska. Matti vaan tuijotti hiljaa ja Anni-Mari sitten sopersi, että "Jos Matti vaan vielä suostuu opettamaan mua edes pari tuntia vielä..." 😅 Matti aatteli varmaan mielessään, että "Ei helv...ssä!😬" 

Sai sitten tekohymy naamalla vaststtua, että "Jos Anni-Mari haluaa vielä tulla mun tanssitunnille, niin oon mä sitten edes jossain onnistunut."

Vierailija
1469/8006 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastattua...

Vierailija
1470/8006 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarinatkin vaikutti. Niina otti helpot "voi kun olen niin huono äiti" ja vollotukset mukaan. Keksitty juttu ja varmaan jokaikisen äidin mielessä on tuo sama kysymys pyörähtänyt mielessä, olenko hyvä äiti ollut. Tyttäret näytettiin. Niin söpöä ja laskelmoitua. Niinasta yritetään tehdä pehmo, että uppoisi paremmin kansaan. Mulle edelleen räävitön räpätäti, valitettavasti. Että sikäli kyllä ymmärrän Jorman antipatiat häneen.

Vierailija
1471/8006 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei järjen häivää tässä ohjelmassa! 

Mutta katsot silti? Et kai muuten kommentoisi. Ja jos nyt katsotaan koko tv-ohjelmisto läpi, niin eiköhän sieltä paljon järjettömämpääkin löydy. TTK on viihdettä, ei sitä tarvitse ottaa vakavasti, tai katsoa lainkaan.

Vierailija
1472/8006 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikinä kuullutkaan Linneasta. 

Ja tämä tieto oli jostain syystä tarpeen jakaa?

Vierailija
1473/8006 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä ei ole mukana ketään kiinnostavaa ihmistä, jota kannattaisi seurata! Jää koko ohjelma katsomatta. Lisäksi väestöpohjaan verrattuna liikaa muita osallistujia.

Vierailija
1474/8006 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koriseva ja Valtteri, epätasapainonen pari. Olisin minäkin toivonu arjalle toisenlaisen parin. Ehkä arja itse oli pelänny joutuvansa marko keräsen pariksi, kuten usein iäkkäämmät daamit on joutunu, ja siksi toivonu nuorta opea itselleen.

Minkä ikäinen toi Valtteri sitten on? Aikoinaan kun Marko Keränen oli Kristiina Elstelän parina, iät oli 63 ja 29. Arja on 59. 

Vierailija
1475/8006 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koriseva ja Valtteri, epätasapainonen pari. Olisin minäkin toivonu arjalle toisenlaisen parin. Ehkä arja itse oli pelänny joutuvansa marko keräsen pariksi, kuten usein iäkkäämmät daamit on joutunu, ja siksi toivonu nuorta opea itselleen.

Minkä ikäinen toi Valtteri sitten on? Aikoinaan kun Marko Keränen oli Kristiina Elstelän parina, iät oli 63 ja 29. Arja on 59. 

Valtteri on 26-vuotias.

Vierailija
1476/8006 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seiska:

Jos Annimari olisi saanut jatkaa kisassa, olisi hänen seuraava tanssinsa ollut iloinen ja swingaava jive. Putoamisessa oli hyvätkin puolensa. Urheilijan kiireiden vuoksi harjoittelu olisi seuraavalla viikolla jäänyt huolestuttavan vähille.

Uskon, että jive sopii Annimarille, mutta hirvitti ensi viikko tiukan aikataulun vuoksi. Olisimme joutuneet treenaamaan 6.30 aamulla. Sen puolesta jännitti, mutta sieltä olisi pienelläkin työllä tullut nopea ja kipakka jive, Matti toteaa.

Aitajuoksijan tanssit kuitenkin jatkuvat, vaikkakaan eivät TTK-parketilla. Annimari on sopinut opettajansa kanssa, että ainakin kesken jäänyt jive treenataan valmiiksi. Sitä ennen hän kuitenkin suuntaa siperianhuskynsa ja kickbikensa kanssa kisoihin.

https://www.seiska.fi/katso/ttksta-pudonnut-annimari-korte-puhkesi-vuol…

Vierailija
1477/8006 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arjalle olisi pitänyt olla varttuneempi herra opettajaksi. Tanssiparillisuus olisi ollut silloin parempi. Vaikka Mikko Ahti tai Sami Helenius. Nyt on vähän niin kuin poika tanssittaisi tätiä meno.

Juuri näin. Ja kun Arja kihertää ja kaulailee lähikontaktissa Valtteria kuin irtipäässyt teini, niin tunnen myötähäpeää. Valtterikin näyttää vaivaantuneelta Arja-tädin syleilyssä.

Mutta et tunne ollenkaan myötähäpeää, kun 31-vuotias Liisa Setälä tanssii 58-vuotiaan Mika Saukkosen kanssa? 

Vierailija
1478/8006 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Arja Korisevalla ADHD? Millään muulla tavalla hänen käytöstään voi perustella.

Vierailija
1479/8006 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarinatkin vaikutti. Niina otti helpot "voi kun olen niin huono äiti" ja vollotukset mukaan. Keksitty juttu ja varmaan jokaikisen äidin mielessä on tuo sama kysymys pyörähtänyt mielessä, olenko hyvä äiti ollut. Tyttäret näytettiin. Niin söpöä ja laskelmoitua. Niinasta yritetään tehdä pehmo, että uppoisi paremmin kansaan. Mulle edelleen räävitön räpätäti, valitettavasti. Että sikäli kyllä ymmärrän Jorman antipatiat häneen.

Annikin tiktok-tilillä on tälläinen video: "Muutin 15-vuotiaana omilleen. Sanoin kaikille et se johtuu siit et menin toiseen kaupunkiin lukioon, mut oikeesti se johtu siit et mul oli vaikeeta kotona." Tähän selkeesti Niina otti kantaa. Annikin tiktok: annikki1i1i1