Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi voimakkaasti meikatut naiset haisevat usein niin pahalta?

Vierailija
30.06.2024 |

Se ei voi olla pelkkä hajuveden tuoksu kun se haju on yksiselitteisesti ihan hirveä. Mistä tämä johtuu? Eivätkö ne itse huomaa haisevansa pahalta? 

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku hiustökötti?

Vierailija
22/65 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset pestään kerran viikossa ja suihkutetaan kuivashampoota pullo tolkulla. Niinku keskiajalla eläisivät. Sama kun naamatäytteisiin sokaistuu ja meikin määrään samoin hajusteisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä huomannut esim.luomivärin tai ripsivärin miten erityisen pahalle haisevan. Kyllä se nähtävästi hygienian puutetta on, tai halpojen hajuvesien.

Vierailija
24/65 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa yleistämistä. Eivät läheskään kaikki. Eriasia on sellainen suttura joka käy kerran kahdessa viikossa pesulla, pesee hampaansa kolme kertaa viikossa ja yrittää peittää pahaa hajua hajusteilla. 

Vierailija
25/65 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin joskus nuorena nestemäisen meikkivoiteen ja kokeilin sitä kotona. Vähän ajan päästä aloin ihmetellä, että mikä täällä haisee ja kiersin koko kämpän läpi roskiskaappia myöten. Mitään ei löytynyt, mutta sitten tajusin, että minä itse haisen. Tuubissa voide ei haissut, mutta kehitti sitten hajun lämpimällä iholla. Roskiin meni se tuubi, mutta onneksi oli alennustuote.

Mä en ole vielä onnistunut löytämään meikkivoidetta joka ei haisisi pahalle. Hajusteettomissakin on sellainen tunkkainen haju. Vielä pahempia ovat silti hajustetut, en pysty käyttämään.

Vierailija
26/65 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksa ei pysty puhdistamaan kemikaalikuormaansa.

Vierailija
27/65 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parfyymi  korvaa usein suihkun.

Liika parfyymi on sinällään aika vastenmielinen juttu mutta puuterin ja paskaisten hiusten bouquet on jäljittelemätön.

En ole hajustelyliherkkä mutta tarkkanenäinen.

Tyylikäs nainen tuoksuu vain halausetäusyydeltä.

Vierailija
28/65 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas ihan vi...... älyvapaa aloitus. Käyn suihkussa joka aamu ja ilta, hiukset pesen aamulla ja meikkaan joka päivä. Taatusti en haise pahalle. En käytä hajuvettä. 

Vierailija
29/65 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on köyhyys joka haisee ja sitä yrittävät peittää meikkaamalla ja esittämällä jotain parempaa ihmistä vaikka kaikki näkevät jo kaukaa että tässä menee alinta pohjasakkaa. 

Vierailija
30/65 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki voiteet härsiintyvät iholla, varsinkin lämpöisellä säällä. Härskin rasvan haju on kuvottava.🤮

Vierailija
31/65 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin joskus nuorena nestemäisen meikkivoiteen ja kokeilin sitä kotona. Vähän ajan päästä aloin ihmetellä, että mikä täällä haisee ja kiersin koko kämpän läpi roskiskaappia myöten. Mitään ei löytynyt, mutta sitten tajusin, että minä itse haisen. Tuubissa voide ei haissut, mutta kehitti sitten hajun lämpimällä iholla. Roskiin meni se tuubi, mutta onneksi oli alennustuote.

Mä en ole vielä onnistunut löytämään meikkivoidetta joka ei haisisi pahalle. Hajusteettomissakin on sellainen tunkkainen haju. Vielä pahempia ovat silti hajustetut, en pysty käyttämään.

Kokeile Widmerin hajustettua voidetta. Ei ala haista ihokaan pahalta. Heidän hajustamaton haisee tunkkaiselta.

Vierailija
32/65 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas ihan vi...... älyvapaa aloitus. Käyn suihkussa joka aamu ja ilta, hiukset pesen aamulla ja meikkaan joka päivä. Taatusti en haise pahalle. En käytä hajuvettä. 

Ehkä ap ei puhukaan juuri sinusta😅

Vierailija
33/65 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on köyhyys joka haisee ja sitä yrittävät peittää meikkaamalla ja esittämällä jotain parempaa ihmistä vaikka kaikki näkevät jo kaukaa että tässä menee alinta pohjasakkaa. 

Olen köyhä ja mullaei ole rahaa ostaa mitään meikkejä ja muita tököttejä.

Vierailija
34/65 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmyys kyllä näkyy naamasta ja kirjoitusten tasosta.🤣

Vierailija
35/65 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on teoria, ehkä käyttävät itseruskettavia. Ne yleensä haisee lähes aina tuotteesta riippumatta. Mielestäni meikit ja laittautuminen ei ainakaan yleisesti haise pahalle lukuunottamatta jotain yksittäisiå tuotteita, mutta olisi varmaan epätodennäköistä, että monillao olisi samaa tököttiä. Itseruskettavan käyttö on tosi yleistä kesällä, koska nykyään harvempi haluaa käräyttää auringossa ihoaan. 

Vierailija
36/65 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesemättömät hiukset näyttävät rasvaisilta, esim LI:llä

Vierailija
37/65 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri käyttää meikkivoidetta (paljon ja paksusti), joka haisee härskiintyneeltä. Hän itse ei varmaan huomaa hajua, jota levittää niin  että muita yököttää. 

Vierailija
38/65 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pesemättömät hiukset näyttävät rasvaisilta, esim LI:llä

On sillä silti joku äijä mukana.

Vierailija
39/65 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku lääkäri sanoi, että mitä hienompi nainen, mitä meikatumpi ja laittautuneempi, sen likaisemmat alushousut.

Tuli vaan mieleen tästä aloituksesta. En itse ole huomannut, että laittautuneet naiset haisisivat muulle kuin voimakkaalle hajuvedelle ja erilaisille muille tököteille, esim. hiuskiinne jne.

Miksi muka naisilla olis likaset alushousut?  Täyttä huu haata. Vitsi on. Nainen vaihtaa alushousut joka ikine päivä, ainakin työssäkäyvät naiset.

Lisäksi suuri osa käyttää pikkuhoususuojia, jos on jotain jota tahmaa emättimestä vuotamisesta.

Ainakn meidän nasten wc:ssa on pikkuhoususuoja pakkauksia pilvin pimein, samoin roslksessa.

Vierailija
40/65 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku hiustökötti?

Juu, just ne. Ne tuoksuvat tosi raskaasti ja pahalta.  Etenkin hiuslakat. Ja jotkut muotoilutuotteet.