Tanssii tähtien kanssa 2024 Official
MTV:n Tanssii Tähtien Kanssa -suosikkiohjelman 17. tuotantokaudella nähdään 11 tanssinopettajaa tähtioppilaineen. Heistä kolme on täysin uutta ja loput entuudestaan tuttuja katsojien suosikkiopettajia.
Syyskuussa käynnistyvällä intohimoisella tanssikaudella nähdään yhteensä 11 maan taitavimpiin tanssiammattilaisiin kuuluvaa opettajaa: Kerttu Nieminen, Anssi Heikkilä, Sami Helenius, Marko Keränen, Matti Puro, Claudia Ketonen, Valtteri Palin ja Kia Lehmuskoski sekä uusina opettajina TTK-parketilla debytoivat Mikko Matikka, Liisa Setälä ja Kastanja Rauhala.
Uudet tähtioppilaat paljastetaan torstaina 8. elokuuta Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelman 17. tuotantokauden lehdistötilaisuudessa.
https://www.mtvpressi.fi/tiedoti/252432
Nyt kun Katri jää äitiyslomalle ja Saana kertoi lopettavansa, tilaa on uusille opettajille. Viime vuotisista opettajista Henri Tanner ei myöskään jatka.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8006)
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aina astellu, että Bess olis sirompi miltä näytti tuossa pressitilaisuudessa. Ei siis sillä, onhan Bess todella upean ja näyttävän näköinen leidi. Oli minkä kokoinen tahansa.
Jännä, että joku oli laittanu Mtv3 instagramtilin kommenttiosioon jotenkin, että Bessin valinta ohjelmaan oli rohkea veto. Että mikkien laittajien ja tanssiparin täytyy olla varuillaan, ettei vaan koske häntä väärään paikkaan. Häh?
Ei tuolla ole muita "siroja" kuin Annimari, ketteräkin. Täti-ihmisiä muut.
Eipä tarvitse tänäkään vuonna katsoa mainittua ohjelmaa. Lopetin jo aika monta vuotta sitten, kun alkoi tympiä koko homma.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aina astellu, että Bess olis sirompi miltä näytti tuossa pressitilaisuudessa. Ei siis sillä, onhan Bess todella upean ja näyttävän näköinen leidi. Oli minkä kokoinen tahansa.
Jännä, että joku oli laittanu Mtv3 instagramtilin kommenttiosioon jotenkin, että Bessin valinta ohjelmaan oli rohkea veto. Että mikkien laittajien ja tanssiparin täytyy olla varuillaan, ettei vaan koske häntä väärään paikkaan. Häh?
Mitämitämitä? Siis nyt vasta tajusin, että kyseessä on Bess, eikä Rita Behm. Siis sekoitin nää kaksi henkilöä. Ritahan se hoikka on ja seurustelee Aku Sipolan kanssa.
Apua, miten mä sekoitin nää kaksi henkilöä.😅
Vierailija kirjoitti:
Miten Aku Sipola tähän liittyy?
Ei mitenkään. Sekoitin vain Bessin ja Rita Behmin keskenään. Sori! 🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosikkini ovat Mika Saukkonen, Sami Uotila, Annimari Korte ja Arja Koriseva.
Annimari voittaa! Kilpailuhenkinen, määrätietoinen, nopea ja ketterä. 👏🏻
Kunhan vain ei takareisi petä, tai jokin muu paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Aku Sipola tähän liittyy?
Ei mitenkään. Sekoitin vain Bessin ja Rita Behmin keskenään. Sori! 🙈
Niinpä. Laulajia kumpikin ja Be.. alkuiset nimet.
Vierailija kirjoitti:
Lahtinen on ainoa, ketä en voi sietää.
Niinalla just hyvä huumori! 👍
Vierailija kirjoitti:
Ella Kanninen takaisin juontamaan!
Samaa mieltä! Elegantti, kaunis ja hoikka! 😍
Vierailija kirjoitti:
Niina Lahtinen! Ou jee! Tästä tulee mielenkiintoinen kausi.
Niina koko kattauksen paras! Tykkään hänestä myös Putouksen puikoissa.
Ja mikä on Helenan kunto karonkassa, onko kuten silloin kun muut kannattelivat häntä Venla-gaalassa?
"Ei tuolla ole muita "siroja" kuin Annimari, ketteräkin. Täti-ihmisiä muut."
No onhan se Linnea hoikka!
Joku/jotkut olisivat halunneet nähdä Käärijän. No, miettikääpä vähän: Käärijällä just keikkakiireitä. Nuo kaksi ekaa jaksoa on kait nauhoitettu ajat sitten, koska eivät tule suorana. Miten hänellä olisi aikaa osallistua intensiiviseen tanssiohjelmaan?
Toinen juttu on, että Käärijä on edelleen hyvin suosittu. Katsojat äänestäisivät häntä huolimatta siitä, osaako tanssia vai ei. Eli veisi muilta osallistujilta mahdollisuuden voittaa.
Ehkä muutaman vuoden päästä on mahdollista, jos tätä ohjelmaa edelleen esitetään.
YPSILON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Pimiänä ja Koriseva yhdessä nauraa räkättämässä. No ei ole pelkoa glamourista ja tyylistä, junttiohjelma. Olisipa upea, tyylikäs Behm tai eteerisen kaunis keijutyyppi Johanna Kurkela tai suloinen Suvi Teräsniska osallistunut.
En sanonut niin?
Mä aattelinkin, kun ne esitteli Bessin ennenkuin kertoivat nimen, että nyt tulee Suvi Teräsniska. Ei tullu.
Ja jonkun toisen kohdalla aattelin, että jee, Käärijä. Mutta eipä tullut hänkään.